Tästä syystä vanhempi mies seurustelee 20v naisen kanssa.
Mies on jälkeenjäänyt, jämähtänyt teinin tasolle. Kyllä ne nuoret tytöt sen tajuavat sitten, kun kasvavat isoiksi.
Kommentit (8)
Tunnen miehen, jolla oli 37-vuotiaana parikymppinen tyttöystävä parin vuoden ajan. On todennut, et halusi kokeilla, ja nyt tietää senkin. Eikä kukaan sitä suhdetta nyt tosissaan ottanut. Itse oli sen lopettanut ja ottanut itseään viisi vuotta nuoremman naisen.
Kerran viisikymppisenä valisti parikymppisiä miehiä, että koittakaa kestää niiden nuorten naisten kanssa, ne kun kitisevät kaikesta, vasta 40 plus nainen on parhaimmillaan.
Totta, ei henkisesti normaali 30v mies ole 20v tyttösen kanssa.
Oikeasti vanhempi mies seurustelee nuoren tytön kanssa koska nuoret ovat tiukkoja ja alistuvat uikuttaen kun mies tyydyttää tarpeensa häneen.
Esim kun panee takaapäin nuoren neidon valkaistua peppua ja sanoo: mee polvilles suu auki. niin nuoret ei kyseenalaista määräystä vaan tottelevat.
Mitä nuorempi sitä huo..
Vanhemmat naiset on vaan kateellisia nuoremmille naisille koska ovat itse jo rupsahtaneet
No mä olen aina ajatellut sen niin että miehet varmistavat että heillä on joku joka vaihtaa vaipat heiltä. Siihenhän se menee tuollaisessa suhteessa.
Ehkä noin ison ikäeron jutut ovat jo niin spesiaaleja ettei niille ole yksittäistä syytä yli muiden. Mutta kymmenen vuoden ikäeroon tuo määritelmä sopii ihan hyvin. Jos 26v mies seurustelee 16v tytön kanssa niin 95% tapauksista se johtuu siitä että mies on jälkeenjäänyt vaikka tyttö itse onkin sitä mieltä että se johtuu siitä että hän on vaan itse ikäistään kehittyneempi.