Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLÄ LUETTELE KAHVILAN MYYJÄLLE MITÄ TUOTTEITA SINULLA ON TARJOTTIMELLA!!

kahvilagril
18.05.2016 |

Kai minä nyt NÄEN mitä sinulla siinä on!!

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se helpota työtäsi jos setä ystävällisesti luettelee sinulle ne tuotteet?

Vierailija
2/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhaleja <3 sul on tosi rankkaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

What? Usein siinä kassan luona on kaikenlaista keksi- ja kahvipurnukkaa näköesteenä ja myyjä sieltä niiden takaa yrittää kurkkia tarjottimelle. Joskus myös tarjotin on niin täynnä, että jotkut pienet tavarat voivat jäädä isompien taakse piiloon.

Vierailija
4/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain kahviloissa tulee tunne ettei myyjä näe ostoksia, oon siks itsekin joskus luetellut, anteeksi!

Vierailija
5/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin s**tana!

Minä en luettele mutta nostelen tavarat paremmin näkyville jos tarvitsee. Joissakin paikoissa meinaan on siinä kassan ja ns. hihnaston välillä niin paljon kaikkea sälää ettei kassa näe mitä tarjoittimella on jossei sitä nostele.

Vierailija
6/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se helpota työtäsi jos setä ystävällisesti luettelee sinulle ne tuotteet?

No ei tosiaan, hidastaa vaan. Kassan näytöllä tuotteet on eri paikoissa joten näppäilen ne sinne sitä mukaan mikä on järkevintä/nopeinta/helpointa. Sitten kun sinä rupeat niitä siinä esittelemään menen vain sekaisin. 

Vierailija
7/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vasta-aloittelija asperger-aspa siellä.

Kuule kyllä sä vielä opit keskittymään työhösi vaikka asiakas puhuis mitä.

Vierailija
8/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä siinä on että JUURIKIN MAMMAT tekevät tätä?! Nostelevat tuotteita ja luettelee mitä siinä on. Perkele jos sun on kotona oltava kontrollifriikki niin relaa kun olet kodin ulkopuolella... 

Vierailija
9/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kahvilan kassalla työskennellessä ärsyttää, jos luetellaan hirveää vauhtia vaikka kymmenenkin eri tuotetta, jotka ollaan ostamassa. En kuitenkaan ehdi yhtä nopeasti naputella niitä kassaan. Jos ostat vaikka kahvin ja pullan, asia on täysin eri, silloin arvostan siinä määrin avuliasta asiakasta, että kertoo ne. Koko perheelle ostaessa ennemmin kurkin itse ja etsin kyseisten tuotteiden napit kassasta siinä järjestyksessä, kuin ne on sinne loogisinta syöttää. Ei esim limsa, karkki, karkki, kaks kahvia, keksi, tee, kolme erilaista pullaa ja yks karkki vielä. Ja oho tässä oli vielä tää toinen limsa kanssa.

Vierailija
10/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ MÄ LUETTELEN!! !!

Vierailija
11/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydän kovasti anteeksi että yritin helpottaa aspan työtä ja nopeuttaa jonon etenemistä. My bad. Ei tule toistumaan.

Vierailija
12/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jottei nyt menisi helpoksi asiakkaalle, niin kiitos, kun luettelet minulle. Ja mukavaa oli myös vaihtaa muutama sana kanssasi.

Vierailija
13/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitankin seuraavaks karkin piiloon kahvikupin taa 😊

Khi hi :D.

Vierailija
14/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on aina oikeassa.

Vierailija
15/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin kahvilan kassalla työskennellessä ärsyttää, jos luetellaan hirveää vauhtia vaikka kymmenenkin eri tuotetta, jotka ollaan ostamassa. En kuitenkaan ehdi yhtä nopeasti naputella niitä kassaan. Jos ostat vaikka kahvin ja pullan, asia on täysin eri, silloin arvostan siinä määrin avuliasta asiakasta, että kertoo ne. Koko perheelle ostaessa ennemmin kurkin itse ja etsin kyseisten tuotteiden napit kassasta siinä järjestyksessä, kuin ne on sinne loogisinta syöttää. Ei esim limsa, karkki, karkki, kaks kahvia, keksi, tee, kolme erilaista pullaa ja yks karkki vielä. Ja oho tässä oli vielä tää toinen limsa kanssa.

Juuri näin! Amen! Ottakaa kontrollifriikki-mammat opiks! Niin ja se kahvi sit maksetaan ensin, sit vasta aletaan kaatamaan kahvia, maitoa, lisäämään sokeria jne...

Vierailija
16/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvilagril kirjoitti:

Kai minä nyt NÄEN mitä sinulla siinä on!!

Miksi se kahvilagirl sitten aina kurkkii ja kysyy, mitä sulla siellä on. Ja kun mies ja lapsi tulee perässä, niin pitää heidän ostoksensa sanoa erikseen, että tulee samaan, kun se kahvilagirl ei millään muuten tajua.

Vierailija
17/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pitää sitten olla tuppisuuna. Sehän käy oikein hyvin meille suomalaisille.

Vierailija
18/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydän kovasti anteeksi että yritin helpottaa aspan työtä ja nopeuttaa jonon etenemistä. My bad. Ei tule toistumaan.

Tarkoituksesi on varmasti hyvä mutta lopputulos on se että se vain sekoittaa.. Sorry... 

Vierailija
19/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan kassini linjalle.

Vierailija
20/95 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä lähin kun lähestyn kassaa... Otan tarjoittimen pois siitä ja laitan sen selkäni taakse ja aloitan tällä savonmurteella.... " Mitteepä suottaapi olla? Vai oisko ollenkaan mittään? Se riippuuneee ihan sinusta? "

Sitten vetelen savolaisia sutkauksia siinä ja oon hauska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi