Onko muut juomat ihan oikeesti 200 kertaa parempi kuin hanavesi?
Monien mielestä muut juomat taitaa olla 200 kertaa perempi kuin vesi hanasta. Itse juon melkein vain hanavettä.
Hanaveden hinta per litra = 0,005 euro
Jos sitten miettii että muut juomat maksaa keskimäärin helposti 1,00 euro, niin hinta on 200 kertaa isompi.
En ymmärrä. Juon itse 85% vettä ja 15% ayrania. Siinä se.
Kommentit (15)
Totta puhut. Hanavesi on kyllä naurettavan halpaa ja ilman muuta järkevin vaihtoehto.
Hanavesi on ainakin tällä paikkakunnalla pahaa. Onhan se juomakelpoista, mutta täällä on iso ero todella hyvän esim. lähdeveden ja raanaveden välillä. Jostain kumman syystä yksi kaupan isoimmista myyntiartikkeleista on vesi isoissa kannuissa.
joo,joo. Minä kyllä maksan vaikka femman kuumalla kesällä siitä että saisin ison lasillisen jääkylmää kokista. En nyt jaksaa miettiä muuta luulen että silloin mulle kokis olisi about 1000 kertaa arvokkaampi kuin hanavesi... Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Hanavesi on ainakin tällä paikkakunnalla pahaa. Onhan se juomakelpoista, mutta täällä on iso ero todella hyvän esim. lähdeveden ja raanaveden välillä. Jostain kumman syystä yksi kaupan isoimmista myyntiartikkeleista on vesi isoissa kannuissa.
Kokeile vaikka BRITA-vesisuodattimen. Voi olla että vesi mauistuu sitten paljon paremmalta.
jos haluat puhua "asiaa", niin tämä palsta on väärä osoite. Täällä trollataan ja jauhataan vain paskaa 24/7.
Monella paikkakunnalla Suomessa hanavesi on laadullisesti parempaa kuin pullovedet. En nyt tiedä onko sitten joku sikakallis Pellegrino oikeasti tosi hyvää? No pullo näyttää kyllä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Sokeririippuvuus tässä on usein taustalla. Ihmiset ovat kyllä keskimäärin vajakkejä. Mulla tuo sokerijuttu suht hyvin hallussa, mutta mulla on sitten taas iso ongelma rasvojen kanssa ja syön aina ihan liikaa.
Rasvaa on aika hankala syödä liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Monella paikkakunnalla Suomessa hanavesi on laadullisesti parempaa kuin pullovedet. En nyt tiedä onko sitten joku sikakallis Pellegrino oikeasti tosi hyvää? No pullo näyttää kyllä hyvältä.
Jos juot pellegrino, niin tulee timenttejä pillusta kun käyt kusella. Etkö tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Monien mielestä muut juomat taitaa olla 200 kertaa perempi kuin vesi hanasta. Itse juon melkein vain hanavettä.
Hanaveden hinta per litra = 0,005 euro
Jos sitten miettii että muut juomat maksaa keskimäärin helposti 1,00 euro, niin hinta on 200 kertaa isompi.
En ymmärrä. Juon itse 85% vettä ja 15% ayrania. Siinä se.
ei tämä nyt uusi havainto ole, mutta alapeukut kertoo kyllä jotain vauva-palstan tasosta.
Minä juon harvoin muuta kuin vettä ja kahvia. Kahviakin olen vähentänyt niin että aamukahvit ja kupillinen päivällä töissä, missä sen työnantaja maksaa. Joskus lounasruokalassa otan kotikaljaa, mutta käyn yleensä lounasruokalassakaan tosi harvoin. Mehua saatan joskus juoda, sekin on usein itsetehtyä. Tosin marjat mieluiten muussa muodossa, mutta joskus niitä on niin paljon, ettei pakkaseen mahdu.
Mä juon vain hanavettä ja joskus Lidlin kivennäisvettä. Viikonloppuna aamiaisella juon tuoremehua.
Hanavesi on parasta juotavaa täällä Pohjois-Euroopassa. Muualla maailmassa sitten pullotettua vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaikka BRITA-vesisuodattimen. Voi olla että vesi mauistuu sitten paljon paremmalta.
On kokeiltu, mutta vie mielestämme liikaa tilaa esim. kattiloita pestäessä. Ja todellakaan juomakelpoinen vesi ei aina ole hyvää maultaan. Täällä moni sekoittaa nämä kaksi asiaa. Saamme aina joskus kannullisen lähdevettä yhdestä salaisesta paikasta. Se vesi on jumalaisen hyvää. Kyllä hanavesi jää kirkkaasti kakkoseksi.
Sokeririippuvuus tässä on usein taustalla. Ihmiset ovat kyllä keskimäärin vajakkejä. Mulla tuo sokerijuttu suht hyvin hallussa, mutta mulla on sitten taas iso ongelma rasvojen kanssa ja syön aina ihan liikaa.