Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

R-kioskin myyjä valitti mulle paketeista! :O

Vierailija
17.05.2016 |

Kävin hakemassa 6 pakettia. Ensimmäinen tuli reilu viikko sitten. Ajattelin että haen kaikki kerralla autolla kun tiesin että 6 pakettia tulossa. Lapuissa vielä lukee että säilytysaika 2 täyttä kalenteriviikkoa. Täällä siis posti R-kioskissa. Myyjä valitti että paketit pitäis noutaa mahdollisimman pian kun heillä on matkahuollon ja schenkerin paketit ja ärräpaketit että ei ole tilaa säilyttää. VMP! Mitäs ottivat postin siihen! Ei se mun vika ole!

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oikeassa, äRRä väärässä.

Kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.

Vierailija
2/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se asiakkaan vika ole jos heillä on liian pienet tilat. :O

Paketit saa käydä hakemassa just sinä päivänä, kun itselle sopii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä heleä xD laita palautetta! Ei oo sun vika. Teen itse samaa, jos tiedän et tulee esim 3 pakettia samaan maikkaan, käyn sit hakee samaan aikaan. Mistä se voi tietää, jos oot ollu esim työmatkalla/ulkomaanmatkalla tai vaikka sairaalassa. Ja silläkää ole mitää sanomista vaikka et ois vaa jaksanu hakea. Niiden ongelma se et mite säilyttävät ne!!

Vierailija
4/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen usein myös noin.

Lähimpään ärrään on matkaa reilu 10km joten en viitsi yhden paketin takia lähteä jos tiedän että lisää paketteja on tulossa.

Vierailija
5/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jouduin hakemaan ärrältä paketin ja se myyjä alkoi pakettia noudettaessa huokailemaan ja pyörittelemään silmiään O.o Vähän sama homma kun jouduin hakemaan passin toiselta ärrältä.

Vierailija
6/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin valituksen myyjästä. En kuuntele tuollaista kitisemistä yhtään.

Vierailija
7/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain myös kerran huudot, kun hain paketin ärrältä. Myyjä tivasi, että kuka sen paketin on lähettänyt. Helpottaisi kuulemma huomattavasti etsimistä, jos tietää onko paketti ellokselta vai onko kyseessä ärräpaketti vai mikä..? Mun mielestä ei ole asiakkaan tehtävä huudella myyjälle, mistä on pakettinsa tilannut. Onneksi ei ollut tällä kertaa tilattu kaalimadosta!

Vierailija
8/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ärrän myyjä valitti työmäärää. Pitää kuulemma tehdä palkatonta ylityötä kun paketteja tulee niin paljon. Palkkakin on huono. Anteeksi vaan, mutta vika ei liene minun. Valitusosoite oli ihan väärä. No, eipä kauaa mennyt kun kyseinen nainen sai lähtöpassit. En ihmettele jos paska kaadetaan asiakkaiden niskaan.

Vierailija
9/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh... Ärrän sopii sitten laajentaa liiketilaansa, jos ei kerran ole tilaa kaikille tarjoamilleen palveluille.

Vierailija
10/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin ainakin on tosi pienet tilat paketeille ärrällä! mutta ikinä ei ole valitettu vaikka olen seisottanut pakettejani ärrällä, ärrä johon minun pakettini tulevat ei ole lähin ärrä vaan toisella puolella kaupunkia. Tyytyväisiä olevat kyllä kun olen maininnut mistä olen paketin tilannut koska sukunimeni on oikeastaan mahdoton täysin suomalaiselle ja nopeeta ovat paketin löytänyt :) 

Vierailija
11/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VMP? Mitä se tarkoittaa? T. Tiedonhaluinen mummukka

Vierailija
12/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa

Vierailija
13/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittu mitä paskaa

Aaaaa! Kiitos! T. TM

Vierailija
14/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittiko myyjä vai pyysikö kohteliaasti? Ei ole myyjän vika, että postitoiminta ruuhkautuu, joten järjestelyitä koskeva palaute kuuluu vähintäänkin esimiestasolle.

Täällä meillä lakkautettiin äskettäin postitoimisto ja nyt postiasiat on hoidettava huoltoasemalla, jossa on erikseen huoltoaseman myyntitiski, ison kahvion pullalinja ja myyntitiski, pienen K-kaupan oma kassa ja nyt siinä metrin päässä vielä postin tiski. Olen käynyt asioimassa yhden kerran ja huomasin, että jo seitsemällä eri paikkoihin sijoittuvalla asiakkaalla saatiin aikaan seisaus, kun työnantaja ilmeisesti katsoo kaksi henkilöä riittäväksi työvoimaksi. Kaiken lisäksi kaupan ja postin asiakkaat joutuvat muodostamaan jononsa vierekkäin seinän ja karkkihyllyrivin väliselle käytävälle, jossa varmaan joulu pakettiruuhkan aikaan tulee olemaan aika tiheä ilmapiiri. Ainoa tapa välttää hurjistunut asiakaskunta olisi sijoittaa palvelunumeroiden jakelukone ulko-ovelle, mutta silloinkin olisi asiakkaalle kieltämättä aika harmittavaa ensin ottaa tankki täyteen ja sitten huomata, että edellä on huoltoaseman asiakkaiden lisäksi kahvion, kaupan ja postin jonot.

Vierailija
15/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valittiko myyjä vai pyysikö kohteliaasti? Ei ole myyjän vika, että postitoiminta ruuhkautuu, joten järjestelyitä koskeva palaute kuuluu vähintäänkin esimiestasolle.

