Lue keskustelun säännöt.
Menkkojen toispuoleisuudesta
ELLE
26.05.2016 |
Miksi mulla tulee aina verta vaan siteen vasempaan reunaan? Mistä se voi johtua?
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oot lörppäpillu. Pimpero kuin bulldogin naama
Jaa-a. Oon kyllä aikas nuori, neitsyt enkä ees koskaa tamppoonia käyttänyt, niin miten se ois sitte lörppä :D
Samakuinaloittaja kirjoitti:
Jaa-a. Oon kyllä aikas nuori, neitsyt enkä ees koskaa tamppoonia käyttänyt, niin miten se ois sitte lörppä :D
Minulle tulee ensimmäisenä mieleen, että immenkalvon muoto voisi vaikuttaa tuohon, niissä kun on hyvin paljon eroja. Tässä esimerkkikuva erilaisista immenkalvoista https://fi.wikipedia.org/wiki/Immenkalvo#/media/File:Hymen_en.svg
Häppärit ohjaa ????