Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Eksä sai raivarit jos kuuntelin jvg yhtyettä, väitti että oon niin love Jareen ja Villegalleen. Oikeasti huusi luulonsa, ja haukkui mut pettäjäksi..
Entinen ryyppäsi minkä kerkesi ja petti, yritti miulta kieltää kokonaan holin juomisen, ei edes yhtä siideriä oisi saanut juoda, perusteluna että lähtisin yhden juoman voimalla häntä pettämään..!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mulla olleet s*lelut piti hävittää kun otti "miehellä" itsetunnon päälle että "hän ei riitä". Klittaan ei saanut samasta syystä koskea touhuillessa kun olin vaikka päällä.
Sama exä kuin mulla. 😄
Vierailija kirjoitti:
En saanut käyttää polkupyörää, koska polkisin sillä miesten koteihin kuksimaan [ei ollut logiikkaa tuossa, koska minulla oli auto ja jolla olisin päässyt paljon kätevämmin kulkemaan].
Oli varmaankin asentanut autoosi GPS-paikantimen. Pyöräänhän sellaista ei saa laitettua ilman että se näkyy.
Itse jaksa olla mustasukkainen, enkä todellakaan usko että olisi syytäkään. Mies on projektitöissä, joissa usein matkustaa naisten kanssa välillä kahdestaan tai joukossa, joasa valtaosa on naisia. Hän myös tekee vapaaehtoista avustustyötä ja siihen liittyviä matkoja, jossa suuri osa muista osallistujista on naisia.
Olin aivan äimistynyt kun kerran yksissä juhlissa juteltiin puolision töistä ja meille entuudestaan tuntematon nainen alkoi vihjailemaan, että hän on varmasti uskoton, kun työkavereina on naisia. Aika jännä johtopäätelmä ihmiseltä, joka ei lainkaan tunne kumpaakaan meistä.
Olen itsekin matkustanut entisen ja nykyisen työnantajan kanssa paljon kaksistaan työmatkoilla. Ei sanallakaan kotona kyseenlaistettu mitä niillä matkoilla tehdään, eikä toki olisi ollut aihettakaan. Olisi aika raskasta olla itse mustasukkainen tai olla mustasukkaisen puolison kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Itse jaksa olla mustasukkainen, enkä todellakaan usko että olisi syytäkään. Mies on projektitöissä, joissa usein matkustaa naisten kanssa välillä kahdestaan tai joukossa, joasa valtaosa on naisia. Hän myös tekee vapaaehtoista avustustyötä ja siihen liittyviä matkoja, jossa suuri osa muista osallistujista on naisia.
Olin aivan äimistynyt kun kerran yksissä juhlissa juteltiin puolision töistä ja meille entuudestaan tuntematon nainen alkoi vihjailemaan, että hän on varmasti uskoton, kun työkavereina on naisia. Aika jännä johtopäätelmä ihmiseltä, joka ei lainkaan tunne kumpaakaan meistä.
Olen itsekin matkustanut entisen ja nykyisen työnantajan kanssa paljon kaksistaan työmatkoilla. Ei sanallakaan kotona kyseenlaistettu mitä niillä matkoilla tehdään, eikä toki olisi ollut aihettakaan. Olisi aika raskasta olla itse mustasukkainen tai olla mustasukkaisen puolison kanssa.
Tää on aihe sairaalloisen tason mustis epäilyt, eikä mikään en mie itse jaksaisi olla mustis- toteaminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä liittyy aloitukseen? Luitko aiheen kunnolla..
Poikaystävä suuttui pahasti kun kehuin hänen kaluaan, epäili et vidduilen oikeasti, ja samalla ajattelen muiden kundien kaluja..
Vierailija kirjoitti:
Ex kyttäsi otinko e-pillerin joka päivä. Jos otin niin petin. Tässä on varmaan joku logiikka.
Miesten logiikka
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä suuttui pahasti kun kehuin hänen kaluaan, epäili et vidduilen oikeasti, ja samalla ajattelen muiden kundien kaluja..
No tietenkin sä ajattelet muidenkin kaluja ja työpaikalla olet niitä päässytkin salaa näkemään. Poikaystävä joutuu nyt vaan kestämään 😂
Mökillä miesystävä oikeasti luuli että väärään pihaan (olimme suvun mökillä) ajanut randomi mies autoilija oli mun salarakas..! Kiukkusi asiasta mulle tovin, ei meinannut uskoa minua että hän on todella väärässä asian suhteen.
Näitä kun lukee niin miehet on oikeasti psykiatrisen hoidon tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Kissani aiheutti mustis raivareita exällä. Kysyi, hän vai kissa, niin päätökseni oli selvä, eli kissa. 🙂
Ei ole normaalia. Samanlainen keissi jenkeissä johti murhaan.
Up