Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies skannaa vartalon perusteellisesti

Vierailija
21.05.2016 |

Jotkut miehet harrastavat naisten kropan skannausta hitaasti päästä jalkoihin, ja taas takaisin ylös. Miksei jotkut naisetkin. Miltä tämä tuntuu naisista, ja mitä mieltä olette miehistä jotka näin tekevät? Junttia vai kiihottavaa?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa.

Vierailija
2/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa, mutta olenkin epävarma itsestäni. Mietin vaan näyttääkö joku kohta läskiltä, tissit tai perse huonolle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä

Vierailija
4/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu täysin siitä, kuka sen tekee.

Vierailija
5/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö miehet sitä tarkoituksella, vai onko naisten tuijottelu niin sisäänrakennettu ominaisuus ettei tuota edes huomaa?

Vierailija
6/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan siitä, kuka sitä tekee. Jos joku randomi papparainen alkaa skannailemaan bussipysäkillä niin silloin se tuntuu vain epämukavalta tai ällöttävältä. Mutta jos oma poikaystävä tekee sitä, niin silloin se on kyllä aika kiihottavaa. :)

Vierailija
7/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihan hauskaa, mutta vähän primitiivisen vaikutelman kyllä antaa. Siis miehestä. Tuntemani miehet jotka tekevät tuota ovat olleet melko machoja tapauksia, ei missään erityisen hyvässä mielessä.

Vierailija
8/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko sen katseen jaloissa ja nousevan hitaaaaaasti ylös vain kuinka?

Miltä se katse tuntuu, enemmän sellaiselta lämpöiseltä kädeltä vai höyheneltä joka hiljaa viipyen mutta vääjäämättä nousee ja hieman kutittaa vai kuinka?

Vierailija
9/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ihan hauskaa, mutta vähän primitiivisen vaikutelman kyllä antaa. Siis miehestä. Tuntemani miehet jotka tekevät tuota ovat olleet melko machoja tapauksia, ei missään erityisen hyvässä mielessä.

Totta! Ovat olleet juuri sellaisia machompia (peli?)miehiä jotka tuota tekevät. Itsevarmuutta löytyy, ja sekä halua että kykyä pyörittää naisia mielensä mukaan.

Vierailija
10/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä se katse tuntuu, enemmän sellaiselta lämpöiseltä kädeltä vai höyheneltä joka hiljaa viipyen mutta vääjäämättä nousee ja hieman kutittaa vai kuinka?

Ei kun se tuntuu siltä kuin isäntä katselisi tiluksiaan. Tulee sellainen olo, että mies pitää omaisuutenaan.

Vierailija
11/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen koko kropan häpeilemätön skannaaminen tuntuu epäkunnioittavalta ja eläimelliseltä. Ei ole kovin älykkään oloista toimintaa. Mutta se jos joku vilkuilee jotain kohtaa vartalosta muka huomaamatta on ihan ookoo jos sen tekee joku ihana mies.

Vierailija
12/48 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen koko kropan häpeilemätön skannaaminen tuntuu epäkunnioittavalta ja eläimelliseltä. Ei ole kovin älykkään oloista toimintaa. Mutta se jos joku vilkuilee jotain kohtaa vartalosta muka huomaamatta on ihan ookoo jos sen tekee joku ihana mies.

Naurettavaa. Miesten eläimellisyys on hyvä asia. Nörtit ovat vain tiellä.

Vierailija
13/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se tuntuu siltä kuin isäntä katselisi tiluksiaan. Tulee sellainen olo, että mies pitää omaisuutenaan.

Duunissa yksi mies tekee tätä. Olisin enemmän kuin mielelläni muutaman kiihkeän hetken ajan hänen omaisuuttaan. Katseensa hivelee ihanasti itsetuntoa, harmi vaan että tekee samaa muillekin naisille...

Vierailija
14/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle, olen aika tyytyväinen kroppaani ja kohta vielä tyytyväisempi.

Vierailija
15/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huvittaa, koska tiedän, että miehillä on se ajatus, että saa naisen jotenkin häkeltymään arvioivalla katselulla. En häkelly. Eikä mulla mikään täydellinen kroppa ole, mutta harrastan liikuntaa ja hyväksyn vartaloni puutteineen.

Vierailija
16/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa sellaista, koska olen hajamielinen ja ajatuksissani. Ihan sama.

Vierailija
17/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex tekee tän mulle melkein joka kerta kun tavataan lasten takia. Yritän olla noteeraamatta mitenkään. Mutta ei tunnu kivalta, kroppa on hyvässä kunnossa.

Vierailija
18/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olisi joku joskus skannannut, olisi ollut pettynyt minun kroppaan. Onneksi on edes kauniit kasvot.

Vierailija
19/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, sen miehen kannalta.

Vierailija
20/48 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

V teidän kanssanne. Antakaa nyt miesten nauttia älkääkä inhotko ja valikoiko.