Vierailija

Miten joku hoitaja pystyy viemään pienen sikiön biojätteisiin?

• ylös 66
  • alas 310

Sivut

Kommentit (232)

Vierailija

Kuulin monta kymmentä vuotta sitten, kun hoitaja tai kätilö tai mikä nyt olikaan kertoi. Nuori tyttö tuli aborttiin ja synnytti sikiön. Sikiö oli elänyt aika kauan. Muistaakseni tunnin. Tapahtui ulkomailla ja aikaa tuosta tosiaan on. Ei ollut minun korvilleni tarkoitettu. On jäänyt mieleen miten tyttö oli huutanut kivuissaan ja sikiö ei suostunut heti kuolemaan.

• ylös 36
  • alas 305
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulin monta kymmentä vuotta sitten, kun hoitaja tai kätilö tai mikä nyt olikaan kertoi. Nuori tyttö tuli aborttiin ja synnytti sikiön. Sikiö oli elänyt aika kauan. Muistaakseni tunnin. Tapahtui ulkomailla ja aikaa tuosta tosiaan on. Ei ollut minun korvilleni tarkoitettu. On jäänyt mieleen miten tyttö oli huutanut kivuissaan ja sikiö ei suostunut heti kuolemaan.

Joku kertoi joskus vuosia sitten, että jossain ulkomailla oli jotain tapahtunut vissiin jollekulle ja ssemmoista.

• ylös 814
  • alas 22
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikäli esim abortti tehdään niillä viikoilla että sikiö saattaa selvitä avulla kehon ulkopuolella se sikiö kitisee ja liikkuu kunnes kuolee. Hoitohenkilökunta ei saa tehdä mitään auttaakseen tätä lasta.

• ylös 90
  • alas 274
Vierailija

Aplle tiedoksi; mikäli ei pysty niin ei ole oikealla alalla. Abortti on yksi oleellisimpia toimenpiteitä terveydenhuollossa ja kyllä sen jokainen tietää. Täytyy etsiä uusi ala jos ei pysty, niin se vaan menee.

• ylös 580
  • alas 81
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikäli esim abortti tehdään niillä viikoilla että sikiö saattaa selvitä avulla kehon ulkopuolella se sikiö kitisee ja liikkuu kunnes kuolee. Hoitohenkilökunta ei saa tehdä mitään auttaakseen tätä lasta.

Ne lääkkeet mitä otetaan ennen aborttia lopettaa myös istukan toiminnan, joten tuollaiset urbaanilegendat voisi lopettaa. Naistentaudeilla olen ollut töissä eikä tasan ollut elossa yksikään sikiö syntyessään.

• ylös 851
  • alas 63
Vierailija

On noita tapauksia ollut Suomessakin, että abortoitu sikiö elää hetken. Viime vuonna muistaakseni oli Hesarissa jonkun kätilön kirjoitus, että oli tällaisen tapauksen takia vaihtanut alaa. Löytyy varmaan edelleen googlella. Harvinaisiahan ne on, mutta kyllä niitä tapahtuu. Onhan se varmaan melko ristiriitainen tunne, kun lähes samoilla viikoilla toinen sikiö jätetään kaarimaljaan kuolemaan ja toinen kiidätetään tehohoitoon keskosena.

• ylös 210
  • alas 214
Vierailija

En käsitä miten abortinvastanen hakeutuu töihin esimerkiksi vaikka kättärille... niinku c*moon! Ihan omaa tyhmyyttä, niitä abortteja tehdään siellä ja se on tämä ihminen itse joka painelee pellolle vakaumuksineen sitten mikäli ei kykene!

• ylös 489
  • alas 49
Vierailija

Eihän tuo ala ole tarkoitettukkaan jakojäännöksille. Kyllä ammattilaiset osaa ja kestää. Fiksut ihmiset ymmärtää, että vaihtoehdotkin on vain ja ainoastaan huonompia.

• ylös 278
  • alas 51
Vierailija

Ei ne sikiöt todellakaan elä enää varsinaisella ''h-hetkellä'', nyppii tälläset urbaanilegendat, kaiken teki näköjään nielette.

• ylös 294
  • alas 63
Vierailija

Tuossa tapauksessa lapsen äitikin on kuullut lapsen itkun. Mahtaa olla traumaattista. Vaikea ehkä ajatella siinä vaihessa että pelkkä solumöykky.

• ylös 132
  • alas 147
Vierailija

Abortti on ristiriidassa hippokrateen valan kanssa, en ymmärrä miksi tähän ei puututa :/

• ylös 107
  • alas 350
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En käsitä miten abortinvastanen hakeutuu töihin esimerkiksi vaikka kättärille... niinku c*moon! Ihan omaa tyhmyyttä, niitä abortteja tehdään siellä ja se on tämä ihminen itse joka painelee pellolle vakaumuksineen sitten mikäli ei kykene!

Osa näistä abortinvastustajista on niitä, jotka romantisoivat raskauksia ja Uuden Elämän alkua ja kuvittelevat, että työ esim. Kättärillä on vain yhtä hedelmällisyyden ylistysjuhlaa. Heille ei tule mieleenkään, että ei-toivottu raskaus tai vaikkapa vammainen lapsi ei automaattisesti ole mikään lahja tai ihme. En ihmettelisi yhtään, jos samat henkilöt olisivat niitä, jotka synnytystilanteissa pihtailevat kivunlievityksen kanssa ja syyllistävät synnytyspelosta kärsivää naista.

• ylös 485
  • alas 43
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ne sikiöt todellakaan elä enää varsinaisella ''h-hetkellä'', nyppii tälläset urbaanilegendat, kaiken teki näköjään nielette.

Harvinaista, mutta mahdollista.

• ylös 102
  • alas 12
Vierailija

Kyllä ammattilaiset osaa ap. Hoitajat näkee kuule kaikenlaista, ei tuo ole pahinta tosiaankaan. Iso peukku kaikille hoitajille, lääkäreille ja muillekin terveydenhuoltoalan ammattilaisille!

• ylös 185
  • alas 12
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joku kertoi joskus vuosia sitten, että jossain ulkomailla oli jotain tapahtunut vissiin jollekulle ja ssemmoista.

Kuulin siis itse tämän hoitajan kertovan tuosta työvuoronsa jälkeen. Kyllä se ihan tosijuttu oli.

• ylös 32
  • alas 120
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vittu mitä paskaa. Vakaumus ja vakaumus... Buuhuu.

Kyllä tuollainen tilanne voisi koetella ihan ilman mitään vakaumustakin. Ehkä olisi parempi puhua eutanasiasta kun viikkoja alkaa olemaan niin paljon, että jonkunlaiset selviytymismahdollisuudet on jo keskosenakin. Abortti aikaisilla viikoilla on mielestäni aika eri asia.

• ylös 115
  • alas 32
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukut? Minkäs sille voi, että näin oli tapahtunut. Tuskin tuo hoitaja valehteli, kun tuosta puhui. 

• ylös 42
  • alas 104
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

''KUULIN monta kymmentä vuotta sitten'', ''hoitaja tai kätilö tai mikä nyt olikaan'' :DDDDD jepjep. Kerro nyt edes vähän selvemmin.

• ylös 226
  • alas 22

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.