Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLÄ LUETTELE KAHVILAN MYYJÄLLE MITÄ TUOTTEITA SINULLA ON TARJOTTIMELLA!!

kahvilagril
18.05.2016 |

Kai minä nyt NÄEN mitä sinulla siinä on!!

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kahvilagril kirjoitti:

Miksi se kahvilagirl sitten aina kurkkii ja kysyy, mitä sulla siellä on. Ja kun mies ja lapsi tulee perässä, niin pitää heidän ostoksensa sanoa erikseen, että tulee samaan, kun se kahvilagirl ei millään muuten tajua.

En tiedä missä kahvilassa sä käyt, mutta se missä mä käyn niin ei ole mitään näköesteitä. Joten tilannetajua mammat hyvät. Asiat eivät ole niin mustavalkoisia!

Vierailija
22/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se helpota työtäsi jos setä ystävällisesti luettelee sinulle ne tuotteet?

No ei tosiaan, hidastaa vaan. Kassan näytöllä tuotteet on eri paikoissa joten näppäilen ne sinne sitä mukaan mikä on järkevintä/nopeinta/helpointa. Sitten kun sinä rupeat niitä siinä esittelemään menen vain sekaisin. 

No jos tuollaisesta menet sekaisin, niin hakeudu kuule semmoiseen hommaan, johon lahjasi ja kykysi riittävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvilasi on surkea p*skaläjä, toivottavasti teet v*jakki konkan. Haista p*ska.

Vierailija
24/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kans tajua ihmisiä, jotka luettelee. Eiköhän se kahvila/kauppa ole systeeminsä itse valinnut ja työntekijät tietää, mitä tehdä. Kyllä se kassa kysyy, jos ei näe/haluaa varmistaa jotain. Minä en ainakaan laittaisi pahitteeksi, vaikka joku tuote jäisikin huomaamatta ja laskuttamatta ;) Samoin esim. Lidlin kassalla, jossa tuotteet punnitaan ja lasketaan, jotkut alkaa luetella tuotteita ja määriä. Multa harvoin kassa joutuu kysymään niitä, kyllä ne on ihan itekin osanneet laskea ja tarkistaa, mitkä tuotteet kyseessä. Jos ei, he kysyvät minulta ja minä vastaan. Jos kuitissa on jotain väärää, sanon siitä ja asia korjataan. Simple as that.

Vierailija
25/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvilagril kirjoitti:

Tästä alkaen luettelen ainakin kaksi kertaa, kysyn vielä; saitkos ylös.

Vierailija
26/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kahvilan kassalla työskennellessä ärsyttää, jos luetellaan hirveää vauhtia vaikka kymmenenkin eri tuotetta, jotka ollaan ostamassa. En kuitenkaan ehdi yhtä nopeasti naputella niitä kassaan. Jos ostat vaikka kahvin ja pullan, asia on täysin eri, silloin arvostan siinä määrin avuliasta asiakasta, että kertoo ne. Koko perheelle ostaessa ennemmin kurkin itse ja etsin kyseisten tuotteiden napit kassasta siinä järjestyksessä, kuin ne on sinne loogisinta syöttää. Ei esim limsa, karkki, karkki, kaks kahvia, keksi, tee, kolme erilaista pullaa ja yks karkki vielä. Ja oho tässä oli vielä tää toinen limsa kanssa.

Juuri näin! Amen! Ottakaa kontrollifriikki-mammat opiks! Niin ja se kahvi sit maksetaan ensin, sit vasta aletaan kaatamaan kahvia, maitoa, lisäämään sokeria jne...

No sitten olisi vittu syytä laittaa kahvi linjastoon vasta kassan jälkeen, jos halut että se maksetaan ennen ostamsista. En kyllä perkele käy maksamassa ja palaa sitten seuraavan asiakkaan taakse kahvia hakemaan. Ptäkää perkele kahvinne, keitän termokseen jatkossa.

