Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Konservatiivipiireissä kasvanut nainen kysyy tyhmiä alastonpatsaista.

Vierailija
16.05.2016 |

Olen kasvanut tynnyrissä ja sielläkin on pidetty laput silmillä. En ole nähnyt alastomia miesvartaloita kuin vilaukselta joissain elokuvissa (eikä todellakaan mitään alan elokuvia!) ja tietenkin oman miehen. Minulla ei siis ole mitään hajua siitä, millainen alaston mies on normaalisti keskikohdilta, kun ei vertailukohtia ole.

Olen koko aikuisikäni ihmetellyt alastonpatsaita. Niillä se keskimmäinen roikkuva osa on lyhyempi kuin ne kaksi vieressä roikkuvaa. Onko tämä se "normaali"? Minusta niillä patsailla se keskimmäinen roikkuva näyttää olevan aina hirveän pieni. Onko näin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäisepä mieheltäsi, mitä ne keskimmäinen roikkuva ja kaksi vieressä roikkuvaa ovat nimeltään, ja kirjoita saamasi vastaus googleen.

Vierailija
2/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia ja on myös normaalia jos on toisinpäin.

Ihmisten ihanteet ja todellisuus voivat olla ristiriidassa; osa voi näyttää hirveän pieneltä, koska omissa haaveissa se olisi isompi kuin on realistista olettaa. Joutuisi kysymään että pieni tai iso suhteessa mihin? Ei se ainakaan siihen vastakappaleeseen nähden ole yleensä liian pieni jos toimintaperiaatetta ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysäisepä mieheltäsi, mitä ne keskimmäinen roikkuva ja kaksi vieressä roikkuvaa ovat nimeltään, ja kirjoita saamasi vastaus googleen.

En kysy. Olen onnellinen, kun voin kysellä tällaisia anonyyminä tällaisilta keskustelupalstoilta.

ap

Vierailija
4/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:llä ei ole miestä?

Vierailija
5/5 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penis on monilla miehillä levossa huomattavasti pienempi kuin erektiossa. Joillain taas penis on levossakin iso, mutta ei kasva erektiossa paljoa.