Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Mun olisi pitänyt alkaa käyttämään ehkäisypillereitä, etten alkaisi pettämään muiden ukkojen kanssa?! Ei ollut järkeä koko käskyssä. En tietenkään totellut. Onneksi emme olleet pitkään yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Olin 18v kun seurustelin minua kaksi vuotta vanhemman nuoren miehen kaa,joka oli todella epävarma, että voiko ns luottaa minuun ollenkaan millään tavalla, oltiin tuon takia vain 3 kuukautta yhdessä, tuona aikana hän vei minut aamuin illoin kouluun autollaan (etten lähde pettämään), kulki perässäni kun olin lenkillä (ettei kukaan tule iskemään minua), seurasi ikkunasta etten lähde roskanviennillä panemaan jonkun luo), suuttui pahasti kun en antanut selata kännyäni/läppäriäni (olisi halunnut tarkistaa, etten lähetä nakukuvia miehille), luuli kamujeni puheluita (miehiltä tulleiksi). Erosimme yhteisestä päätöksestä. Hänen mukaansa vaikka en pettänytkään häntä, niin olin silti ns sen oloinen/näköinen et olin potentiaalinen nais pettäjä. En saanut selitystä, mitä hän tarkoitti. Oli kyllä helpotus, kun pääsin eroon hänestä.
Milläköhän logiikalla kannattaa alkaa seurustelemaan potentiaalisen naispettäjän kanssa, jos sen kerran näkee jo naamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 18v kun seurustelin minua kaksi vuotta vanhemman nuoren miehen kaa,joka oli todella epävarma, että voiko ns luottaa minuun ollenkaan millään tavalla, oltiin tuon takia vain 3 kuukautta yhdessä, tuona aikana hän vei minut aamuin illoin kouluun autollaan (etten lähde pettämään), kulki perässäni kun olin lenkillä (ettei kukaan tule iskemään minua), seurasi ikkunasta etten lähde roskanviennillä panemaan jonkun luo), suuttui pahasti kun en antanut selata kännyäni/läppäriäni (olisi halunnut tarkistaa, etten lähetä nakukuvia miehille), luuli kamujeni puheluita (miehiltä tulleiksi). Erosimme yhteisestä päätöksestä. Hänen mukaansa vaikka en pettänytkään häntä, niin olin silti ns sen oloinen/näköinen et olin potentiaalinen nais pettäjä. En saanut selitystä, mitä hän tarkoitti. Oli kyllä helpotus, kun pääsin eroon hänestä.
Milläköhän logiikalla kannattaa al
Mies oli varsin itse hyvin epävarma itsestään /petti itse minkä kerkesi, laittoi omat huonot puolensa kumppanin niskoille. Tosi lapsellista. Tai sitten oli jotenkin luonnevikainen jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milläköhän logiikalla kannattaa al
18-vuotiaat ei usein ole kovin hyviä ihmistuntijoita. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hups, luin kommentin huonosti.
Laitetaan taas yksi.
Mun hevonen kyttää mun persettä sillä silmällä.
Vierailija kirjoitti:
Laitetaan taas yksi.
Mun hevonen kyttää mun persettä sillä silmällä.
Oliks tää joke?
Exä koki shoppailuni uhkaavana, en mennyt kuulemma vaatteita ym, katsomaan&ostamaan, vaan miehiä metsästämään. Yritti estää shoppailun sillä, ettei kuljeta autollaan minua kaupunkiin, tyhmä estäminen sinänsä kun pääsin bussilla kätevästi kaupunkiin.
Olimme Ikeassa ja lähdin vessaan. Myöhemmin parkkipaikalla mies tönäisi minut autoa päin ja tivasi kuka oli se minulle virnuillut mies,olimmeko panneet siellä vessassa?!
Kysyinen virnuilija oli selvästi kehitysvammainen mies joka oli ollit siellä ilm. äitinsä kanssa ja ilmeili kaikille.Oli pikemminkin pakkoliike,kuin virne.
Vierailija kirjoitti:
Exä ei voinut harrastaa kanssani petipuuhia, koska epäili, että annan samalla tavalla muillekin miehille!? Ihme logiikka..
Kyllä on sekaisin mies 😂
Eksä nuoruudessa epäili monia miehiä kokeista, lehdenjakajista kautta tuttuihin/sukulaisiin saakka jopa, jotka yrittävät selvästi minua iskeä. Möykkäsi luulojaan mulle ihan tosissaan. En jaksanut kauan kuulla hulluja väitteitä, joten lähdin suhteesta.
Exä (nainen) suuttui kun mulla alkoi seisomaan saunassa, väitti et hänen kiusaksi rupesi mulla seisomaan, ja samalla ajattelen missejä, exä lähti ovet paiskien pois saunasta, ja kohta alkoi mesoamaan luuloonsa mulle. Otti miusta eron siinä samalla.
Henkisesti sairas ex huuteli parvekkeeltaan mielipuolisia luulojaan ohikulkeville ihmisille, epäili siis niitä ihmisiä minun sexxikamuiksi, myös jos olimme yhdessä kävelylenkeillä, niin saattoi ykskaks alkaa huutelemaan luulojaan samalla tavalla random ihmisille, kyllä hävetti. En jaksanut pitkään tätä touhua, joten jätin exän.