Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ihmiset laihduta, jotta saisivat helpommin puolison?

Vierailija
25.05.2016 |

Harvassa kuitenkin ovat ne miehet ja naiset, jotka kiihottuvat todella ylipainoisista vartaloista. Mahdollisuus saada parisuhde parantuu huimasti, jos saa painoaan pudotettuaan lähemmäksi normaalipainon rajaa. Minulla on eräs tuttavamies, joka on erittäin ylipainoinen. Mies on mitä miellyttävin luonteeltaan, mutta valitettavasti minun on vaikea uskoa, että kukaan nainen voisi seurustella hänen kanssaan, koska hänen vartalonsa on oikeasti todella ylipainoinen. Ei kuitenkaan halua nähdä vaivaa laihduttaakseen, surullista.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen spesifisti hakenut lihavuuteen mieltyneitä miehiä, ja sellaisen löytänyt, vieläpä komean ja timmin.

Vierailija
22/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan halua pinnallista puolisoa, vaan olen mieluummin oma itseni läskeineni kaikkineni ilman. En kaipaa ollenkaan sellaista seksuaalisuudelle ja ruumiin himoille perustuvaa suhdetta, jota nykyisin parisuhde tuntuu lähinnä olevan. Sielunkumppanuus kelpaisi, ja sitä ei läski haittaa, mutta tosiaan: yksinkin viihdyn oikein hyvin joten ei mitään motivaatiota alkaa muuttaa itseään että saisin jonkun suhteen vaan.

Seksuaalisuus on kuitenkin useimmille ihmisille yksi osa rakkautta. Ei se poissulje sitä, että toista ihmistä voisi rakastaa myös sen luonteen eikä vain normaalipainon vuoksi. Itse laihdutin 40 kiloa ja voin sanoa, että tuntui hyvältä pukeutua normaaleihin vaatteisiin ja oikeasti näyttää ensimmäistä kertaa elämässään hyvältä! Nyt ei elämä pyöri enää vain ruoan ympärillä. Sain hurjasti lisää itseluottamusta ja kyllähän se miestenkin kiinnostus lisääntyi, kun siellä baarin nurkassa ei enää seisonut masentuneen näköinen itseänsä vihaava nainen vaan iloinen ja pirteä elämästään nauttiva ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa olisikin jokin temppu minkä tekemällä saisi varmasti naisia... tekisin heti :D

Toistaiseksi olen huomannut vain (lesoilevaksi) miljonääriksi ryhtymisen toimivan. Eikä sekään ihan 100% varmuudella.

Vierailija
24/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todella tiedä. Mutta sen tiedän, että itse olen hoikkana miehenä ollut sinkkuna jo useamman vuoden... Jotenkin olen ollut laittavani merkille, että naiset haluavat kärjistäen aina mieluummin itseään kookkamman kumppanin. En esimerkiksi nettitreffipalstoilla muista äkkiseltään huomanneeni kertaakaan ilmoitusta, jossa nainen kertoisi erityisesti haaveilevansa miehestä, joka olsi niin vahva ja / tai kookas, että miehen olisi turvallista kulkea ja olla hänen rinnallaan.    

Vierailija
25/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lopettaa ylensyönnin, -juomisen, narkkaamisen, tupakoinnin, oikeastaan minkä tahansa jonkun muun ihmisen kuin itsensä takia, päätös ei pysy, tai ainakin siitä on hyvin vaikea pitää kiinni. Jos repsahtaa, niin sitten se kumppani voi joutua vastuuseen repsahtamisesta. Elämäntapamuutoksen voi tehdä vain itsensä, oman elämänlaatunsa parantamisen takia. 

Ap, onko miehen ja naisen elämän päämäärä ja tärkein asia mielestäsi puolison "saaminen"?

Ei kenenkään ole pakko puolisoa hankkia! Enhän minä nyt sitä tarkoittanut. Ystäväpiirissäni on vain muutama todella ylipainoinen ihminen. Molemmat eivät ole ikinä seurustelleet, vaikka ikää on jo ihan kiitettävästi. Haluaisivat kuitenkin löytää kumppanin, niin onhan sitä ikävää seurata vierestä. Painonpudotus jo itsessään tuo elämään paljon iloa, ettei sitä nyt tarvitse tehdä vain siksi, että saisi löydettyä puolison. Ap

Vierailija
26/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menetin mieheni täysin, kun laihduin. En kelvannut enää.. 

Erottiin ja kolme vuotta kasasin päätäni. Nyt on osa painosta tullut takaisin, mutta olen myös parisuhteessa jälleen.. Mies pitää minusta tällaisena, ei ole tarvetta laihduttaa.

Vierailija
27/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa olisikin jokin temppu minkä tekemällä saisi varmasti naisia... tekisin heti :D

Toistaiseksi olen huomannut vain (lesoilevaksi) miljonääriksi ryhtymisen toimivan. Eikä sekään ihan 100% varmuudella.

Kyllä tosiaan vituttaisi, jos ryhtyisi miljonääriksi mutta silti jäisi naiset saamatta. Pääsisikö sitä edes takaisin tienaamaan 2100€ kuussa mitenkään.

m 34

Vierailija
28/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kuule ei ole siitä kiinni. 

No onhan toki niitä hoikkiakin, jotka jäävät ilman puolisoa. Yleensä ongelmana lienee jonkinlainen kylmä luonne. Ei kukaan mies uskalla iskeä naista, joka näyttää vihaiselta. Mutta jos nainen on aidosti iloisen oloinen, hymyilevä ja terveellä tavalla sosiaalinen, niin on se kumma, jos ei muka miestä löydä. Silloin on joko nirso tai ei yksinkertaisesti käy paikoissa, joissa tulisi isketyksi.

Vierailija
29/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on se ongelma, että saisin kyllä miehen, mutten sellaista miestä kuin haluan. Siksi pitää laihduttaa! Lapset on jo tehty, eikä tarvtse perhettä perustaa, mutta tahtoisin rinnalleni sen näköisen miehen, joka viehättää minua ja olisi tasoiseni, jos laihtuisin. Lihavana joutuisin tyytymään huonompaan vaihtoehtoon.

Ei mene miehillä noin. Mieltymykset eivät katso omaa "tasoa". Kaikenmaailman miljonäärimiehillä on siwan kassoja, prinssillä yh-äiti, ok-tasoisilla miehillä vanhoja naisia jne. Miksi lihavuus eroaisi muista ominaisuuksista?

Mies ei pysty tietoisesti valitsemaan kenestä kiinnostuu.

Vierailija
30/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä paljonko painaa. On oltu 78-113 kg ja aina yksin.

M42

Vierailija
31/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaisuus on tärkeintä.

Armollisuus itseään sekä muita kohtaan on hienoa, myös nöyryys, kärsivällisyys ja kunnioittaminen.

(Tosin tuo on helpommin sanottu kuin tehty).

Vierailija
32/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tosiaan vituttaisi, jos ryhtyisi miljonääriksi mutta silti jäisi naiset saamatta. Pääsisikö sitä edes takaisin tienaamaan 2100€ kuussa mitenkään.

m 34

Oletkohan mies lainkaan? Naisten saaminen on niin perustavanlaatuinen tarve miehille, että nuppi sekoaa niin miljonääriltä kuin pummiltakin jos naisia ei ole.

Esimerkistä käy se taannoinen amerikkalainen nuori massamurhaaja, erittäin rikkaasta perheestä, autot oli ja rahaa kuin roskaa, mutta naista ei saanut. Ja siihenhän se sitten sekosikin ja tuli rumaa jälkeä.

Vierailija
33/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta.

Naisrintamalla pärjäämisessä on ratkaisevan tärkeää, että saa onnistumisen kokemuksia alle 20-vuotiaana. Silloin kun homma on kaikille uutta. En tarkoita nyt välttämättä mitään ass to mouth touhua, vaan ihan sitä että esim. pääsee pussailemaan jonkun tytön kanssa ala-asteen kotibileissä jne. Siellä rakentuu se pohja, ettei pelkää naisia ja osaa olla heidän seurassaan luontevasti/rennosti.

Naiset eivät keskimäärin tykkää epävarmoista, aroista ja jännittävistä miehistä. Aikuisena voi oppia peittämään nämä, mutta ilman pohjaa... hyvin haastavaa tulee olemaan.

Vierailija
34/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m 34

Oletkohan mies lainkaan? Naisten saaminen on niin perustavanlaatuinen tarve miehille, että nuppi sekoaa niin miljonääriltä kuin pummiltakin jos naisia ei ole.

Esimerkistä käy se taannoinen amerikkalainen nuori massamurhaaja, erittäin rikkaasta perheestä, autot oli ja rahaa kuin roskaa, mutta naista ei saanut. Ja siihenhän se sitten sekosikin ja tuli rumaa jälkeä.

Eiköhän nuo "naisen puutteesta seonneet" miehet ole kuitenkin meistä ikipoikuuksellisistakin aika häviävän pieni vähemmistö. Vai oletko huomannut n. 20 prosentin miehistä tekevän joukkomurhia?

m 34

Vierailija
35/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Mä olen koko ikäni ollut enemmän tai vähemmän ylipainoinen, en sairaalloisen mutta kumminkin.

Ensimmäinen parisuhteeni kesti 9v, seuraava vuoden ja tämänhetkisen kanssa ollaan oltu yhdessä 13 vuotta ja niistä naimisissa 9 vuotta.

Vierailija
36/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta.

Naisrintamalla pärjäämisessä on ratkaisevan tärkeää, että saa onnistumisen kokemuksia alle 20-vuotiaana. Silloin kun homma on kaikille uutta. En tarkoita nyt välttämättä mitään ass to mouth touhua, vaan ihan sitä että esim. pääsee pussailemaan jonkun tytön kanssa ala-asteen kotibileissä jne. Siellä rakentuu se pohja, ettei pelkää naisia ja osaa olla heidän seurassaan luontevasti/rennosti.

Naiset eivät keskimäärin tykkää epävarmoista, aroista ja jännittävistä miehistä. Aikuisena voi oppia peittämään nämä, mutta ilman pohjaa... hyvin haastavaa tulee olemaan.

Ei aikuisena enää edes kannata aloittaa. On liian erilaiset lähtökohdat, kun toinen ei tiedä mistään mitään.

M45

Vierailija
37/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta.

Ei aikuisena enää edes kannata aloittaa. On liian erilaiset lähtökohdat, kun toinen ei tiedä mistään mitään.

M45

Näin juuri. Aikaikkuna on lisäksi sangen vähän aikaa auki. Sanoisin että aika tarkkaan sen 10-20 ikävuodet.

Vierailija
38/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viime kesään asti alipainoinen (nykyään masennuksen takia lihonut ja nyt siis läski) 27 v nainen enkä ole koskaan seurustellut. Painolla ei ole paskankaan väliä mitä tulee seurusteluun! En kelvannut alipainoisena, en kelpaa läskinä.

Vierailija
39/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m 34

Eiköhän nuo "naisen puutteesta seonneet" miehet ole kuitenkin meistä ikipoikuuksellisistakin aika häviävän pieni vähemmistö. Vai oletko huomannut n. 20 prosentin miehistä tekevän joukkomurhia?

m 34

radikaaleista islamisteistakin murto-osa on itse terroristeja. Se vaatii sen viimeisen potkun, että alkaa tappamaan viattomia.

Vierailija
40/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini on ollut koko elämänsä alipainoinen eikä ole ikinä ollut parisuhteessa. Ikää alkaa olla lähemmäs 80 joten ei taida edes laihduttaminen enää auttaa. Ja olisi vähän vaikeaakin, ei ole koskaan painanut yli 50 kiloa, nyt hyvä jos 40.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä