Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä kasvot rupsahtaa?

Vierailija
23.05.2016 |

Jos on pyöreät posket (normaalipainon ylärajalla).

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 19-vuotiaana sain lapsen, tuntui että vanhenin kasvoista kymmenen vuotta. Olin väsynyt, onneton ja huonossa suhteessa. Monta vuotta meni hirveässä stressissä, hiusrajakin pakeni. Nyt 25-vuotiaana kun elämä helpompaa ja kivaa, niin näytän 19-vuotiaalta. :) En tiedä mihin ne kaikki rupsahdukset katosi.

Vierailija
22/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 43. Ryppyjä ei ole mutta iho ei enää niin hehkeä ja maksaläiskiäkin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat teille noiden 40+ ikienne kanssa. Olen 24 ja kasvot selkeästi väsyneet ja syviä uurteita löytyy. En valvo, syön terveellisesti, juon tarpeeksi ja vältän aurinkoa ja tässä tulos.

Perimä? Vai oletko surullinen/stressaantunut? Tai ilmeikäs?

Geenit todennäköisesti, tai siis kasvojen rakenne.

Vierailija
24/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippunee aikapaljon perimästä, elintavoistakin jonkin verran. Ei ole mitään tiettyä eksaktia ikää. Pyöreissä kai yleisesti ottaen ikääntyminen näkyy aiemmin kuin kapeakasvoisilla.

Mun tietääkseni juuri päinvastoin, eli ikä on usein armollisempi pyöreäkasvoisille kuin sirokasvoisille. Laihempi rypistyy nopeammin.

Niin mutta piirteet valahtaa ja hamsterinposket tulevat aiemmin/selvemmin kuin kapeilla. Mutta jos toisinpäin niin helpotus minulle, pyöreäkasvoiselle.

Vierailija
25/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hiukan pyöreille tulee ryppyjä hitaammin kuin laihoille, näin olen Tiede-lehdestä lukenut.

Vierailija
26/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on ihan sairas. Noiden jännämies/kilttimies ja nelikymppiset miehet metsästää nuorta pillua- juttujen lisäksi nämä rupsahtamisjutut on yleisin keskustelun aihe.

Vierailija
27/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kasvojen luusto merkkaa myös paljon. Jos on korkeat poskipäät niin piirteet ei valahda yhtä herkästi, koska poskipäät pitää niitä "ylhäällä"

Vierailija
28/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa kuvia julkkiksista, jotka mielestänne nuorekkaita/rupsahtaneita ja iät

T.35, joka ei osaa arvioida tekstien perusteella oman rupsahtaneisuutensa astetta

Raxu lignell alkaa rupsahtaa.

Vierailija
29/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hiukan pyöreille tulee ryppyjä hitaammin kuin laihoille, näin olen Tiede-lehdestä lukenut.

Rupsahtaminen on muutakin kuin ryppyjä ja olen monesta paikasta, en valitettavasti muista mistä, lukenut että juuri pyöreäkasvoisilla piirteet valahtavat ennemmin :(

Vierailija
30/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso äitiäsi. Tiedät hänen perusteella ennusteen.

Vierailija
31/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää palsta on ihan sairas. Noiden jännämies/kilttimies ja nelikymppiset miehet metsästää nuorta pillua- juttujen lisäksi nämä rupsahtamisjutut on yleisin keskustelun aihe.

Kertoo miten monien tyttöjen isukki on lähtenyt nuoremman matkaan ja tytöt aikuisina yrittävät estää miehiään toistamasta tätä pysyttelemällä ikuisina nuorina posliinipimpein ja ryppyvoitein.

Vierailija
32/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

49 v rupsahdus, yhdessä vuodessa romahti naama

Vierailija
33/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso äitiäsi. Tiedät hänen perusteella ennusteen.

Entä ne naiset jotka ulkonäöllisesti ovat tulleet isäänsä eivätkä lainkaan äitiin? Tai johonkin muuhun sukulaiseen? Oma äitini ja hänen äitinsä vanhenivat aivan eri tahtiin ja erinäköisiksi.

Vierailija
34/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo miten monien tyttöjen isukki on lähtenyt nuoremman matkaan ja tytöt aikuisina yrittävät estää miehiään toistamasta tätä pysyttelemällä ikuisina nuorina posliinipimpein ja ryppyvoitein.

Voiko ryppyvoidetta laittaa pimppiin?

Vierailija
35/59 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeammin rupsahtaa, jos luet av:ta ja naurat

Vierailija
36/59 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rupsahtaminen on muutakin kuin ryppyjä ja olen monesta paikasta, en valitettavasti muista mistä, lukenut että juuri pyöreäkasvoisilla piirteet valahtavat ennemmin :(

Juuri näin. Itselläni on pyöreät kasvot (vaikka en ole ylipainoinen), ja nyt 42-vuotiaana ei ryppyjä ole vielä oikeastaan yhtään, mutta sen sijaan leukaperien alla roikkuu kaksoisleukapussi ja sivuilla hamsterinpussit. Ennen se "naamaläski" oli korkealla poskipäiden seudulla mutta 35 ikävuodesta eteenpäin on valahtanut alaspäin, niin että nyt naama on litteä poskipäiden kohdalta mutta läski roikkuu leuan alla ja kaulalla. Ottaisin rypyt paljon mieluummin kuin tämän.

Vierailija
37/59 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla rupsahti 25-vuotiaana. Silmät väsyneet, iho ei hehku ja näytän jo vanhalta. 

En ole koskaan tupakoinut, liikun, syön terveellisesti ja hoidan ihoani. Ei sille vaan voi mitään, että biologia sanelee sen ettei näytä enää hehkeältä. 

Vierailija
38/59 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla rupsahti 25-vuotiaana. Silmät väsyneet, iho ei hehku ja näytän jo vanhalta. 

En ole koskaan tupakoinut, liikun, syön terveellisesti ja hoidan ihoani. Ei sille vaan voi mitään, että biologia sanelee sen ettei näytä enää hehkeältä. 

Vituttaa vielä sekin, että aina lässytetään elintapojen merkityksestä. Ei minulla oikeita ryppyjä tai juonteita ole, vaan juurikin vanhat piirteet kasvoissa. En missään nimessä näytä yhtä nätiltä mitä pari vuotta sitten ja se ahdistaa :(

Vierailija
39/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

45v alkoi koko pärstä roikkua.

Eniten roikkuy bruksaajilla. Siitä on monenlaista haittaa.

Vierailija
40/59 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 43v. ja kyllä se kasvojen iho alkaa pikkuhiljaa, kuin huomaamatta, menemään rusinan puolelle. Enemmän huolestuttaa keskivartalolle kehittyvä pelastusrengas. Vaikka liikun päivittäin, se tuntuu olevan itseppäistä sorttia.

N43.

Kaunotar56v tässä 

Minun kasvoni menivät 52v

Maksoin kirurgi stephen diez ille 20 000 eur

Sairaala: mehiläinen

Sain 40 vuotiaan kasvot.

Näytin tosin 40 vuotiaana 10 vuotta nuoremmalta.

Ilman rahaa olisin ..rupsahtanut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä