Mikä on mielestäsi kaunein ääni?
Minusta se, kun istuu bussissa ja ulkoa kuuluu vetomatkalaukkujen ääni. Tämän kruunaa vielä säilytystilan luukun paiskautuminen kiinni ja matka voi alkaa :)
Kommentit (71)
Mä tykkään, kun naapuruston lapset huutavat sillä tietyllä nuotilla "äitiii tuu ikkunaan".
Tulee oma lapsuus niin vahvasti mieleen ja pikkulapsiajat omien kanssa. Sellainen nostalginen, lämmin tunne siitä, että jotkut asiat vain ovat ja pysyvät vuosikymmenistä toiseen samanlaisina.
Olen nyt jo yli viisikymppinen.
Kissan kehräys tuli ekana mieleen. Toinen on meren aaltojen lyöminen rantaan.
Meren laineet kun lyö rantaan, lokin kirkunaa, lasten ääniä ja naurua...
Kesällä mökillä kun herää siihen että koski kuohuu ikkunan takana.
Salamien jyrähtely!
Se on niin jylhää ja uljasta. Tähän liittyy myös visuaalinen puoli salamoiden katselemisesta kyllä ja kaatosateen kohina auditiivisena lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Salamien jyrähtely!
Se on niin jylhää ja uljasta. Tähän liittyy myös visuaalinen puoli salamoiden katselemisesta kyllä ja kaatosateen kohina auditiivisena lisänä.
Ennen kuin joku vesittää tuntemukseni huomauttamalla makkaroiden jyrähtelystä, niin tiedostan itse taivutuksen huonouden aloituksessani.
Messenger-viestiääni. Tiedän, että salainen, kielletty ihastukseni ajattelee juuri silloin minua.
Huvipuiston äänet. Vuoristoradan natina, nauru, pelilaitteiden musiikki.. Tähän liittyy myös vahvasti eri tuoksut.
Hälinä kreikkalaisessa tavernassa iltamyöhään.
"Ei täältä kyllä mitään vikaa löydy"
Kardiologin ääni, kun oli puoli tuntia ultrannut 1-vuotiaan lapseni sydäntä.
Laineet venettä vasten, kuuma kesäpäivä.
Se kun vauva juo maitoa ja nielasujen välillä tulee sellainen tuhahdus.
Oluen korkkauksesta kuuluva pihaus ja lasiin kaadettaessa kuuluva lorina. Samppanjapullon poksahdus on myös aika kiva.