Härskejä odotuksia ja vaatimuksia - mitä naapurisi, kaverisi, sukulaisesi jne. on kehdannut pyytää?
Kommentit (11848)
Mulla on Hermes Birkinin-laukku. Aito vintage, jonka kummitätini on saanut rakastajaltaan 90-luvulla ja lahjoitti muutama vuosi sitten minulle erään saavutukseni kunniaksi. Laukku ei ole yhtään mun tyyliseni, olen lähinnä farkut&villapaita-ihminen mutta toki tiedän tuon laukun arvon ja säilytän sitä sen mukaisesti. Tätini käytti laukkua aikanaan, joten ihan uudenveroinen se ei ole, ja itse olen käyttänyt sitä kahdesti.
Toisella kerralla minusta otettiin kuva, jossa se laukku näkyy. Veljeni naisystävä oli nähnyt tämän kuvan, ja tuli kysymään onko laukku aito. Sanoin että on, mihin hän ehdotti, että koska en sitä käytä, lahjottaisin sen hänelle. Suuttui, kun kieltäydyin ja nyt levittää huhua että se on feikki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Hermes Birkinin-laukku. Aito vintage, jonka kummitätini on saanut rakastajaltaan 90-luvulla ja lahjoitti muutama vuosi sitten minulle erään saavutukseni kunniaksi. Laukku ei ole yhtään mun tyyliseni, olen lähinnä farkut&villapaita-ihminen mutta toki tiedän tuon laukun arvon ja säilytän sitä sen mukaisesti. Tätini käytti laukkua aikanaan, joten ihan uudenveroinen se ei ole, ja itse olen käyttänyt sitä kahdesti.
Toisella kerralla minusta otettiin kuva, jossa se laukku näkyy. Veljeni naisystävä oli nähnyt tämän kuvan, ja tuli kysymään onko laukku aito. Sanoin että on, mihin hän ehdotti, että koska en sitä käytä, lahjottaisin sen hänelle. Suuttui, kun kieltäydyin ja nyt levittää huhua että se on feikki.
silkkaa kateutta, t: mies 61 vee
Sukulainen täytti 50 ja kutsui synttäreille. Sanoi, ettei tarvi tuoda mitää. Hän tiesi huonon rahatilanteeni. Hänen vaimonsa olikin eri mieltä. Ne, jotka ei tuo lahjaa, ei saa kakkuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Automaattinen oletus että minä toimin aina lapsenvahtina ja heidän viihdyttäjinä oli mitkä juhlat tai mökkireissu tai aivan mitä tahansa. Koska olin nuori ja ei omia lapsia niin ei mitään muuta tekemistä voinut olla. Sukulaisen häihin olisi taas näin haluttu mutta kerroin seurustelleeni jo hyvän tovin ja haluaisin vihdoin esitellä hänet suvulle kerralla jos suinkin mahdollista. Pitkin hampain morsian suostui ja sanoi suoraan että sitten varmaan hankittava rahalla joku lapsenvahti. Niin minullehan ei katsottu aiheelliseksi maksaa. Enhän minä seurustellut mutta kostoksi kaikille vein ystäväni häihin. Riitti suvulla haukkomista kun pitivät meitä lesboparina. Ei kerrottu totuutta. Myönnän olleeni ilkeä myöskin mutta vuosien hyödynt
Kai sitä jossain vaiheessa kyllästyy, ellei ikinä saa sukujuhliin kutsuja toivottuna vieraana vaan ainoastaan toivottuna ilmaisena työntekijänä.
Intiimitsrvikjeita ja vessapaperia. Oli ihan trash tyyppi. Pukeutui johonkin lakanaan ja tuli ovelle selittelemään asioita. (Antoi ymmärtää juuri seksin jälkeen) vtu mitä roskaa olit naapureina.Kun en ollut kotona kirjoitti jonkun viestin että tarvitsisi hygienia tarvikkeita. Mitä roskaa jotkut on!
Vierailija kirjoitti:
Intiimitsrvikjeita ja vessapaperia. Oli ihan trash tyyppi. Pukeutui johonkin lakanaan ja tuli ovelle selittelemään asioita. (Antoi ymmärtää juuri seksin jälkeen) vtu mitä roskaa olit naapureina.Kun en ollut kotona kirjoitti jonkun viestin että tarvitsisi hygienia tarvikkeita. Mitä roskaa jotkut on!
Siis jos kerran ei haittaa, mutta jos useamman kerran niin kuin tuo niin hieman tökeröä? En nä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos kerran ei haittaa, mutta jos useamman kerran niin kuin tuo niin hieman tökeröä? En nä vaan.
Marjut taisi olla nimi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marjut taisi olla nimi!
Ai niin sama tyyppi kertoi aborteista sun muista henkilökihtaisuuksistaan. Olisi tehnyt mieli sanoa hyi helvetti ei kiinnosta. Itselleni ei tulisi mieleenkään puhua tuollaisia uudelle naapurille emmekä muutenkaan siis jutelleet tai olleet ystäviä., Kun suljin terassin oven olin että ei helvetti mikä hullunaapuri! ! Onneksi oli vain muutaman kk naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noista häiden yhteislahjoista oli kaveripiirissä sellainen tapaus, jossa henkilö oli aluksi osallistumassa yhteislahjaan, mutta ei koskaan maksanut osuuttaan lahjasta.
Lahja oli lahjakortti, joten se ei sinänsä haitannut. Jätimme vain hänen nimensä pois kortista.Tämä henkilö oli sitten jossain vaiheessa hääjuhlan tuoksinassa käynyt hissukseen lisäämässä oman nimensä korttiin.
Mitä?! Kai sanoitte hänelle asiasta? Miten edes kehtaa!:D
Tästä tuli mieleeni: yhdessä työpaikassa pidettiin keräys jonkun eläkkeelle jäämistä tai pyöreitä täyttämisen kunniaksi. Minulla oli kortti ja rahakuori. Yksi työntekijä tuli rahapussia pyöritellen pöytäni ääreen ja sanoo että osallistuisi keräykseen. Annoin laittaa nimen
Laittanu tiedotteen ilmoitustaululle.
Vierailija kirjoitti:
Sukulainen täytti 50 ja kutsui synttäreille. Sanoi, ettei tarvi tuoda mitää. Hän tiesi huonon rahatilanteeni. Hänen vaimonsa olikin eri mieltä. Ne, jotka ei tuo lahjaa, ei saa kakkuakaan.
Jaahas. Jos olit jo paikan päällä kun vaimon mielipide selvisi niin ilmoitat siinä kaikkien kuullen keskellä olohuonetta että poistut nyt säästösyistä. Ja olet palauttanut juomasi kahvikupillisen "luonnollista menettelyä" käyttäen suoraan kahvikannuun. Että lahjan tuoneet ja emäntä itse ottakaa useampikin santsikupillinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenmaailman päävikaisia onkin, kehtasiko siis kahvipöydässä sanoa ääneen tämän vai miten tarkalleen emäntä ilmaisi idioottimaisuutensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika hauskoja hupilahjoja on nähnyt annettavan 50-vuotiaille miehille: Sata rullaa vessapaperia, venäläinen sinkkiämpäri jossa muutama vodkapullo (avaamaton), harava ja talikko, 30 laattakiveä jne. Naisille tusina sukkahousuja, leveälierinen hattu, suuret aurinkolasit.
Ei ne lahjat pidä aina olla kulta- tai hopeaesineitä, tauluja, muotivaatteita tai muotijalkineita.
Helena Koivu-kipper murtautui härskisti eksänsä mökin vierasmökkiin ja loisi siellä vuoden, kun ei osannut hankkia omaa kotia. Mokoma tappisormi
Yrittänyt myydä ruohonleikkurin käytön jäljiltä. Unohtui mainita että kone oli leikannut kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustyylisi on roskainen. Oletko kännissä?
Piereskeli estottomasti yksiössä ettei pystynyt olemaan siellä, kutsui eka kahville ja sit syödessä paukutteli ja sit oli kokoajan että hihihii sori, sanoin että pitää mennä päästämään koira ulos, en vastannut enää viesteihin kyseessä uusi tuttavuus, oli sitä ennenkin outo mut toi oli vaan vikatikki.
Tämä on todellinen pahanmielen ketju: laitanpa tuon asian todella syvälle hampaankoloon ja pidän sitä siellä elämäni loppuun asti.
No, kukin taaplaa tyylillään. Aika raskaalta tuollainen elämä kuulostaa.
Voi ja voi, mutta paskapuheen tunnistaa kyllä. Ja jos olisi totta niin aika lapsellinen tapaus tuon kirjoittaja, olkoonkin että morsian lokki. Että mennään "kohauttamaan" ja "näpäyttämään" toisen häihin. Olisi pysynyt kotona jos niin tunteisiin meni.