Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerä minä. Tyhmä ääliö idiootti!!!

Vierailija
17.05.2016 |

Seurustelin jonkin aikaa yhden miehen kanssa. Hän jätti minut rakkaudestaan exäänsä kohtaan. Nyt sitten nolasin itseni totaalisesti ja tämä mies varmaan vihaa minua lopun ikäänsä. Kirjauduin hänen tunnuksillaan facebookiin ja mustasukkaisuudessani kävin stalkkaamassa hänen exänsä seinää... Nyt sitten huomasin että mies on vaihtanut salasanansa eli ilmeisesti sai jotakin kautta tietää että olen käynyt hänen tunnuksillaan siellä.
Ja nyt niin kaduttaa ja huono omatunto soimaa. MiksiMiksiMiksi olen näin tyhmä!!! Rikoin vielä toisen yksityisyyttä ja linnatuomio odottanee. :-(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää todellakin. Sähköpostiin tulee halutessa heti ilmoitus jos faceen kirjaudutaan tuntemattomalta laitteelta. Hän saa ip-osoitteenkin selville. Teit väärin, mieti jos omaa tiliäsi mentäisiin urkkimaan. Ei kiva. Olisitko edes katunut ellet olisi jäänyt kiinni... Lohdutusta ei nyt tule, sillä en voi sietää tuollaista.

Vierailija
2/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee sähköpostiin ilmoitus aina, kun faceen kirjaudutaan uudelta laitteelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu ja jatku säkin. Unohda ja otsa pystyssä kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
4/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et stalkannut exää omalla tililläsi? Mikä siinä niin kiinnosti? Mistä tiesit miehen salasanan?

Vierailija
5/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et stalkannut exää omalla tililläsi? Mikä siinä niin kiinnosti? Mistä tiesit miehen salasanan?

Antoi tunnukset mulle kun seurusteltiin.

ap

Vierailija
6/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet arvoton. Ei muuta sanottavaa. Ei heru minkäänlaista myötätuntoa tuollaisia kohtaan.

Vierailija
7/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä kannata laskea sen varaan, että sut linnaan heitetään :D Toki voit kesällä käydä vaikka Turun linnassa, jos haluat sellaista fiilistellä.

Vierailija
8/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt mikään iso juttu ole. Tuskin tekee mitään riskosilmoitusta. Väärin toki teit.

Vierailija
9/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikaystäväsi antoi tunnukset niin et ole periaatteessa tehnyt mitään väärää. Voit myös tunnustaa ja pyytää anteeksi. Helpottais varmaan sun oloa.

Vierailija
10/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo nyt mikään iso juttu ole. Tuskin tekee mitään riskosilmoitusta. Väärin toki teit.

No todellakin väärin!!! :-( Viime viikolla oltiin yhteyksissä pitkän ajan jälkeen ja mies lupaili vähän että ottaa yhteyttä uudestaan. Mutta tämän jälkeen tuskin enää kuulen hänestä. :-(

Että mä vihaan itteeni ja niin varmaan tää mieskin.

Vierailija
11/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka idiootti antaa toiselle tunnukset :O

Vierailija
12/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuosta vähintään 2v ehdotonta rapsahtaa.

Vierailija
13/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se rikos ole jos itse on tunnukset sulle antanut? Kyllähän miehen pitäis tietää että nainen stalkkaa etenkin kun kyseessä tuollainen ex-kuvio..

Vierailija
14/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä!!!!

Vierailija
15/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kirjautui kokeeksi omaan fbsa mun kännystä. Ei sille tullut mitään ilmoitusta :o

Vierailija
16/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei odota. En minäkään saanu exääni vastuuseen, vaikka esiinty facessa minuna. Katokku ne servut on jossain jenkeissä.

Vierailija
17/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnustan jos mies ottaa joskus tämän tiimoilta yhteyttä. Sanon suoraan että halusin käydä uteliaisuuttani kattomassa heidän mahdollisia yhteisiä päivityksiään kun on niin paha mieli siitä miten mut jätettiin...

Jos vihaa mua ton takia niin sitten vihaa. Enemmän kai mul ois aihetta vihata häntä kun aattelee mitä mulle teki. Mut ei se silti oikeuta kirjautumaan toisen faceen... :-(

ap

Vierailija
18/18 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ootteko koskaan nolanneet itteenne näin pahasti missään tilanteessa? Ja jopa menettäneet jonkun ihmisen elämästänne sen takia? Miten pääsitte siitä yli?

Mä oon nolannu itteni aika monesti mut tää taisi olla jo pohjanoteeraus.

ap