Mikä on mielestäsi kaunein ääni?
Minusta se, kun istuu bussissa ja ulkoa kuuluu vetomatkalaukkujen ääni. Tämän kruunaa vielä säilytystilan luukun paiskautuminen kiinni ja matka voi alkaa :)
Kommentit (71)
Mun esimiehellä on aivan ihana ääni; syvä, tumma, tosi matala, huhhuh. Varsinkin, kun se kuuntelee toisten puhetta ja hymisee myötäilyn merkiksi, mmmm, mmmm, mmmm...
Kissan "kur" ääni, semmoinen kurahdusnaukaisu. Toinen hyvä on semmoinen kehdäävän kissan kehräykseen sekoittunut keskustelunaukaisu hurrr hurrr grauhrrr hurrr...
Linnuista mustarastaan monimutkainen laulu.
Vierailija kirjoitti:
Kahvinkeittimen ropina.
Tähän on aivan ihana herätä. Mies on jo vienyt koiran ulos (aamuvirkku) ja vielä bonuksena leivät pomppaavat paahtimesta.
Ei voisi ihanammin aamu alkaa edes Pepe Willbergin biisissä :)
Käen kukunta aurinkoisena kesä-iltana, kun istutaan oman mökin rantasaunalla jäähdyttelemässä lempeiden löylyjen jälkeen ja kylmää olutta nautiskellen. Viimeksi eilen oli tällainen ilta.
Naisen voihkinta, orgasmi ja sen jälkitila kun naisen suusta tulee sellaista hiljaista epämääräistä vaikerrusta.
Elävä tuli, kun puut paukkuvat ja räsähtelevät takassa. Hyvin vetävän hormin humina. Pakkaslumen narina talvikenkien alla. Kiehuvan veden ääni, kun äiti keitti iltateetä ja astoiden hiljainen kolina.
Sade (peltikatolla), kun istuu itse sisällä lämpimässä. :)
Rentouttava sivu, sateen ääntä.
Sateen ropina peltikattoon. Halkojen risahtelu takassa. Mustarastaan, laulurastaan ja kuikan äänet, pääskysten kirkuna tai rantaan lyövät aallot, en osaa valita.
Kaikki veden äänet: sade, meren aallot, puronsolina, järven laineiden liplatus ja lempparini kosken pauhu.
Myös mieheni intuitiivinen ynähdysääni on ihana, sen saa kuulla kun hän nukkuu tai kun häntä koskettaa intiimisti. Voi miten ikävöinkään työmatkalaistani <3
Vauvan nauru on aika vastustamaton. Isoäitiyteen on vielä matkaa.
Tutun kuuloinen klassinen musiikki
Ulkomailla asuvan lapsenlapsen ääni, kunhän lentokentällä juoksee syliini ja kuiskaa: "mummu".
Mieluiten ei riisuutuessani ensimmäistä kertaa.