Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Vierailija kirjoitti:
Ronald Reaganista kertova dokumentti aiheutti yhtäkkiä exälle raivarit, luuli oikeasti, että olen rakastunut siihen, ja meillä on jonkinlainen telepaattinen salasuhde! Olin siis katsomassa kyseistä dokumenttia telkkarista exän luona noin 15v sitten. Exä sammutti raivarin vallassa sen tv:n, ja aloitti räyhäämisen minulle.
Sairas exä..
Vierailija kirjoitti:
Lauloin siivotessa Nylon Beatin "Rakastuin mä luuseriin " ja tästähän kaljaa pleikkarin ääressä kitannut mies suivaantui että tunnustin näin pettäneeni. Sain turpaan ja lensin rappuun. Ei varmaan tarvitse sanoa että ero tuli sillä hetkellä.
Minun ex suuttui, kun lauloin autossa Sannin "että mitähän vittua". Sai ihan hullun sekarin, että syytänkö minä nyt häntä pettäjäksi ja olenko minä nyt pettänyt häntä... Tuo ex petti minua kyllä ihan oikeasti!
Vierailija kirjoitti:
Perhos harrastukseni vuosia sitten aiheutti entiselle miehelle kamalat mittasuhteet aiheuttavat mustis epäilyt, raivosi minulle esim, kuinka perhoset yrittää liehitellä minut miehestäni eroon, menen katsomaan niitylle oikeasti miespuolisia lajin harrastajia, harrastan niitten miesten kanssa se*siä siellä niityllä, perhoset kiusaavat miestäni pörräämällä pihassamme..syystäkin jätin mieheni nopeasti harhaluulonsa takia.
Perhoset kiusaavat miestäni...😆 Nauratti mielikuva..no mut oikeasti tollaiset harhaluulot on sairaan mielen tuotoksia. Ihmeen paljon on näköjään täällä et eksät epäilee eläimistä vaikka mitä.
Tästä on jo aikaa. Olin siskon kanssa menossa häihin viimeisen päälle laitettuina. Pysähdyttiin huoltoasemalle ja kolautin auton oven vahingossa viereisen auton oveen. Jäi aikamoinen jälki ja auto oli kalliin oloinen, mersu tms. Autossa istui mies joka oli syystä vihainen.
Siinä puhelinnumeroita vaihtaessa tuli miehen naisystävä/ vaimo paikalle huoltoaseman kaupasta ja jäätävä huuto alkoi heti. Ajoimme pois paikalta ja taustapeilistä näkyi aikamoinen draama. Mies ei soittanut koskaan, en kyllä minäkään. Varmaan raasulle helpompaa maksaa ovi kuin ottaa yhteys hemaisevaan opiskelijatyttöön ja kuunnella siitä loppuelämä.
Entinen avovaimo kulki perässäni kun olin lenkeillä, oli varma että menen pettämään häntä jonkun naikkosen luo. Ihan sama, vaikka olisin kävellyt 5 tai 15 km lenkkejä, niin kulki perässä. Kyttäsi myös tarkkaan kaupoissa, ettei myyjä naiset olleet liian tuttavallisia minulle, jos siis olimme yhdessä kaupassa asioilla, jos huomasi jotain ns tavallisesta poikkeavaa, niin alkoi sättimään minulle flirttailusta myyjän kanssa. Kulki työpaikkani ohi useasti, halusi varmistaa, että olen töissä enkä missään pettämässä jonkun naisen luona. Myös harrasti kotimme ohikulkevien ihmisten kyttäämistä kiikareilla, olin niin varma, kuinka monet naiset varmasti pörrää kotimme kulmilla etsien ja haluten minua! Oli silminnähden pettynyt kun en koskaan jäänyt ns rysänpäältä kiinni pettämisestä missään vaiheessa. Erosimme hyvin pian avovaimon käytöksen takia, ei ollut valmis muuttamaan käytöstään, ei pyytänyt anteeksi tai mitään luulojaan ym.
Kissani aiheutti mustis raivareita exällä. Kysyi, hän vai kissa, niin päätökseni oli selvä, eli kissa. 🙂
Kaupassakäynti oli vakioaihe. 5 + 5 min matkoihin, 10 min kaupassa. Jos viivyin yhtään pidempään, olin ollut panemassa lihatiskin miesmyyjän kanssa. Työpaikan virkistyspäiville ei ollut mitään asiaa. Miehen sivusuhde soitti minulle ja käski pitämään ukon kurissa, ei kuulemma jätä häntä rauhaan. Etohan siitä lopulta tuli.
Vierailija kirjoitti:
Entinen miesystävä otti tuhansia valokuvia kännyllään telkkarin eri kanavista näkyvistä miehistä kuukauden aikana, joita epäili mun sänkykavereiksi tms, ja sitten eräänä päivänä pyysi mua kännykkänsä ääreen mua kertomaan, mistä tunnen miehen, onko minkä tyyppinen suhde kyseessä, onko pantu ym sontaa, kun hän alkoi selaamaan niitä mies kuvia. Sanoin vain et nuo luulos on vaan päässäsi ja tein sairaasta suhteesta lopun.
Sairas mies. Toivottavasti on hoidon piirissä, kuten monet muutkin täällä kokeneiden sairaat eksät.
Vierailija kirjoitti:
Entinen kumppani lähetteli eri sähköposteista minulle sexksi viestejä "randomi ukoilta", testasi siis noin minun uskollisuutta. Tunnistin kyllä kumppanin kirjoitusten takana. En vastannut mitään noihin. Livenä sanoin kumppanille että toi meno ei ole tervettä, ja täten suhteemme on tuhoon tuomittu. Eli jätin hänet.
Minulla entinen kumppani harrasti tuota samaa tekstiviestien muodossa, lähetteli eri puh numeroista typeriä testaus viestejään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 10v. sitten silloinen miesystävä asunnossaan hajotti telkkarinsa näytön iskemällä nyrkin siihen, koska epäili et petän häntä Risto Rytin kanssa. (Katsoin silloin jonkun hänestä kertovan dokumentin telkkarista.)
Just😆
Voi ei😵😵💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 10v. sitten silloinen miesystävä asunnossaan hajotti telkkarinsa näytön iskemällä nyrkin siihen, koska epäili et petän häntä Risto Rytin kanssa. (Katsoin silloin jonkun hänestä kertovan dokumentin telkkarista.)
Siis..ihan käsittämättömältä kuulostaa näin ns terveen mielessä tollanen luulo..
Kaikki mulla olleet s*lelut piti hävittää kun otti "miehellä" itsetunnon päälle että "hän ei riitä". Klittaan ei saanut samasta syystä koskea touhuillessa kun olin vaikka päällä.
Vierailija kirjoitti:
Pyykkikoneen lasiluukussa heijastui exän oma heijastus, ei se tietenkään ollut hänen kuvajainen, vaan joku äijjä, joka mua katsellaan etsii. Eli exä hajotti luukun vasaralla.
Huumepsykoosi?
Joo Joce jokke