Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kaksi kertaa viikossa noin tunti keskiraskasta liikuntaa kuntoa kohottavaa vai ylläpitävää?
20.05.2016 |
Muina päivinä arkiliikkumista ja lyhyitä kävelymatkoja.
Kommentit (2)
Jos kunto on aivan pohjalukemissa kyllä tuolla määräällä kunto kohoaa. Huippukuntoisella tuo määrä pidemmällä aikavälillä varmasti laskisi kuntoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Arkiliikkuminen ja lyhyet matkat eivät ole keskiraskasta, vaan kevyttä. 5km hölkkä on keskiraskasta.
kolme kertaa on liikunnan ammatilaisten mielestä klassisesti minimi, jolla ylläpitää keskihyvää kuntoa. Mielellään siis neljä kertaa, joista yksi on hieman kevyempi.