Mikä on mielestäsi kaunein ääni?
Minusta se, kun istuu bussissa ja ulkoa kuuluu vetomatkalaukkujen ääni. Tämän kruunaa vielä säilytystilan luukun paiskautuminen kiinni ja matka voi alkaa :)
Kommentit (71)
Virtaavan veden solina. Kissan kehräys.
Vierailija kirjoitti:
Oluen korkkauksesta kuuluva pihaus ja lasiin kaadettaessa kuuluva lorina. Samppanjapullon poksahdus on myös aika kiva.
Sitä oluttölkin sihahdusta ja siitä seuraavaa isän vihaista uhmaavaa olemusta tuli opittua pelkäämään. Se sihahdus ei ole vapauttava vaan ahdistava. Käy nii kuin pavlovin koirille. Sihahdus....vihaisuutta ja jouduin niiiin usein pelkäämään. Sihahdus itsessään sitten jo aiheutti ahdistuksen ja pelon,
Nykyään jo neutraalimpi, kun aikaa on kulunut. Ja on oma elämä. Mutta noin 30 vuotta kotoa muutosta se kesti.
Ihana ääni on linnunlaulu ja raikas ilma hengittää. Pieni kevyt tuuli.
Mustarastaan ihana lurittelu, veden liplatus rantakiville, sateen ropina, puiden poksahtelu nuotiossa, ylipäätään luonnon äänet. Ja vielä yksi, oma lapsi, joka sanoo: äiti (poika 15v. aina vaan ihanaa, tuntee itsensä tärkeäksi)
Alkukesän humiseva tuuli aurinkoisessa lehtimetsässä ja siellä kuuluva kaikuva lintujen liverrys. Veden ääni puroissa ja koskissa.
Kissan erilaiset äänet, kiihtyvä kehräys, pirahdus, tassuttelu....
Kun 8v tyttäreni kirkuu kivusta miehen nussiskellessa häntä peppuun.
Elli Haloon heleänkaunis lauluääni
Kahden styroxpalan hankaaminen vastakkain
Haarukanpiikkien vetäminen lautasta pitkin
Pohjeluun murtuminen
Rukilla?