Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
1321/3463 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta. Googletin miehen kummallista käytöstä ja vasta nyt ymmärrän kunnolla kuinka sairaassa suhteessa elän. Otan eron heti.

Vierailija
1322/3463 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerron itsestäni, olen kyllä hakenut ja saanut apua tähän mustasukkaisuuteni.

Päiväni saattoi mennä pilalle jos mieheni katsoi kaupassa vaikka edes samaan suuntaan missä oli joku nainen. Saatoin saada siitä hirveät kilarit.

Tai kerran sain tietää, että mies " joutui" olemaan erään naisen parina työpaikan kurssilla, sen jälkeen laitoinkin meidän makkarin mäsäksi.

Kerran meinasin ajaa tahallisesti ojaan kun sain raivarin kun mies moikkasi kaupassa kaverinsa tyttöystävää.

Kerran luulin, että mies on ihastunut lähikaupan myyjän kun kassoja oli kaksi auki ja molemmissa oli nainen töissä ja asiolimme toisen naisen kassalla niin tietysti mies oli häneen ihastunut. Mittasin kellolla aikaa jos hän kävi yksin kaupassa, jos meni liikaa aikaa (yli10min) aloin seota. Saatoin muutenkin mennä perässä kauppaan kun muka "unohdin sanoa, että tarvitaan myös sitä ja tätä "

Mitähän vielä.. Noniin mies on tietysti ollut ihastunut meidän kaikkiin naapureihin ja joskus en uskaltanut lähteä kotoa jos tietty naapuri oli kotona, ettei mieheni menisi pettymään minua hänen kanssaan.

Jos mies kertoi, että hänen kaverillaan on uusi naisystävä niin Googletin heti kuka hän on ja rauhoituin vasta kun sain selville, jos oli kauniimpi kuin minä niin aloin ohimennen aina arvostella häntä haukkuakkin.

Kerran eräässä kaupassa mies piti jollekin naiselle ovea auki kun naisella oli lastenrattaat niin olin varma, että lapsi on miehen salalapsi.

Kirjoitan lisää kun tulee mieleen, nykyisin olen suht "normaali " ja häpeän näitä menneitä sekoiluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/3463 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kerron itsestäni, olen kyllä hakenut ja saanut apua tähän mustasukkaisuuteni.

Päiväni saattoi mennä pilalle jos mieheni katsoi kaupassa vaikka edes samaan suuntaan missä oli joku nainen. Saatoin saada siitä hirveät kilarit.

Tai kerran sain tietää, että mies " joutui" olemaan erään naisen parina työpaikan kurssilla, sen jälkeen laitoinkin meidän makkarin mäsäksi.

Kerran meinasin ajaa tahallisesti ojaan kun sain raivarin kun mies moikkasi kaupassa kaverinsa tyttöystävää.

Kerran luulin, että mies on ihastunut lähikaupan myyjän kun kassoja oli kaksi auki ja molemmissa oli nainen töissä ja asiolimme toisen naisen kassalla niin tietysti mies oli häneen ihastunut. Mittasin kellolla aikaa jos hän kävi yksin kaupassa, jos meni liikaa aikaa (yli10min) aloin seota. Saatoin muutenkin mennä perässä kauppaan kun muka "unohdin sanoa, että tarvitaan myös sitä ja tätä "

Mitähän vielä.. Noniin mies on tietysti ollut ihastunut meidän kaikkiin naapureihin ja joskus en uskaltanut lähteä kotoa jos tietty naapuri oli kotona, ettei mieheni menisi pettymään minua hänen kanssaan.

Jos mies kertoi, että hänen kaverillaan on uusi naisystävä niin Googletin heti kuka hän on ja rauhoituin vasta kun sain selville, jos oli kauniimpi kuin minä niin aloin ohimennen aina arvostella häntä haukkuakkin.

Kerran eräässä kaupassa mies piti jollekin naiselle ovea auki kun naisella oli lastenrattaat niin olin varma, että lapsi on miehen salalapsi.

Kirjoitan lisää kun tulee mieleen, nykyisin olen suht "normaali " ja häpeän näitä menneitä sekoiluja.

No heti tuli mieleen, eli sukujuhliin, häihin ym. Ei menty jos tiesin, että tietyt kauniit sukulaiset on tulossa paikalle.

Vierailija
1324/3463 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli exän kanssa sellainen, ehkä vähän tasapuolisemmin sairas suhde kuin suurimmalla osalla kirjoittajista. Koko juttu alkoi sillä, kun ex aikoinaan tunnusti olevansa ihastunut muhun. Itse en ollut ihastunut häneen, mutta arvelin että voihan sitä seurustelua kokeilla kun ei parempaakaan ollut tarjolla eikä edes kiikarissa. Ex huokaisi helpotuksesta ja kertoi iloisena, että jos olisin antanut pakit tai myöhemmin aikoisin hänet jättää, hän tappaisi itsensä :)))

Aikaa myöten opin kuitenkin rakastamaan häntä, ja muutettiin yhteen. Ex vahti tavaroitaan, esim. tietokonettaan niin, etten olisi vahingossakaan päässyt näkemään kun hänellä oli edes ainoastaan Google auki selaimessa. Silti kun itse olin koneella, tuli useasti olan taakse kyttäämään ja käski näyttää kaikki avonaiset välilehdet, missä olin ja kenen kanssa juttelin. Ärsytti mutta suostuin tähän, koska itselläni ei salattavaa ollut enkä jaksanut kuunnella kiukuttelua. Kerran yksi satunnainen kaverini viestitti minulle "moi" exän nähden ja ex puhisi viikkoja, kuinka se taatusti yritti iskeä minut!

Sitten menin, minä hävytön lunttu, tekemään sellaisen synnin että näin UNTA toisesta miehestä! Ex raivosi tästä vuosia, ulisi kuinka olisin jättänyt hänet heti jos se "unelmieni uros" olisi kävellyt oikeasti vastaan. Hyvin mahdollista, mutta kyseessä oli kolme metriä pitkä alien...

Pian yhteenmuuton jälkeen ex painosti minut lastenhankintaan sillä perusteella, kun naisen hedelmällisyys laskee niin äkkiä. Oltiin hätinä parikymppisiä molemmat :D Esikoisen synnyttyä muutettiin exän kotikaupunkiin, melkein äitinsä naapuriin, ja se mammahan oli sellainen kunnon The Anoppi, mutta ei siitä nyt sen enempää. Esikoinen oli siinä 3 kuukautta vanha kun ex sitten löysi netistä itselleen "panokaverin" ja lähti pettämään. Kahden kerran jälkeen jo tunnusti minulle kuinka on tähän toiseen nyt rakastunut ihan korviaan myöten, mutta halusi silti pitää minutkin, ja miksipä ei, olinhan varsin näppärä kotiorja joka hoiti yksin sekä lapsen, lemmikin että kaikki kotityöt, herran istuessa pelaamassa Simssiä tai juoksemassa vieraissa. Ilmoitin että semmoseen en rupea vaan sitten erotaan. Ex yritti raiskata. Pakenin äitini luo, ja ex raivosi kuinka jätin hänet ihan yksin selviytymään arjesta; piti itse käydä kaupassa ja kaikkea! Noh meni jonkin aikaa ja tilanne rauhoittui ja ex sanoi ettei haluakaan sitä toista naista enään kun olikin ihan tyhmä. Lapsen takia suostuin palaamaan yhteen. Mutta siinä kohtaa aloin itse sairaalloisen mustikseksi, ja kyttäsin vuoden verran exän puhelimesta viestit ja koneelta kaikki mihin vain käsiksi pääsin, vihot ja paperitkin selasin läpi ja auta armias minkä hepulin sain jos jossain oli mielestäni edes vihjaus kaipauksesta toisten lakanoiden väliin. Eipä ex asiaa kyllä auttanutkaan, usein muista asioista riidellessä muisti mainita kuinka "kelpaisi muuallekin" ja "onhan hänellä vaihtoehtoja".

