Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoinen anoppini ei jaksa hoitaa lapsiani, mikä avuksi?

Vierailija
18.05.2016 |

Anoppini asuu n. 500m päässä meiltä ja olisi kätevää jos saisi joskus lastenhoitoapua 2v ja 4v tytöilleni (olen raskaana). Mutta hän on niin ylipainoinen ettei kykene ulkoilemaan/leikkimään lattialla lasten kanssa. Olen itse pudottanut 15kg ja tiedän ettei se vaadi kuin tahtoa ja elämäntapamuutoksen. Miten kohteliaasti nyt kehottaisin anoppiani laihduttamaan? Minusta hän on myös huono esimerkki lapsilleni. Miehen mielestä meidän ei pitäisi puuttua asiaan mutta anopin terveyttä minä tässä ajattelen.

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida itse lapsesi tai palkkaa hoitaja?

Vierailija
2/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan on taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat sinun, hoida ne itse! Anoppi on aikoinaan hoitanut omat lapsensa, joten hänen velvollisuutensa ovat olleet ja menneet.

Vierailija
4/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on toisinpäin vääntö toisesta aloituksesta jossa anoppi oli muka huolestunut miniänsä ylipainosta

Vierailija
5/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida itse lapsesi tai palkkaa hoitaja?

Niin hoidankin, kotona. Mutta kun minulla on äitiysneuvola olisi kiva saada tunniksi hoitoapua. Samoin hammaslääkäriin on vaikeaa mennä lasten kanssa, miehellä on ihan normaali päivätyö eikä hän sieltä voi tulla lapsia hoitamaan. Ap

Vierailija
6/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puen aina läskipuvun päälleni kun näen miniäni, jotta en joutuisi hoitamaan hänen ipanoitaan. terv. anoppi

Vierailija
7/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on toisinpäin vääntö toisesta aloituksesta jossa anoppi oli muka huolestunut miniänsä ylipainosta

En ole nähnyt sellaista, tuli mieleen tämä siitä kun huomenna minulla on äitiysneuvola eikä anopista ole apua edes siksi tunniksi. Ap

Vierailija
8/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä hoidat tietenkin itse lapsesi. Kumma että edes haluat hoitoapua anopiltasi, vaikka pidät häntä huonona esimerkkinä lapsillesi.

Vierailija
9/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset ovat sinun, hoida ne itse! Anoppi on aikoinaan hoitanut omat lapsensa, joten hänen velvollisuutensa ovat olleet ja menneet.

Niin hoidankin itse. Tunnin hoitoapu - tai laatuaika omien lastenlasten kanssa - harvoin pyydettynä tuskin on ihan epänormaaliakaan. Ap

Vierailija
10/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset mukaan neuvolaan, niin olen itsekin tehnyt.

Vierailija
11/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa peiliin, sinä olet äit. Miksi teet jonossa lapsia, jos et jaksa itse heitä hoitaa?

Anoppisi on jo omat lapsensa hoitanut.

Vierailija
12/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä 500 kilsan päästäkö sen anopin pitäisi tulla tunniksi sun lapsia hoitamaan. Palkkaa hoitaja tai mene lasten kanssa. Niin me muutkin on tehty.

Vierailija
13/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä äitiäs hoitamaan.

Vierailija
14/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä hoidat tietenkin itse lapsesi. Kumma että edes haluat hoitoapua anopiltasi, vaikka pidät häntä huonona esimerkkinä lapsillesi.

Jotkut isovanhemmat pitävät ihan yökylässäkin lastenlapsiaan. Miksi sinua suututtaa se, että mielelläni kävisi äitiysneuvolan sisätutkimuksessa ilman lapsia? Ei taida mennä sitä tuntiakaan. Eli kotiäiti ei saisi pyytää hoitoapua omaan tai lapsensa terveyteen liittyvissä menoissa? Kyllä ne jotkut käyvät kampaajallakin ja mummo hoitaa, hirveitä vanhempia kun eivät itse hoida lapsiaan?!? Ap

Vierailija
15/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä äitiäs hoitamaan.

Muuten pyytäisinkin ja hän mielellään auttaisikin, mutta on vielä työelämässä ja asuu 230km päässä toisin kuin anoppini :( Ap

Vierailija
16/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltä 500 kilsan päästäkö sen anopin pitäisi tulla tunniksi sun lapsia hoitamaan. Palkkaa hoitaja tai mene lasten kanssa. Niin me muutkin on tehty.

500 metrin päästä, kyllä! Ap

Vierailija
17/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtien 500m on ollut 500 kilometriä?

Vierailija
18/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välimatka oli 500 metriä...

Toisaalta, anoppi on varmaan n. 300 kiloinen, jos on liian lihava käydäkseen ulkona. Tuolloin luulisi että ap olisi paljon enemmän huolissaan anopin terveydestä kuin siitä että ei saa hänestä lastenhoitajaa.

Vierailija
19/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

500 metrin päästä, kyllä! Ap

Silmät haritti, anteeksi. No mutta, onko anoppisi siis kieltäytynyt ottamasta lapsia tunniksi luokseen? Vai onko ongelma sinun päässäsi?

Vierailija
20/81 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sille lisää ruokaa, se lihoo entisestään ja kun kupsahtaa saa miehesi perinnön. Näillä rahoilla voitte sitten palkata lastenhoitajan.