Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tätä miestä tapailla? Jotenkin oudolta vaikuttaa..

Vierailija
18.05.2016 |

Tapasin muutama kuukausi sitten yhden miehen. Ollaan tapailtu aina silloin tällöin. Mies on 28-vuotias eikä ole ollut juttua naisten seurustellut vaikka on tosi hyvännäköinen, pitkä ja osaa puhua sujuvasti ihmisille yms karismaattinen jne. Minua tämä mies tuli työpaikassani asiakkaana kysymään treffeille parin lauseen jutustelun jälkeen... Oikein huumorimieheltä vaikuttaa ja normaalilta ja asialliselta.

Taisi olla kuudennet treffit kun hän halusi ajelulle ja lintutornille.. Nyt ihmettelen, että onko aika erikoinen paikka treffipaikaksi suht tuntemattomalle ihmiselle.. Onkohan ihan ok kuitenkaan?

No nyt viime viikonloppuna meillä tuli pientä kränää. Hän sitten puoli vitsinä heitti että" tai heitän sut alas täältä asunnosta" asuu siis 3 kerroksessa kerrostalossa.

Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui.

Ihmetyttää myös vähän se, että hänen veljellään on ollut tyttöystävä jo jonkun kolme vuotta eikä hän ole esitellyt häntä hänen äidilleen.

On minullekkin sanonut jotain että" pelkäisin kyllä vähän esitellä sinua äidilleni ei ole ihan normaali ihminen..

Juoksenko vain karkuun? Olen itse 22-vuotias ja jotenkin täma mies vaikuttaa exän jälkeen niin erilaisemmalta. Jämäkämmältä ja ei semmoiselta nössöltä. Huumori on vain välillä outoa..

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei huumori kohtaa, niin miksi jatkaa?

Vierailija
2/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttele miehen kanssa ja "vaadi "vastauksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuulostaa ihan normaalilta. Kellä meillä ei muutamia luurankoja kaapissa olisi?

Vierailija
4/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekuloin, että äidillä on jokin mielenterveyshäiriö ja voi olla jossain määrin periytyvää, minkä takia inttikin jäi kesken, mutta miehellä on voinut silloin olla masennus tai ahdistuneisuutta kotioloista johtuen. 

Seurustelu on voinut jäädä masennuksen takia. Onko mies töissä ja millaista elämää viettää?

Vierailija
5/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei jatkoon.

Vierailija
6/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoiselta kuulostaa, kyl mä varmaan juoksisin karkuun. Tai ehkä kysyisin suoraan noista asioista, miksei ole seurustellut, kertoisi lisää äidistään/ vanhemmistaan, miksi keskeytti armeijan jne. Jos ei halua puhua noista ollenkaan niin lopettaisin tapailun siihen. Olisi liikaa luurankoja kaapissa.

Vierailija
7/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui."

2 vaihtoehtoo

1. Vaihtoi sivariin

2. Sai *C:n paperit varmaankin mielenterveydellisistä syistä.

* C-luokkaan kuuluvalla on jokin niin vakava sairaus tai vamma, että häntä ei rauhan aikana voi varusmiespalvelukseen ottaa.

Vierailija
8/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, juokse pois. Miehellä ei tuttuja, ei suhteita, haluaa viedä sinut metsään tapailun alkuvaiheessa ja uhkaa huumorin varjolla hirveällä väkivallalla.

Vierailija
9/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota intuitioosi, joka kertoo että jotain kaverissa on pois raiteiltaan. 

Erittäin hälyttävänä pitäisin ettei sukua esitellä. Siis jotain hulluja vissiin sitten....

Olet nuori, löydät uuden.

Vierailija
10/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juttele miehen kanssa ja "vaadi "vastauksia...

Olen yrittänyt mutta vaikeaa on. Hänellä ei myöskään ole mitään koulutusta pelkästään keskenjätetty lukio. Vaikuttaa vieläpä normijamppaa älykkäämmältä tietää paljon asioista yms. On vihjannut että olisi  asperger mutta en ikinä uskoisi. Nimittäin minulla on kaverituttu jolla asperger ja hänellä se näkyy aika selvästi kömpelyyttä sosiaalisissa tilanteissa yms. 

Vierailija
11/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin ehkä kuitenkin vielä tapailua ja tutustumista, kyllä pikkuhiljaa alkaa selvitä enemmän...

Itsekin olen mielestäni miehelleni aika hyvä vaimo ja minulla on paljon ystäviä, jotka pitävät minusta ja teini-ikäinen tytär, jolle olen hyvä äiti, vaikka minulla on vähän ahdistushäiriöitä ollut ja olen ollut sairaalassakin tästä syystä.

Vierailija
12/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut mieheni kanssa pian vuoden, eikä tulisi mieleenkää viedä näytille. Äitini on, noh on mitä on. Mieheni kyllä ymmärtää kun sain joskus avattua asiaa edes vähän. En ole itsekkään tavnnut hänen vanhempiaan, eikä kyllä haittaa ollenkaan. Ehkä joskus, kun tilanne menee luonnollisesti ilman mitää suurempaa numeroa.

Kuulostaa että miehellä on aika mustahuumori.  Itsekkin voisin vitsailla aika ns vakavilla asioilla. Luulen kyllä, jos huumori ei kohtaa nii eikannatta kyllä vakavempaa kuvitella. Se on kuitenkin hirveän tärkeä asia pidemmän päälle.

Vierailija
13/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luota intuitioosi, joka kertoo että jotain kaverissa on pois raiteiltaan. 

Erittäin hälyttävänä pitäisin ettei sukua esitellä. Siis jotain hulluja vissiin sitten....

Olet nuori, löydät uuden.

Ihan samaa mieltä. Kannattaa aina luottaa vaistoonsa ja jos sanoo, että jotakin outoa on, niin silloin on. Ei se outous minnekään katoa ajan kanssa ja miehen vastaukset eivät herätä luottamusta ollenkaan.

Vierailija
14/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ap pääasiassa ihastunut vain miehen ulkonäköön? Jos nyt jo hänen luonteensa vaikuttaa oudolta, niin tuskinpa pidemmän päälle koituu mitään hyvää. Perusasioiden kesken jättäminen (koulut, intit) kertoo, että miehellä ei ole kaikki ihan ok pääkopassa. Tiedän mäkin niitä miehiä, jotka eivät ole käyneet inttiä ja ovat olleet joko homoja, niin huonokuntoisia/joku fyysinen sairaus, että C-paperit tai mielenterveysongelmista kärsiviä (C-paperit). Luultavasti miehellä tuo vika vaihtoehto.

Vierailija
15/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kyllä myöskin outoa kun haluat tämmöisessä paikassa neuvoja kiperiin asioihisi?

Tietenkin voihan se olla ettei ole luvannut ottaa sinut?

Vierailija
16/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tuli hiljattain puhetta armeijasta mies sitten lipsautti että hänen ei tarvinnut olla armeijassa kokoaikaa koska ei halunnut? kysyin lisää asiasta ja vaikeni täysin ja vaihtoi puheenaihetta ja kiusaantui."

2 vaihtoehtoo

1. Vaihtoi sivariin

2. Sai *C:n paperit varmaankin mielenterveydellisistä syistä.

* C-luokkaan kuuluvalla on jokin niin vakava sairaus tai vamma, että häntä ei rauhan aikana voi varusmiespalvelukseen ottaa.

Tietääkö kukaan mitkä sairaudet luokitellaan c-papereihin? Kuuluuko masennus ja lievät asperger oireet siihen?

Vierailija
17/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka tuon kanssa, ihan oikeasti. Olet noin nuorikin, saat paremman kuin jonkun 28-vuotiaan ei-koskaan seurustelleen lukion JA armeijan kesken jättäneen hiipparin, joka on jo nyt uhannut heittää sut parvekkeelta.

Tyyppi testaa koko ajan, miten pahasti sulle voi sanoa ja tehdä ja eniten tykkää sellaisesta, johon saa eniten valtaa.

Tyyppi tulee murtamaan sut, jos jatkat. Vaikka hän ei edes ole mitään. Mutta just sen takia sillä varmaan onkin kaikenlaisia alemmuuskomplekseja ja varmaan myös jotain suuruusfantasioita. Kertomastasi tulee joku Breivik mieleen.

Vierailija
18/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kyllä myöskin outoa kun haluat tämmöisessä paikassa neuvoja kiperiin asioihisi?

Tietenkin voihan se olla ettei ole luvannut ottaa sinut?

Voi vee, sinä se vasta outo oletkin....

Vierailija
19/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin.

Vierailija
20/136 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on asperger, niin se selittää outoa käytöstä. Kannattaa miettiä, että jaksatko noin nuorena käyttää aikaasi assin kanssa seurusteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan