Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskejä odotuksia ja vaatimuksia - mitä naapurisi, kaverisi, sukulaisesi jne. on kehdannut pyytää?

Vierailija
25.05.2016 |

.

Kommentit (11848)

Vierailija
11461/11848 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansalaispalkka on törkeä vaatimus meille työssäkäyville.

Vierailija
11462/11848 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11463/11848 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bj vaade mieheltä, jos ei jaksa seksiä.

Vierailija
11464/11848 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sisko perhe oli todella pihiä porukka. Kun kutsuivat heille syntymäpäiville, niin täytekakku olikin loppunut ja limppari. Asuivat ison marketin vieressä, josta olisivat voineet jonku muutaman euron pakastekakun ja limppapullon käydä ostamassa, mutta sehän olisi maksanut. Joka ainut vappu tulivat meille kutsumatta kylään, kun tiesivät, että olin tehnyt simaa ja leiponut munkit. No, simaa meni se 5 litran kanisteri ja kaikki munkit. Tämä toistui joka vappu. Että kyllästytti.

Vierailija
11465/11848 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen sisko perhe oli todella pihiä porukka. Kun kutsuivat heille syntymäpäiville, niin täytekakku olikin loppunut ja limppari. Asuivat ison marketin vieressä, josta olisivat voineet jonku muutaman euron pakastekakun ja limppapullon käydä ostamassa, mutta sehän olisi maksanut. Joka ainut vappu tulivat meille kutsumatta kylään, kun tiesivät, että olin tehnyt simaa ja leiponut munkit. No, simaa meni se 5 litran kanisteri ja kaikki munkit. Tämä toistui joka vappu. Että kyllästytti.

On omaa tyhmyyttäsi, jos olet syöttänyt munkit ja tarjonnut simat vieraille. Olisit laittanut piiloon ja sanonut, että tänä vappuna et tehnytkään.

Vierailija
11466/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä pari mammaa loukkaantuu kun en ole ostamassa heidän lastensa luokkaretki rahastoa varten keksejä, karkkeja, kynttilöitä jne.

Itse en ikinä edes kehtaa yrittää myydä noita kuin lähimmille sukulaisille. Tuntuu tosi nololta tyrkyttää noita, kun ne myytävät on suurimmaksi osaksi pelkkää kuraa.

Vierailija
11467/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin odotttanut, et laitettaisiin vaikka yhdessä ruokaa ja he tarjoaisivat tarvikkeet. 

Mutta onhan tuo hassua että on päästänyt veljen vaimon kokkaamaa

Ööö, tekeekö raskaus naisesta invalidin.

Monilla etenkin loppuraskaus on vaikea ja empaattiset, normaalit ihmiset antavat levätä

Liitoskivut jne. Sen tiesitkin. Olet vain ilkeä.

Kai hän nyt omat lapsensa ja itsensä  ruokki? Olisi siinä voinut tehdä sen yhden annoksen lisää että AVUKSI tullut perheen ulkopuolinen henkilö olisi saanut ruuan vaivansa palkaksi.

Vierailija
11468/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli alakertaan naapuriksi aasialainen perhe. Jouduin huomauttamaan lasten möykkäämisestä ja nyt perheen äiti tuo usein aasialaisruokaa, vein itse sinne vastavuoroisesti sushia ja maalaisherkkuja. Tilanne on aika erikoinen, koska ainakin minä koen olevani velkaa alakerran tuomisista ja alakerta kokee ehkä asian samoin. En pysty syömään varsinkaan makeita jälkiruokia, mitä alakerran keittiöstä tuodaan. Miten tämä kierre saataisiin katkaistua?

Vierailija
11469/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot kohteliaasti että haluat lopettaa ruokien viemisen ja vastaanottamisen.

Vierailija
11470/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli alakertaan naapuriksi aasialainen perhe. Jouduin huomauttamaan lasten möykkäämisestä ja nyt perheen äiti tuo usein aasialaisruokaa, vein itse sinne vastavuoroisesti sushia ja maalaisherkkuja. Tilanne on aika erikoinen, koska ainakin minä koen olevani velkaa alakerran tuomisista ja alakerta kokee ehkä asian samoin. En pysty syömään varsinkaan makeita jälkiruokia, mitä alakerran keittiöstä tuodaan. Miten tämä kierre saataisiin katkaistua?

Kerrot kohteliaasti että haluat lopettaa ruokien viemisen ja vastaanottamisen.

Vierailija
11471/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista härskein oletus oli varmaan tämä.

Puolisoni sisarus erosi ja auton vakuutus piti saada eksänsä nimistä toiselle henkilölle. Hänellä kun ei ole luottotietoja niin vakuutus omiin nimiin ei onnistunut. Pokkana laittoi minulle viestiä missä pyysi hetuani ja osoitetta, koska kaikki muut tiedot hänellä oli minusta jotta saisi vakuutuksen siirrettyä nimiini.

Hetken luin viestiä epäuskoisena. Miksi hän olettaisi että asettamalla minut tuollaiseen pakkotilanteeseen suostuisin? Ihminen ei muutenkaan saa laskuja hoidettua ja oli aikanaan tehtaillut entiselle ystävälleen isot velat, kun oli tämän tiedolla lainoja ottanut pikavippinä. Kieltäydyin tästä kunniasta.

Olisit ilmoittanut että koska auton vakuutus on lakisääteinen, vakuutusyhtiön on pakko myöntää se vaikka vakuutuksen ottajalla ei olisi luottotiedot kunnossa.