Vierailija
27/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kahvilagril kirjoitti:

Miksi se kahvilagirl sitten aina kurkkii ja kysyy, mitä sulla siellä on. Ja kun mies ja lapsi tulee perässä, niin pitää heidän ostoksensa sanoa erikseen, että tulee samaan, kun se kahvilagirl ei millään muuten tajua.

No miksi sun lapsi ja mies tulee perässä, miksi ette voi mennä samaan aikaan ja päästää muut asiakkaat edelle, jos kerta on hidasta porukkaa? Ymmärrätkö argumenttisi paradoksaalisuuden? Väität, että haluat vain nopeuttaa ja auttaa tarjoilijaa, mutta silti olet hidasteena perheinesi. Haloo nyt oikeesti.

Vierailija
28/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvilagril kirjoitti:

Älä huuda, saatanan taukki!

Vierailija
29/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kahvilagril kirjoitti:

Anna pimatsun yirittää arvata mitä olet ostamassa ja mitä maksamassa. Kun hän kertoo summan, niin puistleet vaan päät ja anat tämän itse päätellä että jäikö jotain pois, vai pitäisikö vielä jotain lisätä.

Vierailija
30/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se helpota työtäsi jos setä ystävällisesti luettelee sinulle ne tuotteet?

No ei tosiaan, hidastaa vaan. Kassan näytöllä tuotteet on eri paikoissa joten näppäilen ne sinne sitä mukaan mikä on järkevintä/nopeinta/helpointa. Sitten kun sinä rupeat niitä siinä esittelemään menen vain sekaisin. 

No jos tuollaisesta menet sekaisin, niin hakeudu kuule semmoiseen hommaan, johon lahjasi ja kykysi riittävät.

Tiedätkö jos yrität kirjoittaa esim puhelinnumeroa tms ja sulle vieressä luetellaan täysin eri numeroita niin kyllä siinä voi mennä sekaisin.... :-) Tätähän ei elämälle katkera av-mamma ymmärrä.

Vierailija
31/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO OKEI SITTEN! SEURAAVAN KERRAN VAIN TYYDYN MULKAISEMAAN KAHVILAN MYYJÄÄ TUIMASTI. KÄYKÖ SE?

Vierailija
32/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kahvilan kassalla työskennellessä ärsyttää, jos luetellaan hirveää vauhtia vaikka kymmenenkin eri tuotetta, jotka ollaan ostamassa. En kuitenkaan ehdi yhtä nopeasti naputella niitä kassaan. Jos ostat vaikka kahvin ja pullan, asia on täysin eri, silloin arvostan siinä määrin avuliasta asiakasta, että kertoo ne. Koko perheelle ostaessa ennemmin kurkin itse ja etsin kyseisten tuotteiden napit kassasta siinä järjestyksessä, kuin ne on sinne loogisinta syöttää. Ei esim limsa, karkki, karkki, kaks kahvia, keksi, tee, kolme erilaista pullaa ja yks karkki vielä. Ja oho tässä oli vielä tää toinen limsa kanssa.

Juuri näin! Amen! Ottakaa kontrollifriikki-mammat opiks! Niin ja se kahvi sit maksetaan ensin, sit vasta aletaan kaatamaan kahvia, maitoa, lisäämään sokeria jne...

No sitten olisi vittu syytä laittaa kahvi linjastoon vasta kassan jälkeen, jos halut että se maksetaan ennen ostamsista. En kyllä perkele käy maksamassa ja palaa sitten seuraavan asiakkaan taakse kahvia hakemaan. Ptäkää perkele kahvinne, keitän termokseen jatkossa.

IDIOOTTI!!!!!! Joissakin kahviloissa on kahvi linjaston lopussa!!!!! Samassa yhteydessä missä kassa!! Esim. Roberts Coffeessa on näin!! Kaikki eivät käy huoltoasemilla kahvilla niin kuin sinä ilmeisesti.

Vierailija
33/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, olet väärällä alalla. 

Tosin en tiedä mikä ala mahtaisi olla sulle sopivin. Sohvaperunana ehkä? Hidas ja tyhmä kun olet.

Vierailija
34/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kahvilagril kirjoitti:

Anna pimatsun yirittää arvata mitä olet ostamassa ja mitä maksamassa. Kun hän kertoo summan, niin puistleet vaan päät ja anat tämän itse päätellä että jäikö jotain pois, vai pitäisikö vielä jotain lisätä.

"Pimatsu".. Voi voi, onko siellä joku tantta av-mamma myhäillen kirjoittelemassa? Oletko katkera kahvilan sievälle pimatsulle, jota ukkos varmasti haluis päästä vähän kokeilee? 

Vierailija
35/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä nyt kaikkien kahviloiden toimintatapoja tietää. Joskus ne haluaa lukea viivakodejakin niistä tuotteista.

Aika tyypillistä paikoissa, joissa pyöritään vain oman navan ympärillä. Ei tajuta että kun itse on seissyt 8 vuotta ja 200 päivää vuodessa siellä kahvilan tiskin tavalla, niin se asiakas voi olla ekaa kertaa siinä kyseisessä kahvilassa, eikä tiedä miten heillä on tapana toimia.

Vierailija
36/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli otan tyhjän kupin ja en kerro otanko siihen kahvia vai teetä. Mitäs se sulle kuuluuu

Vierailija
37/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule ap, olet väärällä alalla. 

Tosin en tiedä mikä ala mahtaisi olla sulle sopivin. Sohvaperunana ehkä? Hidas ja tyhmä kun olet.

Mikäs sinä olet alaltas? Et ilmeisesti mitään kummoista kun et osaa ajatella asioita muulta kuin omalta näkökantiltasi. Jos se järjestelmä ei toimi ko. kahvilassa että asiakas luettelee niin silloin se myös on niin. Sillä ei ole mitään tekemistä tyhmyyden kanssa. Sinähän se tyhmä olet :D 

Vierailija
38/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kahvilapimatsu on varmasti juurikin sellainen v*ttuuntuneen olonen työntekijä jolta pitäis pyydellä anteeks kun satuin valitsemaan heidän kahvilansa ja hänen täytyy nyt nostaa p*rseensä penkistä ja palvella jotain asiakasta.. Kulmakarvat koholla ja tuskin edes moikkaa.

Vierailija
39/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kahvilapimatsu on varmasti juurikin sellainen v*ttuuntuneen olonen työntekijä jolta pitäis pyydellä anteeks kun satuin valitsemaan heidän kahvilansa ja hänen täytyy nyt nostaa p*rseensä penkistä ja palvella jotain asiakasta.. Kulmakarvat koholla ja tuskin edes moikkaa.

Tervehdin asiakkaita/Hyvästelen ja kiitän. Olen hymyilevä ja tehokas. Mutta jos asiakas rupee luettelemaan tuotteita pyrin hymy huulilla vain olla menemättä sekaisin hänen selostuksestaan ja lyön tuotteet kassaan "omassa" järjestyksessä. Eli ei, en sovi kuvaukseesi. :) Eikö sinua vituta työssäsi _MIKÄÄN_? Jos ei, niin mitä työtä teet?

Vierailija
40/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on helpompaa kurkkia itse kassan yli tarjottimelle, kuin se, että asiakas kertoo: neljä kahvia, yksi iso kaakao, kaksi pientä limua ja 7 voisilmäpullaa?

Ok, en siis enää sano mitään. Paitsi silloin, kun kassa on lyöny väärin. Näitäkin on ollut, eikä sitä saa korjattua, ennenkuin saan kuitin käteeni.

Toki sitä en enää sano, jos jotain on unohtunut lyödä, kun henkilökunnalle ei apu kerta kelpaa, vaan osataan itse katsoa. Joskus olen näistäkin sanonut, mutta ei siin sit mittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi