Jos tilaat pizzan, jossa on fetajuustoa, mutta juusto onkin siinä sellaisina kuutioina?
Kommentit (10)
Joka paikasta, josta me haetaan pizzaa, "feta" on kuutioina. Tosin käydäänkin ihan normi pizzerioissa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa provolta.
Ai meinaatko että juusto ei voi olla kuutioina?
Vierailija kirjoitti:
Jos feta ei ole kuutioina niin mites se sitten olisi?
"Oikea" fetajuustohan on sellainen iso pala, josta sitä murennetaan pizzaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos feta ei ole kuutioina niin mites se sitten olisi?
"Oikea" fetajuustohan on sellainen iso pala, josta sitä murennetaan pizzaan.
Kyllä se kuutiofetakin on ihan oikeaa fetajuustoa, pälli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos feta ei ole kuutioina niin mites se sitten olisi?
"Oikea" fetajuustohan on sellainen iso pala, josta sitä murennetaan pizzaan.
Muuttuuko feta vähemmän oikeksi, jos se kuutioidaan? Ja sitenhän siihen ainakin tulee se fetainen osuus, muruina se häviää helposti muiden täytteiden joukkoon.
Kummallekin tavalle on perusteensa, mutta makuasiahan se tietysti on kummasta pitää.
Kuutioina vähän hassua, miksi sitä ei ole murusteltu päälle.
Tulee mieleen halpisaineita käyttävä halpispizzeria, joka ostaa fetansa valmiina liemessä lilluvina kuutioina.
Vierailija kirjoitti:
Kuutioina vähän hassua, miksi sitä ei ole murusteltu päälle.
Miten se fetajuusto tai sen maku muuttuu , jos se murustellaan? Ei niin mitenkään.
Lisäksi kuution käyttäminen on huomattavasti hygienisempää. Millä tavalla on mielestäsi esimerkiksi oikein siivutettu tomaatti leikattu?
Jos tämä on sinun elämäsi suurin ongelma ja murhe, niin kiva että jollain ihmisellä on noinkin leppoisa ja rauhaisa elämä.
Jos feta ei ole kuutioina niin mites se sitten olisi?