Mikä on mielestäsi kaunein ääni?
Minusta se, kun istuu bussissa ja ulkoa kuuluu vetomatkalaukkujen ääni. Tämän kruunaa vielä säilytystilan luukun paiskautuminen kiinni ja matka voi alkaa :)
Kommentit (71)
Kuovin ääni kesäiltana. Tyyni järvi siinä... ♡♡
Jäätyneen vesilammikon ohuen kannen rikkominen.
Ihana aloitus, tuli fiilisteltyä erilaisia ääniä. :)
Vierailija kirjoitti:
Sello
Apocalyptica <3
Junan ääni yöllä-jos valvon turvallisen tuntuista!
Pianolla soitettu melankolinen kappale kaikuvassa huoneessa <3
152 mm kenttähaupitsin täyspanoksen lähtölaukaus.
Turviksia takaisin kotomaihinsa palauttavan lentokoneen nousukiito.
Ferrarin 12-sylinterinen joka kiertää 8500 rpm.
Kiimaisen lutkan ulina ja märän pillun litinä + loppuhuokaus.
Se kun persläpi soittaa railakkaasti kaikuvaa hoosiannaa pöntöllä huonosti sulaneen aterian jälkeen.
Lentokoneen moottorien kiihdytys, lähtevän metron ääni, kaukainen puheensorina josta ei saa selvää, suhiseva kova tuuli ennen myrskyä, kattoon ropiseva sade, rauhallisesti liplattava vesi, hypnoottinen kynsien naputtelu kovalla alustalla, kun mies puhuu pehmeällä ja matalalla äänellä...
Rahapelin kilinä kun kolikot putoo kaukaloon.
Vierailija kirjoitti:
Linnunlaulu ja Johanna Kurkela.
Ei Johanna Kurkelan määintä. Eikä linnunlaulukaan, jos yritän nukahtaa.
Kosken kohina ja käen kukunta mökillä kesäisin