Pistin miehelle kova kovaa vastaan
Miehen mielestä hänen vapaapäivinään hän saa vain nukkua ja olla tekemättä mitään ja mennä yksin mihin lystää. Huomaan hoitavani yksin kahta alle 4-vuotiasta vaikka mies on vapaalla. Nyt en enää antanut periksi, vaan tyrkkäsin isomman lapsen miehelle hoidettavaksi. Kamala puolen tunnin itkuvirsi, miten olen vastuuton äiti ynnä muuta shaibaa. Joo onhan se kamalaa miten joutuu isänä ottamaan vastuun omasta lapsestaan.
Kommentit (15)
Olisit tunkenut molemmat kerralla miehelle ja lähtenyt ovesta ulos viettämään vapaapäivää. Eron paikka olisi sitten, jos mies tahallaan kostaisi hoitovastuunsa lapsille.
Mitä helvettiä nyt taas?
Keksiikö jengi näitä miehiä päästään, vai onko noita oikeesti olemassa?
Tämän takia niitä eroja tulee, äidit ovat yksinhuoltajana parisuhteessa kun isiä ei kiinnosta olla lastensa kanssa.
Exäni oli kaiken huippu. Jos minulla oli joku meno johon ei voinut ottaa lasta mukaan mun täytyi hommata lapsenlikka! Isä ei siis voinut katsoa omaa lastaan sen vertaa.
miks ette oo ikinä yhdessä?
kaikki erillään kokoajan..
senkun lähet ja jätä lapset isälleen. Otat suoran lennonMalediiveille ja jäät katsomaan mitä taphtuu.
Mitä se sitten kertoo taas niistä geeneistä kun mies on tuollainen? Onko nyt sitten laitettu hyviä geenejä eteenpäin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas?
On oikeasti olemassa. Mies tuli ja meni miten lystäsi ja ryyppykavereilleen ja sivusuhdenaiselleen valitti, kuinka omin lapset. Viikonloppuaamuisin siivosin miehen oksennuksia pitkin kämppää (etteivät lapset niihin sotkeutuisi ja huonekalut menisi pilalle) ja sitten lähdimme ulos, ettei mies raivonnut krapulassa aiheuttamastamme metelistä.
Jos jätin lapset miehen hoidettavaksi jonkun tärkeän menon vuoksi, mies raivosi kostoksi lapsille koko poissaoloni ajan.
Tällä hetkellä exäni etsii uutta naista, koska haluaa lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia niitä eroja tulee, äidit ovat yksinhuoltajana parisuhteessa kun isiä ei kiinnosta olla lastensa kanssa.
Exäni oli kaiken huippu. Jos minulla oli joku meno johon ei voinut ottaa lasta mukaan mun täytyi hommata lapsenlikka! Isä ei siis voinut katsoa omaa lastaan sen vertaa.
Anna kun arvaan, niitä menoja oli sulla monena päivänä viikossa ja lapset vielä pieniä? Ei kukaan mies halua käyttää kaikkea vapaa-aikaansa lastenhoitajana että nainen pääsee "tuulettumaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, niitä menoja oli sulla monena päivänä viikossa ja lapset vielä pieniä? Ei kukaan mies halua käyttää kaikkea vapaa-aikaansa lastenhoitajana että nainen pääsee "tuulettumaan".
Huti meni. Enkä minä mihinkään tuulettumaan ikinä päässyt, exäni oli sairaalloisen mustasukkainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas?
Kyllä näitä valitettavasti on ihan oikeasti olemassa. Ja vielä ihan nuorissakin miehissä. Niissä nuoremmissa on myös sellainen "källi", että näyttelevät hyvinkin tasa-arvon kannattajaa ja vastuullista miestä, kunnes saavat naisen nalkitettua kiinni (=tekemään ne lapset). Sitten voivatkin huoletta heittäytyä lapsimiehiksi olettaen että vaimoäiti hoitaa kaiken. Siksi naisen kannattaisi aina, ihan aina, ennen lapsien tekoa ottaa puheeksi miehen kanssa kaikki yksityiskohdat arjen pyörittämisestä ja taloudellisesta vastuusta, jotta ei tulisi tällaista yllätystä. Että nainen olettaa saavansa tasa-arvoisen kumppanin kun taas mies vain odottaa sitä hetkeä että saa huokaista helpotuksesta ja lopettaa vastuullisen miehen esittämisen. Pahimmissa tapauksessa (ja hyvin yleisesti) mies odottaa että kaikki maksetaan puoleksi, mutta tasa-arvo ei ulotu kotitöihin ja lastenhoitoon, vaan niiden mies olettaa olevan naisen hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas?
Kyllä näitä valitettavasti on ihan oikeasti olemassa. Ja vielä ihan nuorissakin miehissä. Niissä nuoremmissa on myös sellainen "källi", että näyttelevät hyvinkin tasa-arvon kannattajaa ja vastuullista miestä, kunnes saavat naisen nalkitettua kiinni (=tekemään ne lapset). Sitten voivatkin huoletta heittäytyä lapsimiehiksi olettaen että vaimoäiti hoitaa kaiken. Siksi naisen kannattaisi aina, ihan aina, ennen lapsien tekoa ottaa puheeksi miehen kanssa kaikki yksityiskohdat arjen pyörittämisestä ja taloudellisesta vastuusta, jotta ei tulisi tällaista yllätystä. Että nainen olettaa saavansa tasa-arvoisen kumppanin kun taas mies vain odottaa sitä hetkeä että saa huokaista helpotuksesta ja lopettaa vastuullisen miehen esittämisen. Pahimmissa tapauksessa (ja hyvin yleisesti) mies odottaa että kaikki maksetaan puoleksi, mutta tasa-arvo ei ulotu kotitöihin ja lastenhoitoon, vaan niiden mies olettaa olevan naisen hommia.
Ottakaa jo se tasa-arvoinen rahantuominen puheeksi. Että ne naiset ei jää sinne kotiin lusmuamaan.
Sekä se että kumpikin maksaa omat kulunsa ja puolet lapsista ja asunnosta jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas?
Oletko niin lapsellinen, että kuvittelet yhdenkään vaimoäitiä tavoittelevan etukäteen kertovan puolisolleen, että aikoo luistaa perhevastuista?
Munkin ex oli puheissaan osallistuva isä (ja teki myös kotitöitä tasa-arvoisesti) ennen lasten syntymää. Lopulta siirsi myös kaiken taloudellisen vastuun mulle eli mulla oli töissäkäymätön, pettävä, viinaanmenevä, lapsia hoitamaton ja kotitöitä tekemätön lapsimies. Taloudellisesti kyllä selvittiin, koska olen akateeminen hyväpalkkainen nainen, mutta ex-mies oli täysi turhake meidän taloudessa ja parhaimmillaankin vain muiden tiellä.
Nyt mulla on oikeasti hyvä mies (suurin osa miehistä on), joka lapsiperhearjessakin ottaa tasapuolisesti vastuuta sekä vastaa omista ja lastensa kustannuksista itse, eikä näytä martyyrinaamaa, jos jotain joutuu tekemään. En tajunnut exän kanssa ollessani, että lapsiperhearki voi olla näin hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt taas?
Ottakaa jo se tasa-arvoinen rahantuominen puheeksi. Että ne naiset ei jää sinne kotiin lusmuamaan.
Sekä se että kumpikin maksaa omat kulunsa ja puolet lapsista ja asunnosta jne.
Ja puoliksi tietty kotityöt ja lasten hoito ym. velvollisuudet. On todellakin olemassa miehiä jotka käyttävät vaimoaan piikana ja lastenhoitajana.
Up