Sitten ex halusi toisen lapsen ja vähän "pakko" se oli hankkiakin, kun itsekin olen pienten ikäerojen kannattaja. Raskaana ollessani kävin töissä, ja ex, joka ei töihin tai opiskelemaan tahtonut, jäi esikoisen kanssa kotiin kotihoidontuille, vaikka eihän se mitään hoitanut, anopin soitti joka päivä olemaan lapsen kanssa että itse sai maata rauhassa sohvalla. Töistä tultuani sain heti ruveta siivoamaan, ja kaiken lisäksi kuuntelemaan valitusta, kuinka HELPPOA minulla oli kun sain olla päivät rauhassa työpaikalla, sillävälin kun ex-parka joutui olemaan kotona, mikä oli ihan hirveän työlästä ja vaivalloista! (kuitenkin itse myönsi makaavansa vain sohvalla kaiken päivää...)

Liian pitkä teksti ja niinku yritin tiivistää :I

Sinunlaiset nyhverönaiset ansaitsevat kohtalonsa... Oikeen pistää vihaksi noin säälittävä nainen joka pysyy yhdessä tuollaisen miehen kanssa... Ajattelisit edes lapsiesi parasta!! Yök oot oksettava

Vierailija
1325/3463 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en valitettavasti keksi muuta sanottavaa kuin että hemmetti sä olet sekaisin.

Vierailija
1326/3463 |
28.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1327/3463 |
29.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en saanut lähteä kavereiden kanssa ulos (ja muita kuin naispuoleisia kavereitahan ei saanut ollakaan), paitsi sitten kerran kun hyvä ystävä täytti tasavuosia, niin sain lähteä. Tosin silloin piti vähintään soittaa eksälle puolen tunnin välein, että "kaikki on ok", ja aina kun vaihdettiin paikkaa piti myös soittaa, että mihin mennään, ja kuka on seurassa. Ihan sairasta.

Vierailija
1328/3463 |
30.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä haisteli lakanat läpi, koska hän haistaa vieraan miehen niistä. Jep jep.

Vierailija
1329/3463 |
31.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rajoittuuko nämä mustasukkaisten miesten kontrollointiyritykset vain mustasukkaisuuteen?

Meillä se alkoi mustasukkaisuutena, mutta on kehittynyt muunlaiseksi. Aluksi mies mm. soitti joka päivä ja uteli, mitä teen. Luulin hänen olevan tosi kiinnostunut minusta. Nykyään hän ikäänkuin kuulustelee joka päivä kotiin tullessaan, mitä olen tehnyt. Tuntuu että pitäisi olla oikeanlaista kerrottavaa ja stressaan aina etkäteen, että onko. Hänellä on tarkkoja mielipiteitä siitä, mitä minun pitäisi tehdä, jotta käyttäisin aikani oikein ja tunnen huonommuutta ja syyllisyyttä, jos en ole tehnyt niitä juttuja.

Älytöntä, koska hän ei elätä minua vaan tienaan omat rahani ja hän pikemminkin hyötyy minusta taloudellisesti eli ei pitäisi kuulua hälle yhtäön, mitä teen. Yrittää myös kieltää surffailemasta tietyillä sivuilla netissä eli täällä av:lla, koska tämä vertaistuki on hänen kontrollilleen ilmeisesti uhka.

Mustasukkaisuus on nykyisin siis pienempi paha, isoin on hänen jatkuva tyytymättömyytensä minuun ja tuo stressaava jokapäiväinen tekemisteni kuulustelu.

Ja sitten on meitä, jotka olisi tyytyväisiä, että

Miestä edes pikkuisen kiinnostaisi vaimonsa elämä ja tekemiset. Olisi niin kiva kun mies kuulustelisi päivän tekemisiä.

Vierailija
1330/3463 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kun mies tuli yöllä baarista kotiin törmäsi hän rapussa johonkin mieheen. Tuli syyttäen ja huutaen herättämään minut ja oli varma että tämä mies oli ollut panemassa minua. Mitään muuta vaihtoehtoahan ei voinut olla.

up

Vierailija
1331/3463 |
03.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en saanut lähteä kavereiden kanssa ulos (ja muita kuin naispuoleisia kavereitahan ei saanut ollakaan), paitsi sitten kerran kun hyvä ystävä täytti tasavuosia, niin sain lähteä. Tosin silloin piti vähintään soittaa eksälle puolen tunnin välein, että "kaikki on ok", ja aina kun vaihdettiin paikkaa piti myös soittaa, että mihin mennään, ja kuka on seurassa. Ihan sairasta.

Mulla oli kaveri, joka teki juuri näin, soitti uudelle miesystävälleen puolen tunnin välein, vaikka hän ei todellakaan sitä pyytänyt, vaatinut tai odottanut. Tätä jatkui puolisen vuotta. Sitten kaverini jättikin yhtenä iltana soittamatta. Mies soitti kohta perään ja halusi varmistaa, onko kaikki ok. Kaverini alkoi valittaa, miten tämä uusikin miesystävä on aivan yhtä mustasukkainen kuin edellinenkin. Wtf?

Vierailija
1332/3463 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas ketjun alkupäähänkin kirjoittanut. Oltiin  kauppakeskuksessa ja hän jäi odottamaan marketin ulkopuolelle penkille. Kun tulin kassajonoon ja taakseni tuli joku nainen, niin olin kuulemma ollut sen kanssa kaupan vessassa hommissa. Nyt ollaan taas sillä tasolla että kun vien roskapussin, niin kysyy että kuka naapureista oli roskakatoksessa jakamassa itseään kun meni niin pitkään roskien viennissä..

Vierailija
1333/3463 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä asensi omakotitalomme pihalle kameran ottamaan kuvia parkkipaikasta että ilmestyykö sinne vieraita autoja hänen poissaollessaan. Sama exä laski autoni kilometrit ja herätti yöllä huutaen jos ne ei täsmänneet kilometrin tarkkuudella siihen missä kerroin olleeni.

Nykyinen tarkistaa puhelimeni silloin tällöin. Varsinkin baari-iltojen jälkeen. On myös joskus ilmestynyt aamu kasilta oven taakse tarkistamaan ettei luonani ole yöpynyt vieras mies. Mieheni asuu 120km päässä, joten tarkistusmatka ei ole lyhyt...

On kyllä tarjonnut että saisin myös itse tarkistaa hänen puhelimensa. En ole kokenut tarpeelliseksi. Kovasti työstetään tätä mustasukkaisuusjuttua sillä olen hänelle kertonut etten sellaista kauaa katsele koska exä pisti aika koville enkä sellaiseen enää suostu.

Vierailija
1334/3463 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex joka itse petti ja oli mustasukkainen (olin itse uskollinen) tuli kerran yöllä kännissä toisen naisen luota, ilmoitti että olen varmasti uskoton hänelle ja yritti lyödä nyrkillä kasvoihin. Sain onneksi käsivarren eteen.

Vierailija
1335/3463 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin mustasukkainen eksästäni. Hän oli alkoholisti, ja en niinkään epäillyt hänellä olevan mitään naisia vaan olin varma, että hän tekee muuten vain selkäni takana kaikenlaista. Eron jälkeen tämä osoittautuikin todeksi, eksä mm. oli käynyt poliisikuulusteluissa huumeiden takia, tilaillut muuntohuumeita netistä meille kotiin, valehdellut menoistaan jne.

No kuitenkin. Minä olen ns hyvästä perheestä enkä ennen tätä eksää ole joutunut mihinkään tekemisiin alkoholistin kanssa. Meni pitkään ennen kuin tajusin jutussa olevan mätää, koska halusin uskoa hänestä hyvää enkä jotenkik tajunnut, että parikymppisellä ihmisellä voisi olla vakava alkoholiongelma.

Luin hänen viestejään, erityisestä mitä hän oli eksänsä kanssa lähetellyt. Heillä siis yhteinen lapsi. Ei löytynyt mitään, epäilin silti.

Luin skypekeskusteluja, sähköposteja ja facebook-viestejä. Ei löytynyt naisia mutta todisteita huumeidenkäytöstä ja minulle valehtelusta.

Olin varma, että kun ex lähti baariin tai vaikka kauppaan, jotain tapahtuu. Jos ei naisia niin ainakin se pakenee ryyppäämään. Ryyppäysskenaario toteutuikin usein ja siksi yritin estellä ja kieltää miestä menemästä. Ei onnistunut.

Kyttäsin aikaa kauanko meni kauppareissulla jne.

En tjntenut olevani hänelle millään lailla tärkeä ja olin varma, että hän vain pyrkii luotani pois. Ahdistuin, jos hän halusi viettää illan kavereidensa kanssa.

Nyttemmin olen tajunnut, ettei tuollaidessa ole mitään mieltä. En ole tuon jälkeen seurustellut ja pelkään, että olisin yhtä vainoharhainen ns tavallisenkin miehen kanssa. En todellakaan halua alkaa siksi sekopääksi, joka kyttää facebookit ja tekstarit eikä osaa yhtään luottaa. Todella raskasta eikä sellainen ole mikään parisuhde. Olisi pitänyt heti osata erota eikä jatkaa suhteessa, jossa koin tarvetta tuollaiseen käytökseen. Mutta vähänpä sitä 19-vuotiaana ymmärsi. Ainakin opin tuosta suhteesta paljon. Opin, millaisen suhteen haluan ja että sairaan ihmisen kanssa ei pidä olla. Opin sen, millainen itse en halua olla enkä usko, että hevillä enää lähtisin moiseen kyttäykseen. Toivottavasti.

Ei sun ex ollut alkoholisti vaan sekakäyttäjä.

Vierailija
1336/3463 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisellä miehellä oli tapana ottaa minulta kännykkä pois perjantaina ja antaa maanantaina takaisin. Syy oli se, että todennäköisesti viikonloppuna voisi joku salarakas soittaa. En koskaan pettänyt miestä, vaikka mies oli siitä 100% varma. Menetin myös paljon ystäviä miehen käytöksen takia.

up

Vierailija
1337/3463 |
13.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaisesta suhteesta eroaminen on paljon vaikeampaa kuin normaalista suhteesta lähteminen. Tässä on asiantuntijan erinomainen selostus asiasta tietämättömille. Suosittelen lukemaan, koska joku ystäväsi tai sukulaisesi voi olla tuossa tilanteessa jopa tietämättäsi, tai voit itse joutua sellaiseen suhteeseen ensi kerralla:

http://blog.melanietoniaevans.com/attempting-to-leave-a-narcissist/

Vierailija
1338/3463 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetty mies käytti älypuhelinta hyväkseen entisen naisystävänsä vainoamisessa Tampereella elokuussa 2014.

Suhde oli loppunut jo aiemmin, koska nainen oli jättänyt miehen. Mies ei hyväksynyt eroamista ja pahoinpiteli naista elokuun alussa heittämällä häntä metallisella pyykkitelineellä, puristamalla kasvoista, repimällä ja lyömällä avokämmenellä.

Kun nainen teki muutamaa viikkoa myöhemmin rikosilmoituksen, mies oli yllättäen odottamassa häntä poliisilaitoksen ulkopuolella. Miehellä ei pitänyt olla tietoa naisen olinpaikasta. Mies seurasi naista ensin kävellen, ja kun nainen nousi bussiin, mies seurasi bussia taksilla.

