Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi annoit lasten isän jättää lapset?

Vierailija
23.05.2016 |

Miksi et sanonut että myös sinä lähdet? Miksi äidit aina joustavat?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä minäkin aina ihmettelen.

Vierailija
2/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan jonkun on niistä lapsista pitää huolta. Kerrotko miten tilanteessa pitäisi sitten toimia? Laittaa lapset huostaanottoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan jonkun on niistä lapsista pitää huolta. Kerrotko miten tilanteessa pitäisi sitten toimia? Laittaa lapset huostaanottoon?

Vaikka sitten niin.

Vierailija
4/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan jonkun on niistä lapsista pitää huolta. Kerrotko miten tilanteessa pitäisi sitten toimia? Laittaa lapset huostaanottoon?

Sanoa lähtevälle lasten isälle ettet sinäkään hoida lapsia, tuskin lähtee.

Vierailija
5/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska JONKUN on oltava vastuullinen aikuinen. En pysty tekemään kenestäkään toisesta vastuullista tai muutenkaan mieleistäni, joten se Joku voin ihan hyvin olla minä itse.

Sitä paitsi en näe mitään syytä, miksi kiusaisin lapsiani ilmoittamalla että iskä ei teitä halua enkä minäkään, mutta iskän on pakko teidät ottaa koska minä aion haluta teitä vielä häntäkin vähemmän.

Vierailija
6/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lähtenyt, mutta jos tämmöinen hypoteettinen tilanne tulisi, niin tottakai hoitaisin lapseni. Rakastan heitä isästään irrallisina ihmisinä. Kun heidät halusin, tiesin että on olemassa yksinhuoltajuuden riski, eron tai leskeytymisen tms seurauksena. Ja silti halusin juuri sen määrän lapsia kuin meillä on.

Ja mieheni, enhän minä ole hänen holhoajansa. Hän saa tehdä ihan itsenäisiä päätöksiä ja kantaa itse vastuun tekojensa seurauksista, tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin minäkin tietää, miten tilanteessa pitäisi toimia? Mies muuttaa pois, muutanko itsekin ja jätän lapset keskenään..? Se, että sanoin miehelle, että se on sitten fifty-fifty -huoltajuus, ei vaikuttanut mihinkään, niin vaikka pakkasi kimpsunsa ja kampsunsa ja muutti pois. Pitäisikö joka toinen viikko käydä korvasta hakemassa kaitsemaan lapsia ja itse lähteä muualle?

Vierailija
8/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan jonkun on niistä lapsista pitää huolta. Kerrotko miten tilanteessa pitäisi sitten toimia? Laittaa lapset huostaanottoon?

Vaikka sitten niin.

Eli laittaa lapset pelinappuloiksi, jottei äidin ylpeys kärsisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan jonkun on niistä lapsista pitää huolta. Kerrotko miten tilanteessa pitäisi sitten toimia? Laittaa lapset huostaanottoon?

Sanoa lähtevälle lasten isälle ettet sinäkään hoida lapsia, tuskin lähtee.

Ei tepsinyt meillä. Uuden suhteen huuma oli niin kova, että paahtoi menemään muuttosuunnitelmiensa kanssa, eikä korvaansa lotkauttanut lasten kohtalolle. Naurahti vain ylimielisesti, kun sanoin, että luovun huoltajuudesta. En tosin olisi sitä ikinä pystynyt tekemään, mutta siinä shokissa tuli sanottua kaikenlaista.

Vierailija
10/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin minäkin tietää, miten tilanteessa pitäisi toimia? Mies muuttaa pois, muutanko itsekin ja jätän lapset keskenään..? Se, että sanoin miehelle, että se on sitten fifty-fifty -huoltajuus, ei vaikuttanut mihinkään, niin vaikka pakkasi kimpsunsa ja kampsunsa ja muutti pois. Pitäisikö joka toinen viikko käydä korvasta hakemassa kaitsemaan lapsia ja itse lähteä muualle?

Jos olisi tuollainen tilanne niin juurikin noin tekisin. Teoriassa ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sanonut että myös sinä lähdet? Miksi äidit aina joustavat?

Koska meille oli onni, että epävakaa ja vanhemmuuteensa kyllästynyt pikkupoika katosi perheestämme. Olin joustanut jo tarpeeksi pitkään helliessäni jotain kuvitelmaa siitä, että mies jotenkin olisi hyvä isä edes olemalla paikalla.

Mikä oletus tuo on, että lapset on jotain ylimääräistä kotityötä perheessä?

Vierailija
12/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä äiti rakastaa lapsiaan, eikä sen takia halua jättää heitä. Onneksi usein myös isät rakastavat lapsiaan, eivätkä hylkää heitä.

Minä en ikinä sanoisi edes valehdellen että hylkään lapseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sanonut että myös sinä lähdet? Miksi äidit aina joustavat?

Miksi muuttaisin mieltäni? Minä olen valintani tehnyt sillä hetkellä, kun sain lapsen syliini. Tästä yksilöstä olen vastuussa.

En lähde joustamaan tässä asiassa. Minun rakkauteni ei ole kauppatavaraa, olen sitoutunut rakastamaan lapsiani elämäni loppuun. Sekään ei asiaan vaikuta, rakastavatko he minua takaisin.

Vierailija
14/14 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläs sen estät? Mies on tavannut "viehkeän tipusen" ja sen seurauksen aivot ovat pudonneet jalkoväliin. Mies kuvittelee uuden nuoruuden koittaneen. Ei kannata puhua järkeä eikä köyttää kiinni sängynjalkaan. Hurahtanut mies käyttäytyy kuin 5-vuotias karkkikaupassa: Mutta kun mä haluun, mä haluun, mä haluun. Antaa mennä vaan, mutta saa huomata, että lukot on vaihdettu eikä entinen avain enää sovi kotioveen, kun tipunen on potkaissut möhömahan pellolle, ja entinen vaimo alkaa näyttää taas ihan haluttavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan