Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se on nykyään monelle naiselle niin vaikeaa ottaa vastaan kohteliaisuuksia?

mryouth75
16.05.2016 |

Miksi pitää kiusaantuneena punastella ja katsella pois päin, jos mies koittaa piristää päivääsi kehumalla hiuksiasi, kauneuttasi tms.? Onko se niin vaikeaa hymyillä takaisin ja sanoa "kiitos" tai *gasp* ehkä jopa palauttaa kohteliaisuus?

-mryouth75

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me naiset emme halua kehuja pervoilta kuten sinä.

Vierailija
2/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska me naiset emme halua kehuja pervoilta kuten sinä.

"En halua häiritä sua, mutta näytät aivan upealta tänään"

Hirveän pervoa sun mielestä, työkaverille sanottuna?

-mryouth75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen mun päivää piristä...

Vierailija
4/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi se on..." Lopetin lukemisen tuohon, ei pää kestä mrkielenraiskaajan juttuja tuon enempää.

Vierailija
5/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti omaa motivaatiotasi - jos haluat aidosti ilahduttaa et saa toista tuntemaan oloaan epämukavaksi.

Vierailija
6/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska aika monet naiset ovat säälittävän arkoja ja pelkäävät varjoaankin tai ovat niin epävarmoja että kaikki on vittuilua tai ahdistelua heidän pikkumielessään.

Vierailija
7/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti omaa motivaatiotasi - jos haluat aidosti ilahduttaa et saa toista tuntemaan oloaan epämukavaksi.

Eli ongelma on mielestäsi yhteiskunnassa, jossa miesviha on normalisoitua ja kaikkeen miehen tekemään suhtaudutaan varauksella?

Olen kyllä osittain samaa mieltä.

-mryouth75

Vierailija
8/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on taas superkaksikko paikalla. Ikämies jankuttaa ja hamsterihemmo kommentoi katkerasti. :D

Vierailija
9/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu. Neutraalisti sanottuna aloittajan kommentti ei kuulostanut pahalta, varmaan hymyilisin ja kiittäisin. Joku toinen voi olla ujo ja ahdistuu jos ajattelee seuraako tuosta nyt jotain muutakin. Sitten jos katse on sellainen ylös-alas-mittaileva ahdistuisin minäkin. Ja joidenkin mielestä joka tilanteeseen käy klassikkokehu "hyvä pylly/ tissit" : Ei käy.

Vierailija
10/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kehut väärin. Kannattaa kehua heti tissejä ja persettä. Ei ketään kiinnosta onko kauniit hiukset.

Vierailija
11/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan kohderyhmäsi olevan n. 18-22 vuotiaat naiset. Olet samaa ikäluokkaa kuin heidän isänsä. Miettipä omalle kohdalle.

Vierailija
12/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on taas superkaksikko paikalla. Ikämies jankuttaa ja hamsterihemmo kommentoi katkerasti. :D

Tag team iski.

Vierailija
13/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aina kehun 18-vuotiaita pikasia mairea ilme huulilla ja näytän tissivakoa, ihan ovat korvat punaisina sen jälkeen!

T: Iso-Marjatta 56v IKINUORI!

Vierailija
14/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin aina kehun 18-vuotiaita pikasia mairea ilme huulilla ja näytän tissivakoa, ihan ovat korvat punaisina sen jälkeen!

T: Iso-Marjatta 56v IKINUORI!

*POIKASIA

T: Iso-Marjatta 56v

Vierailija
15/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kokemus kertoo että jos mies kehuu, haluaa hän pillua. Kokemusta on monista miehistä, niillä on aina taka-ajatuksia. Jos kiitän ja hymyilen, on se miehelle valheellinen merkki siitä, että nyt on kala koukussa.

"Ai et halua panna? Mähän sanoin sua kauniiks!" t. miehen suusta kuultua irl

Vierailija
16/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos joku tuntematon tulee viereen huikkaamaan että olet kaunis jne.

Niin sitä ihmettelisin. Mutta muuten olen sanonut kiitos.

Vierailija
17/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kiinnostunut mitä joku random vastaantulija ajattelee mun ulkonäöstä. Ja jos työkaverilla on aikaa ihmetellä mille mä näytän... niin huonostipa mut tuntee jos sen ääneen sanoo.

Baarissa ulkonäköön keskityyvät iskureplat on välitön turn off.

Vierailija
18/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no riippuu kuule ihan tilanteesta ja kohteliaisuudesta. Työpaikalla vapaammassa tilanteessa kavereiden kesken ok. Virallisemmissa yhteyksissä ei. Ei-tutuilta ottaisin kyllä varmaan flirttinä ja jos henkilö ei itsessäni herätä vastakaikua niin olisi vähän kiusallista. Seksistisen puolelle menevistä saattaisin jopa vittuuntua. Mutta noin yleisesti ottaen, kukaanhan ei ole velvoitettu ottamaan kohteliaisuuksia vastaan iloisesti kiherrellen.

Vierailija
19/42 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut mryouth75:n keskustelun avauksia täällä ja kommentointia, mutta nyt täytyy sanoa että olen hänen kanssaan samaa mieltä tuosta, että en näe mitään pahaa, jos sanoo työkaverille 

"En halua häiritä sua, mutta näytät aivan upealta tänään"

Mun mielestä tuo on kohteliasta ja piristäisi ainakin omaa mieltäni näin naisena. 

Vautsi vau mryouth75, et sinä ihan onneton olekaan :D Vaikka noin muuten aika helvetin outo ootkin..

Vierailija
20/42 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baarissa ulkonäköön keskityyvät iskureplat on välitön turn off.

Niin... kun joku ekaa kertaa sut näkevä ja kuuleva haluaa tehdä iskureplan, niin jäljelle jää ulkonäkösi jälkeen seuraavat:

- Onpa sulla helkyvä nauru!

- Mull'on tuolla nurkan takana limusiini oottamassa samppanjapullon kanssa

Muita ideoita? Kun "Jutellaanko?" tuskin kovinkaan iskee