Täällä meillä lakkautettiin äskettäin postitoimisto ja nyt postiasiat on hoidettava huoltoasemalla, jossa on erikseen huoltoaseman myyntitiski, ison kahvion pullalinja ja myyntitiski, pienen K-kaupan oma kassa ja nyt siinä metrin päässä vielä postin tiski. Olen käynyt asioimassa yhden kerran ja huomasin, että jo seitsemällä eri paikkoihin sijoittuvalla asiakkaalla saatiin aikaan seisaus, kun työnantaja ilmeisesti katsoo kaksi henkilöä riittäväksi työvoimaksi. Kaiken lisäksi kaupan ja postin asiakkaat joutuvat muodostamaan jononsa vierekkäin seinän ja karkkihyllyrivin väliselle käytävälle, jossa varmaan joulu pakettiruuhkan aikaan tulee olemaan aika tiheä ilmapiiri. Ainoa tapa välttää hurjistunut asiakaskunta olisi sijoittaa palvelunumeroiden jakelukone ulko-ovelle, mutta silloinkin olisi asiakkaalle kieltämättä aika harmittavaa ensin ottaa tankki täyteen ja sitten huomata, että edellä on huoltoaseman asiakkaiden lisäksi kahvion, kaupan ja postin jonot.

Ei ole asiallista pyytää edes kohteliaasti, jos säilytysaika on 2 viikkoa, heillä pitää olla tilat säilytystä varten. Asiakkaiden velvollisuus ei ole juosta hakemassa paketteja samalla sekunnilla, kun puhelimeen kilahtaa ilmoitus saapuneesta paketista tai pahimmassa tapauksessa ajaa kymmeniä kilometrejä monta kertaa viikossa vain koska se olisi kioskin kannalta helpompaa. Meillä on lähimmässä R-kioskissa välillä koko tiskintakainen seinä täynnä pakettipinoja enkä ole kuullut asiakkaille valitettavan.

Vierailija
16/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm, opiskelijoille,  kesätyöntekijöille markkinarakoa. Paketin noutopalvelu. Perustaa kesän ajaksi yritys (tai esim. Eezyn kautta), josta voi tilata fillaroijan ensin hakemaan kotoa paketin valtakirja, sitten paketin nouto ja toimitus kotiovelle. Isommasta paketista isompi veloitus, pyörän peräkärryn käytöstä ja hikipalkkaa. Eka asiakas ilmoittautuu! Jos palvelu edullinen tai kohtuuhintainen.

Vierailija
17/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa ärrässä eri pakkakunnilla on ihmetelty mun paketeista, että miksi tänne tilaat näitä.. No ehkä siksi, että se on mahdollista.

Vierailija
18/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole asiallista pyytää edes kohteliaasti, jos säilytysaika on 2 viikkoa, heillä pitää olla tilat säilytystä varten. Asiakkaiden velvollisuus ei ole juosta hakemassa paketteja samalla sekunnilla, kun puhelimeen kilahtaa ilmoitus saapuneesta paketista tai pahimmassa tapauksessa ajaa kymmeniä kilometrejä monta kertaa viikossa vain koska se olisi kioskin kannalta helpompaa. Meillä on lähimmässä R-kioskissa välillä koko tiskintakainen seinä täynnä pakettipinoja enkä ole kuullut asiakkaille valitettavan.

Pitäähän heillä tilat olla, mutta usein ei ole. Ymmärrän täysin sen, että tuskastunut myyjä ehdottaa pakettien hamstraamisen välttämistä - se on ainoa tapa yrittää saada tilannetta haltuun silloin, kun kauppias tai muu asioista päättänyt kieltäytyy hoitamasta asiaa kuntoon. Ehkä jotakin positiivista tapahtuu, kun joulupakettisuma leviää käsiin ja asiakkaat raivostuvat. Minulla kuumeni jo äskettäin, kun postin pakettiautomaattiin tilattu mutta matkalle kadonnut lähetys löytyi lopulta monen kilometrin päästä asiamiespostista; jollei olisi ollut autoa alla, olisin nostanut metelin. Mutta en sille kaupanmyyjä-postivirkailijalle.

Vierailija
19/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmmm, opiskelijoille,  kesätyöntekijöille markkinarakoa. Paketin noutopalvelu. Perustaa kesän ajaksi yritys (tai esim. Eezyn kautta), josta voi tilata fillaroijan ensin hakemaan kotoa paketin valtakirja, sitten paketin nouto ja toimitus kotiovelle. Isommasta paketista isompi veloitus, pyörän peräkärryn käytöstä ja hikipalkkaa. Eka asiakas ilmoittautuu! Jos palvelu edullinen tai kohtuuhintainen.

Minulla on toiminimi, jossa voin harjoittaa kaikenlaista laillista toimintaa. Ja auto, jolla paketin haku sujuu nopeasti ja ilman hikeä. Paljonko olisit valmis maksamaan paketin noudosta?

Vierailija
20/119 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseinen yritys voisi hoitaa myös esim. kaupassakäyntejä ym. juoksevia asioita. Kirjakaupusta jokin lähetysluetteloa vastaava lomakevihkonen, johon kirjaa työtehtävän ja maksun, asiakkaalle jää kopio. Ei vaadi suuria pääomasijoituksia, fillarilla ja mahd. peräkärryllä pärjää. Kuntokin nousee, ilmaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme