Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ihmiset laihduta, jotta saisivat helpommin puolison?

Vierailija
25.05.2016 |

Harvassa kuitenkin ovat ne miehet ja naiset, jotka kiihottuvat todella ylipainoisista vartaloista. Mahdollisuus saada parisuhde parantuu huimasti, jos saa painoaan pudotettuaan lähemmäksi normaalipainon rajaa. Minulla on eräs tuttavamies, joka on erittäin ylipainoinen. Mies on mitä miellyttävin luonteeltaan, mutta valitettavasti minun on vaikea uskoa, että kukaan nainen voisi seurustella hänen kanssaan, koska hänen vartalonsa on oikeasti todella ylipainoinen. Ei kuitenkaan halua nähdä vaivaa laihduttaakseen, surullista.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta.

Naisrintamalla pärjäämisessä on ratkaisevan tärkeää, että saa onnistumisen kokemuksia alle 20-vuotiaana. Silloin kun homma on kaikille uutta. En tarkoita nyt välttämättä mitään ass to mouth touhua, vaan ihan sitä että esim. pääsee pussailemaan jonkun tytön kanssa ala-asteen kotibileissä jne. Siellä rakentuu se pohja, ettei pelkää naisia ja osaa olla heidän seurassaan luontevasti/rennosti.

Naiset eivät keskimäärin tykkää epävarmoista, aroista ja jännittävistä miehistä. Aikuisena voi oppia peittämään nämä, mutta ilman pohjaa... hyvin haastavaa tulee olemaan.

Kun olin 27-vuotias, nappasin 20-vuotiaan ylipainoisen miehen, joka oli melko kokematon ja vähän epävarma naisten kanssa. Tyttöystävä hänelläkin oli kuitenkin ollut jo 16-vuotiaana, jolloin ymmärtääkseni oli tosi läski. Ja mulle uskalsi tehdä aloitteen. Oli ihanaa olla sellaisen kanssa, joka ei luule tietävänsä jo naisista kaikkea. Sittemmin mies laihtui lähelle normaalipainoa, mutta yhtä hyvännäköinen oli mun silmissä myös lihavana.

Vierailija
42/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sen jälkeen on tehtävälistalla, kun on jo laiha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laihdutin 80kg -->63kg. Ihan sen takia, että saisin miehen. Sain kyllä jo lihavanakin, mutta halusin paremman. En ainoastaan laihduttanut, vaan myös treenasin. Sain miehen ja hyvän kunnon.

Vierailija
44/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä on monenlaisia. Toiset tykkää laihoista ja toiset tykkää semmoisista mistä saa hyvin kiinni. Rakkaus iskee ikään ja kokoon katsomatta. Sitten kun se tapahtuu sydämet lentelevät puolelta toiselle ja se on sitten menoa.

Vierailija
45/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ylipainoisilla on paino-ongelma. Koko ikäni olen laihduttanut, mutta niin ne kilot vaan vierivät pikkuhiljaa takaisin. Olisikin niin helppoa, että laihdutus auttaisi.

Vierailija
46/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa olisikin jokin temppu minkä tekemällä saisi varmasti naisia... tekisin heti :D

Toistaiseksi olen huomannut vain (lesoilevaksi) miljonääriksi ryhtymisen toimivan. Eikä sekään ihan 100% varmuudella.

Kyllä tosiaan vituttaisi, jos ryhtyisi miljonääriksi mutta silti jäisi naiset saamatta. Pääsisikö sitä edes takaisin tienaamaan 2100€ kuussa mitenkään.

m 34

Oletkohan mies lainkaan? Naisten saaminen on niin perustavanlaatuinen tarve miehille, että nuppi sekoaa niin miljonääriltä kuin pummiltakin jos naisia ei ole.

Esimerkistä käy se taannoinen amerikkalainen nuori massamurhaaja, erittäin rikkaasta perheestä, autot oli ja rahaa kuin roskaa, mutta naista ei saanut. Ja siihenhän se sitten sekosikin ja tuli rumaa jälkeä.

Mikäköhän tässä massamurhaajan tapauksessa oli syy ja mikä seuraus?

Vierailija
47/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha mennä enää yhtää laihuttamaan enempää, kun ei ole mitään mistä laihduttaa. Tosin olen kyllä nyt mennyt sinne lihaksen rakennus puolelle mutten usko että siltikään miehiä lue: elämän kumppania irtoaa.

Vierailija
48/48 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei auta.

Naisrintamalla pärjäämisessä on ratkaisevan tärkeää, että saa onnistumisen kokemuksia alle 20-vuotiaana. Silloin kun homma on kaikille uutta. En tarkoita nyt välttämättä mitään ass to mouth touhua, vaan ihan sitä että esim. pääsee pussailemaan jonkun tytön kanssa ala-asteen kotibileissä jne. Siellä rakentuu se pohja, ettei pelkää naisia ja osaa olla heidän seurassaan luontevasti/rennosti.

Naiset eivät keskimäärin tykkää epävarmoista, aroista ja jännittävistä miehistä. Aikuisena voi oppia peittämään nämä, mutta ilman pohjaa... hyvin haastavaa tulee olemaan.

Ei aikuisena enää edes kannata aloittaa. On liian erilaiset lähtökohdat, kun toinen ei tiedä mistään mitään.

M45

No nyt kyllä palautettiin hyvin maan pinnalle. Olen kuvitellut, että keski-ikäistyvä nainenkin on vielä ihan ihminen, mutta joo. Kai se sitten on tajuttava edes se, että ei tiedä mistään mitään (vaikka jotenkin sitä on työelämässä yritettävä rämpiä...). 

N43