Myöhemmin mies ilmestyi toistuvasti naisen työpaikalle, kun nainen oli työvuorossa. Kerran mies ilmestyi naisen oven taakse ja uhkasi tappaa naisen, jos tämä ei avaa ovea. Vainoaminen päättyi, kun käräjäoikeus määräsi miehen lähestymiskieltoon.

Vasta myöhemmin naiselle selvisi, että miehellä oli pääsy naisen älypuhelimen paikannustietoihin, sillä mies oli saanut selville naisen tunnukset ja kirjautunut paikannuspalveluun. Tällä tavoin mies pystyi koko ajan seuraamaan, missä nainen liikkui.

http://www.aamulehti.fi/kotimaa/mies-asensi-naisystavansa-puhelimeen-et…

Vierailija
1339/3463 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut kumppani vaan eksä, mutta matkusti 150km päähän itselleen vieraaseen kaupunkiin vainoamaan stalkattuaan uuden mieheni osoitteen. Kirjoitteli lisäksi tappouhkauksia nettisivulle jota tiesi että luen.

Vierailija
1340/3463 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta oli alkanut seurustella marraskuussa 2014, jonka jälkeen mies oli muuttanut pian naisen ja tämän lasten luokse. Jo toukokuussa nainen kuitenkin lopetti suhteen sen jälkeen, kun mies oli yllättäen varastanut naisen isän auton.

Eron jälkeen mies muutti pois. Nainen piti häneen aluksi yhteyttä vielä eron jälkeenkin, jotta pääsisi miehestä eroon hienovaraisesti suututtamatta tätä. Nainen oli päättänyt "pelata" miehen pois elämästään, mutta suunnitelma epäonnistui, kun mies aloitti silmittömän vainoamisen.

Alkoi "helvetillinen kesä", kuten nainen kuvaili oikeudessa.

"Mökkisi palaa"

Naisen mukaan mies uhkasi useasti tappaa hänet, hänen lapsensa, isänsä ja myös itsensä. Miehen mielialat vaihtelivat suuresti. Ensin mies saattoi sanoa rakastavansa naista, mutta heti perään uhata tappaa tämän halolla.

Nainen kuvaili oikeudessa miehen taitoa pitkittää puheluita uhkailemalla. Mies esimerkiksi uhkasi tulla naisen talolle, myrkyttää tämän kasvimaan ja purkaa pation.

Mies oli ajanut naisen talon ohi, käynyt taputtelemassa tämän hevosia laitumella ja kaupitellut niitä ulkopuolisille. Mies oli uhannut myös "ampua hevoset peltoon". Talon ohi ajelun vuoksi nainen oli joutunut asennuttamaan taloonsa kameravalvonnan.

Mies myös vaihtoi puhelinnumeronsa, jotta nainen ei tunnistaisi sitä, ja lähetti siitä naiselle viestin: "Mökkisi palaa h*a".

Heinäkuun lopussa nainen haki miehelle lähestymiskieltoa.

Piinaava tilanne oli tiedossa myös naisen työpaikalla.

Kerran mies oli tullut naisen työpaikalle ravintolaan ja näyttänyt käsimerkein viiltävänsä tämän kaulan. Paikalle jouduttiin kutsumaan poliisit, sillä mies ei pyynnöstä huolimatta ollut poistunut.

Naisen työnantaja kertoi oikeudessa, että muutamana kesäviikonloppuna ravintolassa jouduttiin pitämään iltavuorossa jopa ylimääräistä työntekijää siltä varalta, että jos mies tulisi paikalle, toinen voisi soittaa apua.

Mies oli kerran myös soittanut naisen työnantajalle, esittäytynyt ja väittänyt, että nainen olisi työvuorossaan humalassa, joisi alkoholia työaikana ja varastaisi ravintolasta juomia mukaansa. Työnantaja piti väitteitä perättöminä eikä uskonut miehen puheita hetkeäkään.

Oikeudessa kirjallisina todisteina esitetyistä dokumenteista käy ilmi, että mies teki naisesta aiheettomia ilmoituksia myös lastensuojeluun

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016090122250334_uu.shtml

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi