Mies skannaa vartalon perusteellisesti
Jotkut miehet harrastavat naisten kropan skannausta hitaasti päästä jalkoihin, ja taas takaisin ylös. Miksei jotkut naisetkin. Miltä tämä tuntuu naisista, ja mitä mieltä olette miehistä jotka näin tekevät? Junttia vai kiihottavaa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa, koska tiedän, että miehillä on se ajatus, että saa naisen jotenkin häkeltymään arvioivalla katselulla. En häkelly. Eikä mulla mikään täydellinen kroppa ole, mutta harrastan liikuntaa ja hyväksyn vartaloni puutteineen.
En ymmärrä, miksi ihmeessä haluaisin miehenä saada naisen häkeltymään? En muutenkaan mitenkään erityisesti skannaa naisia, mutta voi toki olla, että katson murto-osasekunnin pidempään, jos näen jonkun nätin naisen. Jos nainen vielä hymyilee, niin mikäs sen parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies kommentoida, mitä liikkuu päässä tuon tutkivan katseen aikana? Ei mitään? Kuvitelma miltä nainen näyttää vaatteiden alla? Yritys saattaa nainen hämilleen? Naisen seksitaitojen arviointi? Jotain muuta?
Minulla ei liiku mitään sen enempää. Kiva lyhyesti vilkaista kaunista naista. Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta läheskään kaikki miehet eivät ajattele seksiä koko ajan. Mitä naisilla sitten liikkuu päässä, kun katsovat miehiä?
Onko näillä skannaajilla todellakin kanttia tehdä se? Miten he suhtautuvat siihen, kun nainen skannaa heidät - ja ala-arvoiseksi toteaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku mies kommentoida, mitä liikkuu päässä tuon tutkivan katseen aikana? Ei mitään? Kuvitelma miltä nainen näyttää vaatteiden alla? Yritys saattaa nainen hämilleen? Naisen seksitaitojen arviointi? Jotain muuta?
Minulla ei liiku mitään sen enempää. Kiva lyhyesti vilkaista kaunista naista. Tämä voi tulla yllätyksenä, mutta läheskään kaikki miehet eivät ajattele seksiä koko ajan. Mitä naisilla sitten liikkuu päässä, kun katsovat miehiä?
Saanko kysyä kuinka ns. seksuaalinen olet muutoin? Seksiä kerran viikossa vai kuinka usein, jos olet parisuhteessa? Pitkiä kuivia kausia sinkkuna?
N26
Onko skannailu siis sittenkin merkki elämisestä puutteessa? Voi kun joskus saisi...?
Olen joissain tilanteissa skannannut, kun nainen on laittautunut ja näyttää erityisen upealta. Se oli tarkoitettu kohteliaisuudeksi ja mielestäni toimikin sellaisena.
Noloa lähinnä.
Koomista, kun tuijottajana on ruma ja rasvainen ikämies, jolla on toinen jalka haudassa ja toinen banaaninkuorella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko kysyä kuinka ns. seksuaalinen olet muutoin? Seksiä kerran viikossa vai kuinka usein, jos olet parisuhteessa? Pitkiä kuivia kausia sinkkuna?
N26
En ehkä kauhean seksuaalinen. Kaukosuhteessa olen, seksiä keskimäärin kerran viikossa. Riittää minulle hyvin. Johtuuko se sitten siitä, etten erityisesti vilkuile naisia? En tiedä.
Voisiko joku nainen vastata, miksi he katsovat tai eivät katso miehiä?
Kaunis vartalo on ihana. Sitä on ihana vilkaista. Kauniit vartalot eivät ole aivan tavallinen näky. Ei katseluun tarvitse liittyä mitään muuta kuin halu saada esteettinen elämys.
Skannaan takaa, edestä en viitsi, koska tuntuu epäkunnioittavalta naista kohtaa. Rintoja saatan vilkaista silloin kun siihen on tilaisuus ja tiedän ettei nainen näe katsettani tai ainakin luulen niin :D mut en ole siis semmoinen jonka silmät liikkuvat kuin tennisottelussa silmien ja rintojen välissä. Silmäni pysyvät ojennuksessa. Parisuhteessa tilanne tietenkin eri, jos kumppani tulee vaikka suihkusta tai vaihtaa vaatteita niin totta kai katson hänen rintojaan tai lantion seutua estoitta. Saatan jopa mennä hivenen koskettelemaan ja pussailemaan.
t, mies
Vierailija kirjoitti:
Skannaan takaa, edestä en viitsi, koska tuntuu epäkunnioittavalta naista kohtaa. Rintoja saatan vilkaista silloin kun siihen on tilaisuus ja tiedän ettei nainen näe katsettani tai ainakin luulen niin :D mut en ole siis semmoinen jonka silmät liikkuvat kuin tennisottelussa silmien ja rintojen välissä. Silmäni pysyvät ojennuksessa. Parisuhteessa tilanne tietenkin eri, jos kumppani tulee vaikka suihkusta tai vaihtaa vaatteita niin totta kai katson hänen rintojaan tai lantion seutua estoitta. Saatan jopa mennä hivenen koskettelemaan ja pussailemaan.
t, mies
Luulet vaan että naiset eivät huomaisi katsettasi :D Kyllä me havaitaan ne teidän "huomaamattomat" vilkuilut, ja sen hetken ajaksi miehen silmiin ilmestyvän lasittuneen katseen.
Kiihottavaa. Olen nainen teen sitä joka päivä.
Katson niin siksi ettänäkisin kokonaisuuden, onko vartalo symmetrinen, sopusuhtainen jne. Lihavilla on usein peittävät vaatteet niin vaatii siksi tarkempaa kstsomista. En halua sille tytölle/naiselle mitään edes viestittää sillä,katson vaan, ettei jää vaivaamaan olisiko ollut mieleiseni.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä, kuka sen tekee.
Ruma mies, niin hirveä sovinisti ja sika.
Hyvännäköinen, niin kiihottava ihana mies.
Naisten tekemistä tuijotteluista on monta videota Youtubessa. Varmaan paljon yleisempää kuin mitä naiset itse myöntävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu täysin siitä, kuka sen tekee.
Ruma mies, niin hirveä sovinisti ja sika.
Hyvännäköinen, niin kiihottava ihana mies.
Ei. Riippuu siitä, olenko itse kiinnostunut miehestä. Kyllä: imartelevaa, jopa kiihottavaa; ei: ärsyttävää, vaivaannuttavaa.
Vaikea uskoa, että olisi koskaan suunnittelematonta. Sitä harrastavat miehet, jotka eivät usko mahdollisuuksiinsa, ja haluavat tosiaan hämätä naisia häkeltymään. Tuskin kehitysvammaisellakaan pää liikkuu koko ajan katseen suuntaan. Kuuluuhan sanontakin, että silmät pyörivät päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa, että olisi koskaan suunnittelematonta. Sitä harrastavat miehet, jotka eivät usko mahdollisuuksiinsa, ja haluavat tosiaan hämätä naisia häkeltymään. Tuskin kehitysvammaisellakaan pää liikkuu koko ajan katseen suuntaan. Kuuluuhan sanontakin, että silmät pyörivät päässä.
Eiköhän nuo miehet nimenomaan usko niihin mahdollisuuksiinsa. Ei epävarmat tapaukset uskalla julkisesti ja häpeämättömästi naisen vartaloa mittailla. Ja kyllä siihen riittää silmien liike, ei tarvitse koko päätä liikuttaa ylös ja alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
En ehkä kauhean seksuaalinen. Kaukosuhteessa olen, seksiä keskimäärin kerran viikossa. Riittää minulle hyvin. Johtuuko se sitten siitä, etten erityisesti vilkuile naisia? En tiedä.
Voisiko joku nainen vastata, miksi he katsovat tai eivät katso miehiä?
Itselläni huomion herättää miehen leveät hartiat ja lihaksikkaat käsivarret. Näitä jään katselemaan pidemmäksi aikaa, jos se vain on mahdollista ilman että mies huomaa. Toki hyvännäköinen takamus kiinnostaa myös, eikä haittaa vaikka farkuista näkyisi etupuolen kohoumakin mukavasti. Jotain mukavaa sisäistä hyrinää tuo saa aikaan :)