Vierailija
11472/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin odotttanut, et laitettaisiin vaikka yhdessä ruokaa ja he tarjoaisivat tarvikkeet. 

Monilla etenkin loppuraskaus on vaikea ja empaattiset, normaalit ihmiset antavat levätä

Kai hän nyt omat lapsensa ja itsensä  ruokki? Olisi siinä voinut tehdä sen yhden annoksen lisää että AVUKSI tullut perheen ulkopuolinen henkilö olisi saanut ruuan vaivansa palkaksi.

Syntyikö se lapsi sillä viikolla kun siellä olit?

Vierailija
11473/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän oli avuksi? Missä perheen isä oli? Miksi tuo avuksi tullut ei auttanut vaan oli vaivaksi?

Vierailija
11474/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoin siskoa muutossa, olin itse opiskelija. Sain muuttokuormasta jokusen huonekalun, jotka sisko suureellisesti lahjoitti muiden edessä.

Myöhemmin tuli toki lasku perässä.

Vierailija
11475/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autoin siskoa muutossa, olin itse opiskelija. Sain muuttokuormasta jokusen huonekalun, jotka sisko suureellisesti lahjoitti muiden edessä.

Myöhemmin tuli toki lasku perässä.

Sama sisko suureen ääneen lupaili paljon apuaan vauvan kanssa. Hän kun on niin lapsirakas ja töissä lasten kanssa. Todellisuus: ei apua, eikä muutenkaan minkäänlaista kiinnostusta. (Saimme kyllä apua muualta, ihmisiltä, jotka eivät olleet sitä suureen ääneen toitottaneet)

Kiitos siskolle, olen oppinut elämässä tärkeän läksyn ja katson aina ihmisten tekoja, en usko pelkkiä sanoja. En sano etteivät sanat olisi tärkeitä, mutta jos ovat tekojen kanssa ristiriidassa niin uskon tekoja. Jos joku suureen ääneen kehuskelee hyvillä töillään, pidän heti epäilyttävänä.

Vierailija
11476/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän oli avuksi? Missä perheen isä oli? Miksi tuo avuksi tullut ei auttanut vaan oli vaivaksi?

Voisin kuvitella että tilanne on mennyt näin:

Miehellä ja vaimollaan ollut riita. Vaimo sanonut ettei jaksa enää pienten kanssa, raskaus on nyt siinä tilassa että tarvii kotiin apua. Mies lupaillut hoitaa asian ja pyytänyt siskon paikalle kertoen vaimolleen että on tulossa avuksi. Sisko on kuvitellut että on lupautunut avuksi lähinnä sairaalareissun ajaksi.

Mies kuvitellut järjestäneensä tilanteen, mutta laittanut vaimonsa lähinnä kiusalliseen tilanteeseen jossa kotona on yksi passattava lisää. Vaimo ei ole osannut kommunikoida vaan on jättänyt tämän miehensä kontolle. Mies ei ole myöskään osannut kommunikoida OMAN SISKONSA kanssa vaan ajatellut että naiset jutelkoot keskenään. Sisko ollut hämmentynyt ja kokemattomana ei ole tajunnut tyrkyttää apuaan väkisin, kuten usein nämä asiat kuuluu hoitaa tietyissä perheissä.

Mies olisi voinut tehdä ruoat siskolleen ja vaimolleen illalla valmiiksi lämmitettäväksi ja puhua asiat selväksi siskonsa kanssa, antaa hänelle myös matkakorvaukset ja reilut korvaukset avusta. Raskaanaolevalle mahdollisimman vähän stressiä yhtään mistään, varsinkin kun synnytys lähellä.

Vierailija
11477/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan näitä. Olen muusikko, kansainvälisellä tasolla. Usein pyytävät ilmaiseksi esiintymään. Pyydän sitten sukulaisia ammattiensa mukaan tulemaan minulle tekemään ilmaiseksi; kirjanpitohommia, keittiöhommia, siivousta, kokkaamista, kuka mitäkin alansa mukaan.

Jos tämä toimii niin upea homma.

Vierailija
11478/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän oli avuksi? Missä perheen isä oli? Miksi tuo avuksi tullut ei auttan

Kannattanee lukea se alkuperäinen viesti ensin.

Vierailija
11479/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saadaanko me viettää juhannusta teidän mökillä, kun meidän mökki on niin pieni että sinne ei mahduta vieraiden kanssa. Teillähän on vielä se iso venekin, jolla me voisimme näyttää vieraille mökkimaisemaamme järveltä päin.

Ei annettu.

Vierailija
11480/11848 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun elettiin vielä aikaa jolloin kamerassa piti olla filmirulla,eräs miehen vanhempi sukulaisnainen alkoi vaatia että ottaisin hänestä kuvia. Tämä tapahtui ihan ex tempore, jouduin kieltäytymään koska filmiä ei ollut enää kovin paljon jäljellä ja olin aikonut ottaa lapsistani kuvia (4 ja 5v.) Tästäkös henkilö suuttui ja alkoi puhumaan minusta pahaa, en olisi muuten tiennyt,mutta juoksi karkuun kun tuli joskus vastaan kylänraitilla. Toiset lohduttelivat että ko henkilö ei ole hyvissä väleissä edes oman tyttärensä kanssa, minusta hänen käytöksensä oli kuitenkin ikävää, olisin toki häntä kuvannut jos oltais eletty nykypäivää ja kännyllä räpsitty mennen tullen.Kylältä oli 15km kaupoille jos uuden filmirullan halusi ostaa,joten ei sielläkään nyt ihan joka päivä tullut käytyä,vaikkei tuon pidempi matka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän