Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä kasvot rupsahtaa?

Vierailija
23.05.2016 |

Jos on pyöreät posket (normaalipainon ylärajalla).

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä näyttää vanhalta ja lihavalta jo nuorena:(

Vierailija
42/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeat poskipäät auttaa näyttämään nuoremmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla siinä 35 jälkeen tulee hamsteriposket.

Vierailija
44/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellista, mutta huomaan ainakin selvää ikääntymistä naisissa jo noin 25 v paikkeilla. Miehillä hieman myöhemmin.

Vierailija
45/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä näyttää vanhalta ja lihavalta jo nuorena:(

Eiköhän ikääntyminen ole lähinnä geeneistä kiinni ja paino omista päätöksistä. Olen "köyhä" ja näytän nuorelta ja olen erittäin hyvässä kunnossa.

Vierailija
46/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittävä ihmissuhdestressi vuoden vuoden ajan ja silloin yhtäkkiä tapahtui jotain ja tukalle kanssa. Tällöin olin 74+ v. Tuntui hirveältä ja mietin että jos stressi hellittää niin palautuuko yhtään.

Vierailija
47/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilee, syö ja nukkuu, säilyy nuorekkaana. 

Vierailija
48/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä noin 38-vuotiaana kauhistelin 5 vuotta vanhempia kavereita, että miten ovatkaan niin vanhan näköisiä. Sitten itse täytin 40, 41 ja viimein 42 ja jo alkaa näkyä merkkejä. Posket ovat alkaneet roikkua, silmien ympäristössä on harakanvarpaita jne. Vaikka syön terveellisesti ja liikun erittäin paljon. Semmoista tämä biologia on, mutta vanhenen ylpeästi ja itseäni rakastaen.

Vierailija
49/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippunee aikapaljon perimästä, elintavoistakin jonkin verran. Ei ole mitään tiettyä eksaktia ikää. Pyöreissä kai yleisesti ottaen ikääntyminen näkyy aiemmin kuin kapeakasvoisilla.

Totta, paitsi tuo viimeinen lause. 

Vierailija
50/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kasvojen luusto merkkaa myös paljon. Jos on korkeat poskipäät niin piirteet ei valahda yhtä herkästi, koska poskipäät pitää niitä "ylhäällä"

Ja taitavalla ehostuksella saa myös ihmeitä aikaan. Hehkua ja nostetta poskipäihin. 

Vierailija
51/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kiinni perimästä. Olen aina elänyt miten sattuu, valvonut öitä ja kuluttanut alkoa ja röökiä, syönyt sokeripitoisesti ja palvonut aurinkoa, kasvorasvana jokin käsirasva. Mulla on tosi hyvä iho, ei koskaan näppyjä eikä juuri edes mustapäitä, ja täysin napakasti edelleen paikoillaan, vaikka täytin tänä vuonna 45. Ei valumia, juonteita tai hamsteripusseja. Pirteä ilme. No silmäkulmiin olen saanut naururypyt, mutta ne ei edes näy kuin hymyillessä. 

Oltiin juuri lomamatkalla samanikäisen kaverin kanssa ja vieruspöydän miehistä yksi kysyi, että ollaanko äiti ja tytär. Oli tosi kiusallinen hetki, etenkin kaverille, koska ikääntyminen on jotenkin niin arka asia. Hän siis näyttää täysin ikäiseltään, kuten kuuluukin, ei siinä ole mitään pahaa. 

Vierailija
52/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu elintavoista, ei tule väkisin rupsahdusta josssain tietyssä iässä. Mieti poltatko, otatko aurinkoa, juotko jne. 

Vierailija
53/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan edelleen 28 vuotiaaksi.

Olen oikeasti 1975 syntynyt mies.

Juon paljon teetä ja välttelen liharuokaa. Syön pääsääntöisesti kasviksia ja erityisen paljon soijaa.

Juon päivän aikana vihreää teetä 2l. Pesen aamuisin kasvoni ja rasvaan ne. Olen tehnyt tätä teini-ikäisestä asti.

Minua toisinaan luullaan alle 18v, koska henkkareita kysytään, jos ostan vappusimaa.

Kasvojen pesu, kasvisruokavalio, runsas teen juonti ja kamppailulajien experttiys yhdistettynä siihen että toinen vanhemmistani on aasialainen, niin antaa ikuisen nuoruuden eliksiirit.

t. Rastuitoin mies

Vierailija
54/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat teille noiden 40+ ikienne kanssa. Olen 24 ja kasvot selkeästi väsyneet ja syviä uurteita löytyy. En valvo, syön terveellisesti, juon tarpeeksi ja vältän aurinkoa ja tässä tulos.

Geeneillä on tosi iso vaikutus

Vierailija
55/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä noin 38-vuotiaana kauhistelin 5 vuotta vanhempia kavereita, että miten ovatkaan niin vanhan näköisiä. Sitten itse täytin 40, 41 ja viimein 42 ja jo alkaa näkyä merkkejä. Posket ovat alkaneet roikkua, silmien ympäristössä on harakanvarpaita jne. Vaikka syön terveellisesti ja liikun erittäin paljon. Semmoista tämä biologia on, mutta vanhenen ylpeästi ja itseäni rakastaen.

Sanoisin myös, että 42. Mulla ei ole ryppyjä, mutta kasvojen iho on jotenkin paksu, veltto ja valahtanut, ja posket tyhjentyneet. Ihan kauhean näköistä ja mieluummin olisin ottanut ne rypyt.

N43

Vierailija
56/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän ulkoilua sillä saa ihon rupsahtamaan nopeasti. Inhoan talvea enkä ota aurinkoa, nautin muuten auringonpaisteesta ja kesästä.

Vierailija
57/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapahtunut nopeampi muutos tässä 50v hujakoilla. Tosin vieläkin hyvin rypyttömät kasvot (kiitos geenien) mutta kyllä sen huomaa. Huomasin saman esimerkiksi ikinuorena pitämässäni Piia Pasasessa ja Terhi Kokkosessa. Ovat ikäisiäni.

Vierailija
58/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 43. Ryppyjä ei ole mutta iho ei enää niin hehkeä ja maksaläiskiäkin :(

Ei helkkari. Olenkohan mä vastannut tämän vajaa 10v sitten..? Olin kyllä melko hehkeä vielä silloin mutta enemmän oli maksaläiskiä. Kai jokin hormonijuttu. Nyt ne ovat hävinneet  ja ikää on 51v.

Vierailija
59/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla vasta 60 v. Harvonaista kyllä. Jos paksu iho.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän