Nainen, eikö sinua pelota juoda itseäsi vahvaan humalatilaan kotisi ulkopuolella? Miksi teet niin?
Kommentit (31)
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalassa on kivaa. Tiedottomaan tilaan en kuitenkaan juo ikinä ja painan 89 kg, joten pitää olla aika korsto, jos meinaa väkisin kantaa minut puskaan raiskattavaksi.
Voisi kuvitella että seksikumppaninkin löytäminen olisi haastavaa 89kg naiselle saati sitten että joutuisi raiskatuksi.
En ole sama henkilö, mutta painan saman verran, ja voin vakuuttaa, ettei seksi- ja seurustelukumppanien löytäminen ole tavisnaiselle mikään ongelma. Vaimoksikin olen kelvannut kahdelle hyvälle miehelle.
Mies, miten pystyt raiskaamaan? Miksi teet niin? Tämä ei ole mikään naislähtöinen ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa liikkua yksin pimeässä metsässä selvinpäin. Kännissä ihmisten parissa ei tietenkään pelota mikään, vaikka todennäköisyys tulla esim. raiskatuksi on tietysti paljon suurempi silloin. Näin toimii irrationaalinen ihmismieli.
Ai miksi juon? En mä koskaan missään sammumispisteessä ole, mutta juon itseni kovaan humalaan silloin tällöin, syynä on halu irtautua arjesta ja pitää hauskaa (myös kyvyttömyys tiedostaa omia rajojaan). Hassu kysymys, miksi kukaan koskaan juo liikaa? Ainahan siinä on riskinsä, myös raavailla miehillä. En suunnittele elämääni sen mukaan, että välttyisin kaikilta mahdollisilta tilanteilta, joissa voin MAHDOLLISESTI joutua jonkun rikoksen uhriksi.
Minusta pimeys tuo turvaa. Jos pelottaa, niin poistun valaistulta reitiltä ja kävelen mielummin syrjässä metsässä. Raiskaajat näkee valaistulle reitille, mutta ei pimeässä liikkuvaa.
Oma turvallisuuteni on juuri se syy, miksi minäkin aina hiippailen pimeydessä mustine vaatteineni.
- rujo ja roteva mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa liikkua yksin pimeässä metsässä selvinpäin. Kännissä ihmisten parissa ei tietenkään pelota mikään, vaikka todennäköisyys tulla esim. raiskatuksi on tietysti paljon suurempi silloin. Näin toimii irrationaalinen ihmismieli.
Ai miksi juon? En mä koskaan missään sammumispisteessä ole, mutta juon itseni kovaan humalaan silloin tällöin, syynä on halu irtautua arjesta ja pitää hauskaa (myös kyvyttömyys tiedostaa omia rajojaan). Hassu kysymys, miksi kukaan koskaan juo liikaa? Ainahan siinä on riskinsä, myös raavailla miehillä. En suunnittele elämääni sen mukaan, että välttyisin kaikilta mahdollisilta tilanteilta, joissa voin MAHDOLLISESTI joutua jonkun rikoksen uhriksi.
Minusta pimeys tuo turvaa. Jos pelottaa, niin poistun valaistulta reitiltä ja kävelen mielummin syrjässä metsässä. Raiskaajat näkee valaistulle reitille, mutta ei pimeässä liikkuvaa.
Näinhän se on. Kai tämä on joku alkukantainen juttu, että pimeässä pelottaa. Minua pelottaa siis se, etten itse näe ympärilleni. Sen sijaan avarilla nurmikentillä tai pelloilla uskallan samoilla pimeässäkin, koska siellä näkee ympärilleen. Puskat pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalassa on kivaa. Tiedottomaan tilaan en kuitenkaan juo ikinä ja painan 89 kg, joten pitää olla aika korsto, jos meinaa väkisin kantaa minut puskaan raiskattavaksi.
Voisi kuvitella että seksikumppaninkin löytäminen olisi haastavaa 89kg naiselle saati sitten että joutuisi raiskatuksi.
En ole sama henkilö, mutta painan saman verran, ja voin vakuuttaa, ettei seksi- ja seurustelukumppanien löytäminen ole tavisnaiselle mikään ongelma. Vaimoksikin olen kelvannut kahdelle hyvälle miehelle.
Se on hyvä, vaikka tavisnainen painaa yleensä alle 70kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on hyvä, vaikka tavisnainen painaa yleensä alle 70kg.
Ilmeisesti niin. Tarkoitin enemmänkin luonteenpiirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mies, miten pystyt raiskaamaan? Miksi teet niin? Tämä ei ole mikään naislähtöinen ongelma
Ei ole myöskään mieslähtöinen ongelma. Tässäpä ongelma pähkinänkuoressa: Miesten joukossa on tietty, hyvin pieni määrä toisten tunteista täysin piittaamattomia sekopäitä, joilla on omasta mielestään oikeus raiskata. Suurin osa miehistä ei koskaan eikä missään tilanteessa raiskaisi.
Niiden sekopäiden valistaminen asennekasvatuksella ei onnistu siksi, että sekopäitä ei voi valistaa.
Niiden sekopäiden pelottelu rangaistuksilla ei onnistu siksi, että sekopää ei rangaistuksista välitä.
Sekopäiden olemassaolo miesten joukossa on tosiasia, joka tiedetään. Se ei poistu syyttelemällä kaikkia miehiä tai kieltämällä rikosten teko. Nuo sekopäät ovat aivan kuin maantien reunassa liikkuvat hirvet. Näet tiellä noperurajoituksen lisäksi varoituksen hirvivaarasta ja itse valitset miten toimit. Vuodessa hirveen törmää 1500 autoilijaa.
Jokainen voi itse valita ottaako riskin vai ei. Itse en missään nimessä suosittelisi yksin kotiin matkustavalle naiselle umpihumalaan juopumista. En suosittele sitä miehellekään pahoinpitelyn ja ryöstön kohteeksi joutumisen riskin vuoksi.
tampereella ei ole vieläkään löytynyt sitä koripalloilijatyttöä, joka katosi humalassa Hämeenkadulla. (Eli ydinkeskustassa)
Jos joku päättää mun kimppuun käydä tai raiskata, niin en mä sille juurikaan mitään voi. Olin kännissä tai en. Mä en ota kännissäkään tosin kontaktia tuntemattomiin ihmisiin sen kummemmin. Saatan olla jopa tyly.
Juon joskus, koska en voi vastustaa nousuhumalan tunnetta. Olen akateemisesti koulutettu, hyvässä työssä oleva perheellinen nainen, joka kerran-kaksi vuodessa juo itsensä humalaan. Ei haittaa vaikken humalaan tulisikaan, mutta yleensä siinä niin käy jos antaudun fiilikseen.
Koen että olen kunnollinen nainen, en ymmärrä miksi en olisi. Yleensä tanssin humalassa enemmän kuin normaalisti, juttelen enemmän ja nautin kaikesta täysin siemauksin. Nautin kyllä selvinkin päin, mutta en sillä intensiteetillä kuin humalassa. En koskaan juo itseäni täysin sammumispisteeseen, mutta saatan ehkä kävellä vähän horjuen loppuillasta ja puhe saattaa hieman sammaltaa.
Minäkin painan yli 80kiloa ja vientiä kyllä riittää, viitaten tuohon aikaisempaan kommenttiin ettei kiinnostusta 89-kiloiseen voisi edes olla.
Arkena en koskaan juo, enkä usein viikonloppunakaan. Joskus saatan juoda lasin viiniä tai siiderin, mutta ehkä kerran kuussa tai kahdessa.
Uskon että pystyn itseäni puolustamaan tarvittaessa. Luulen että suurena erona on se, että pysyn yleensä aika toimintakykyisenä humalassa ja olen aika fyysisesti "terässä". En koe ottavani mitään riskiä humaltuessani.