Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on mielestäsi kaunein ääni?

Vierailija
21.05.2016 |

Minusta se, kun istuu bussissa ja ulkoa kuuluu vetomatkalaukkujen ääni. Tämän kruunaa vielä säilytystilan luukun paiskautuminen kiinni ja matka voi alkaa :)

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastukseni nauru

Mieluiten ei riisuutuessani ensimmäistä kertaa.

Vierailija
22/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä musiikki. Ei huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esimiehellä on aivan ihana ääni; syvä, tumma, tosi matala, huhhuh. Varsinkin, kun se kuuntelee toisten puhetta ja hymisee myötäilyn merkiksi, mmmm, mmmm, mmmm...

Vierailija
24/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan "kur" ääni, semmoinen kurahdusnaukaisu. Toinen hyvä on semmoinen kehdäävän kissan kehräykseen sekoittunut keskustelunaukaisu hurrr hurrr grauhrrr hurrr...

Linnuista mustarastaan monimutkainen laulu.

Vierailija
25/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni orgasmi.

Vierailija
26/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan naukunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahvinkeittimen ropina.

Tähän on aivan ihana herätä. Mies on jo vienyt koiran ulos (aamuvirkku) ja vielä bonuksena leivät pomppaavat paahtimesta. 

Ei voisi ihanammin aamu alkaa edes Pepe Willbergin biisissä :)

Vierailija
28/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käen kukunta aurinkoisena kesä-iltana, kun istutaan oman mökin rantasaunalla jäähdyttelemässä lempeiden löylyjen jälkeen ja kylmää olutta nautiskellen. Viimeksi eilen oli tällainen ilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen voihkinta, orgasmi ja sen jälkitila kun naisen suusta tulee sellaista hiljaista epämääräistä vaikerrusta.

Vierailija
30/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnunlaulu ja Johanna Kurkela.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokit ja meri

Vierailija
32/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elävä tuli, kun puut paukkuvat ja räsähtelevät takassa. Hyvin vetävän hormin humina. Pakkaslumen narina talvikenkien alla. Kiehuvan veden ääni, kun äiti keitti iltateetä ja astoiden hiljainen kolina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade (peltikatolla), kun istuu itse sisällä lämpimässä. :)

http://www.rainymood.com/

Rentouttava sivu, sateen ääntä.

Vierailija
34/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sello

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateen ropina peltikattoon. Halkojen risahtelu takassa. Mustarastaan, laulurastaan ja kuikan äänet, pääskysten kirkuna tai rantaan lyövät aallot, en osaa valita.

Vierailija
36/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki veden äänet: sade, meren aallot, puronsolina, järven laineiden liplatus ja lempparini kosken pauhu. 

Myös mieheni intuitiivinen ynähdysääni on ihana, sen saa kuulla kun hän nukkuu tai kun häntä koskettaa intiimisti. Voi miten ikävöinkään työmatkalaistani <3

Vierailija
37/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sello

Vierailija
38/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan nauru on aika vastustamaton. Isoäitiyteen on vielä matkaa.

Vierailija
39/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kuuloinen klassinen musiikki

Vierailija
40/71 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla asuvan lapsenlapsen ääni, kunhän lentokentällä juoksee syliini ja kuiskaa: "mummu".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi