Pitäisi uskaltaa katsoa jääkiekko-ottelu
Kommentit (28)
Näkeekö sen netistä suorana ilmaiseksi (mistä)? En omista telkkaria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiiä mitän mä pystyisin kattoo tota ulkomailta :/ kiinostais kyl vähän seurailla
Ainahan sitä voi koneelta katsoa.
Ei ainakaan katsomon kautta
Voi sieltäki, mutta taisi olla maksullinen. Kyllähän noita striimejä löytyy helpostikin, mutten sitten tiedä löytyykö suomen selostuksella. Jos ei selostuskielestä ole kiinni, niin nopealla googlettamisella pitäisi joku toimiva striimi löytyä.
Ei, mun on pakko lähteä meditoimaan. See you later
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö sen netistä suorana ilmaiseksi (mistä)? En omista telkkaria
Katsomo
Mitä uskaltamista siinä on: Jos Suomi voittaa, niin sitä hehkutetaan seuraava kuukausi. Jos Suomi häviää, sitä murehditaan 2-3 päivää ja sen jälkeen asia unohtuu. Ainakaan omaan elämääni tuolla pelillä ei ole mitään konkreettista vaikutusta. Ja vaikka Suomen joukkue voittaisi, niin eihän ME oikeastaan mitään voiteta, vaan ne pelaajat ja valmentajat on niitä voittajia. Ei mulla ainkaan ole mitään ansioita sen suhteen. Suomen pelaajat ovat nyt jo olleet kyllä hyviä esikuvia henkisesti kelle tahansa ihmiselle, kävipä tuossa loppuottelussa miten tahansa. Kylmähermoisia tyyppejä jotka pelaavat tiiviisti ja pelottomasti joukkueena yhteen.
Sinänsä Kanadaa on ihan turha kunnioittaa mitenkään, ei pidä aliarvioida mutta turha kunnioitus pois. Suomella on täydet mahdollisuudet voittaa peli sinänsä.
Tässä hyvää musiikkia odotukseen ja kävisi vaikka maikkarillekin johonkin pätkään jos joku lukee:
Lontoon sinfoniaorkesterin Eye of the Tiger :)Sulle joka ulkomailta haluat katsoa: googleta reddit nhl streams, sielta loytyy linkkeja.
T. Ulkosuomalainen
Ps. Joistain maista toimii myos youtuben iihf 2016 channelin live stream
Sama täällä! Yleensä vilkaisen vain silloin tällöin ottelua, ja teen siivoushommaa toisessa huoneessa hermostuneena. Vitsit, mies tulee enemmin iltavuorosta matsin takia, niin tv on koko pelin ajan auki. En tiedä miten selviän illasta! :)