Lentokentältä nousi kone outoon suuntaan, eikä sitä näy Flightradarissa tai Finavian sivuillakaan,
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Siitä että sä olet vainoharhainen.
Öö, millä tavalla vainoharhainen? En näe tässä mitään salaliittoteoriaa tosin kuin sinä :) Seuraan aika usein lähteviä ja saapuvia lentoja ihan harrastusmielessä...
Armeijan koneet ei näy flightradarissa eikä niiden lentotiedot ole julkisia.
Ei noilla sivuilla näy kaikki lennot.
Helsinki-Vantaalta voi nousta neljään suuntaan. Mikä niistä on se outo suunta?
varmaan jokin sotilaskone, jota ei ole virallisesti olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaalta voi nousta neljään suuntaan. Mikä niistä on se outo suunta?
En puhunut Helsinki-Vantaasta...
Kaikisse lentokonemalleissa ei ole sellaista lähetintä, että se näkyisi flightradarissa.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaalta voi nousta neljään suuntaan. Mikä niistä on se outo suunta?
Ylöspäin
Vierailija kirjoitti:
Kaikisse lentokonemalleissa ei ole sellaista lähetintä, että se näkyisi flightradarissa.
Joo tiedän, mutta sattumalta aika hauska kun juuri Salon edustalla menee Flightradarissa pieni yksityiskone ja tämä mikä nousi siis Turusta oli ihan ison matkustajakoneen näköinen kaukaa katsottuna ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaalta voi nousta neljään suuntaan. Mikä niistä on se outo suunta?
Kyllä sieltä voi nousta ihan 360 suuntaan.
Eiköhän selitys ole niin tylsä ja yksinkertainen, että kyseessä ei ollut loma- tai reittilento.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaalta voi nousta neljään suuntaan. Mikä niistä on se outo suunta?
Kyllä sieltä voi nousta ihan 360 suuntaan.
Helikopterilla joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaalta voi nousta neljään suuntaan. Mikä niistä on se outo suunta?
Kyllä sieltä voi nousta ihan 360 suuntaan.
Helikopterilla joo.
Heh, ihan jokainen suunta on mahdollinen lentää ja tutkalla koneet voikin ohjata niistä 360 asteista jokaiseen, mutta tietysti on olemassa vakiotulo- ja lähtöreitit. Mutta eivät ne mitään ilmaan rakennettuja putkia ole, joihin koneen survotaan.
Vierailija kirjoitti:
UFO
Jos se lentää ja jos ap ei sitä tunnistanut, niin märitelmänsä mukaan kyseessä on nimenomaan ufo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaalta voi nousta neljään suuntaan. Mikä niistä on se outo suunta?
Kyllä sieltä voi nousta ihan 360 suuntaan.
Ai siellä on joku ympyrän muotoinen kiitorata?
Hauskoja nämä, kun ihmiset puhuu ihan läpiä päähänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaalta voi nousta neljään suuntaan. Mikä niistä on se outo suunta?
Kyllä sieltä voi nousta ihan 360 suuntaan.
Ai vaikka siellä ei ole kiitoratoja jokaiseen mahdollisiin ilmansuuntaan tai väli-ilmansuuntaan? Ilmassa juu pystyy suunnan vaihtamaan mutta siellä itse kentällä ehkä vähän hankalampaa. Saattaa kone joutua puskemaan terminaalin läpi tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki-Vantaalta voi nousta neljään suuntaan. Mikä niistä on se outo suunta?
Kyllä sieltä voi nousta ihan 360 suuntaan.
Ai vaikka siellä ei ole kiitoratoja jokaiseen mahdollisiin ilmansuuntaan tai väli-ilmansuuntaan? Ilmassa juu pystyy suunnan vaihtamaan mutta siellä itse kentällä ehkä vähän hankalampaa. Saattaa kone joutua puskemaan terminaalin läpi tällöin.
Tämmöisiä just tarkoitin. Näkikö ap nyt sitten koneen, joka nousi ilmaan terminaalista? Ei, hän näki koneen, joka nousun jälkeen lähti tavanomaiseen liikenteen suuntiin nähden eri suuntaan. Se oli käsketty kaartamaan tai jo ennen lähtöä reititetty niin. Ei siinä sen kummempaa. Se miksei se näy Flightradarissa voi olla useita syitä, jotka eivät kuulu niille, jotka sitä Flightradaria kyttäävät. Eikä ne syytkään ole mitään salaperäisiä.
Siitä että sä olet vainoharhainen.