Mies skannaa vartalon perusteellisesti
Jotkut miehet harrastavat naisten kropan skannausta hitaasti päästä jalkoihin, ja taas takaisin ylös. Miksei jotkut naisetkin. Miltä tämä tuntuu naisista, ja mitä mieltä olette miehistä jotka näin tekevät? Junttia vai kiihottavaa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ihanalta tuntuu. Töissä naimisissa oleva mies tekee tätä minulle eikä muille. Ihana mies! <3
Mistä tiedät ettei tee muille?
Tuntuu epäkunnioittavalta ja siksi ällöttävältä. Kokemukseni mukaan tällaista harrastavat eniten ulkomaalaistaustaiset (lähi-idästä tulleet ja pohjois-afrikkalaiset) miehet.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu epäkunnioittavalta ja siksi ällöttävältä. Kokemukseni mukaan tällaista harrastavat eniten ulkomaalaistaustaiset (lähi-idästä tulleet ja pohjois-afrikkalaiset) miehet.
Itseäni ovat katselleet ihan suomalaiset miehet. Jos pidän ko. miehestä, niin mittailu tuntuu vain imartelevalta ja kiihottavalta. Jos en pidä, niin silloin tuntuu aika ällöltä.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi. Minun kokemukseni mukaan tätä tekevät eniten itävaltalaiset miehet. Niin erilaisia nuo ihmisten kokemukset.
Miksi tämä on palstalla niin kauheaa? Oletteko jotain pelkureita tai hikikomoreita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanalta tuntuu. Töissä naimisissa oleva mies tekee tätä minulle eikä muille. Ihana mies! <3
Mistä tiedät ettei tee muille?
No olen töissä monet kerrat nähnyt kuinka katsoo muita naisia. Ihan normaalisti, ei skannaa :-) Kyllä ne kiinnostuneet katseet jo tämän ikäisenä erottaa.
Musta olisi kiva jos mun poikaystävä joskus oikeasti katsoisi mua tuolla tavalla. Näkisi, huomaisi..
Muiden ei sitten tarvitsekaan, tulee semmonen olo kuin olisin lihanpala tiskissä.