Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
3061/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta edellisestä mieleen, että minun exäni herätti minut kesken unien, koska olin kuulema nähnyt unta jonkun muun panemisesta. Herätyksen jälkeen jatkoi huutoa useita tunteja asiasta. 

Tämä samainen nainen syytti myös biologisen isäni katselevan minua "sillä lailla". Myös suhde mies puoliseen sekkuuni oli "liian läheinen" ja totta kai me pantiin. 

Tämä nainen myös harrasti työkavereilleni soittelua ja selitystä työpaivistä. Auta armias jos oli pikkujoulut tai tyhypäivät. Tutuksi tuli myös täällä kuuluisat "pil**n tarkistukset. Arvata saattaa, hän petti itse. Olin nuori ja naivi ja onneksi se on ohi. Mukana oli toki muunkinlainen henkinen ja fyysinen väkivalta. 

T: nainen itsekin. 

Vierailija
3062/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Kun kävin lääkärissä tuli kuskiksi ja änkesi myös huoneeseen mukaan,tuijotti oudon kiinteästi ja myöhemmin väitti että olin "nautiskellut" siitä kun lääkäri teki sisätutkimuksen saadakseen selville vatsakipujeni syyn

- Samoin kun kävin ottamassa tatuonnin,tuli taas  mukaan  tuijottamaan kiinteästi  ja väitti että olin nauttinut kun tatuoija oli "hyväillyt" selkääni

- Myös tv;tä katsoessa saatoi äkkiä syyttää,että ilmeeni oli himokas vaikka olisi ollut mikä uutislähetys sodasta

- Kävi hautausmaalla melkein  kiinni vieraaseen mieheen,joka muka tuijotti himoiten persettäni kun sytytin kynttilää haudalle,oli vielä joulu ja hautausmaa lähes säkkipimeä,siellä mtään perseitä tuijoteltu,hyvä kun löysi oikean haudan

- Kerran väitti yöllä kuulleensa kiihkeän seksin ääniä vessasta ja melkein tuli oven läpi että ketä sä panet siellä! oli ihan äimänkäkenä kun vessassa olin

Ihan selkeä henkinen sairaus exälläsi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3064/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä tuijotteli kämppänsä ikkunoista ulos vähän väliä, milloin olin hänellä käymässä. Syy koska epäili et salaiset mies rakkaani odottivat jossain lähistöllä minua. Tein lopun koko jutusta/suhteesta niin et kerran teippasin ikkunaansa täyteen miesten kuvia lehdestä, ja jätin lapun pöydälle, kun hän oli töissä. Kerroin lapussa et saa elää harhansa kanssa nyt ihan vapaasti ja tuijotella niitä kuviteltuja miehiä ikkunassaan (niitä leikeltyjä kuvia). Että hyvää loppuelämää vaan siullekin ja tämä suhde oli tässä. Exä ei koskaan soitellut perään tms tuon jälkeen, taisi mennä viesti perille.

Ei luoja😂...on siinä ollut exällä ihmettelemistä ym, kun miesten kuvat ja lapun löytänyt sit. Mut ihan oikein teit. 

Varmasti piti niitä kuvia todisteina salarakkaista. Annoit viestin, että kaikki nämä miehet olivat olleet minun luonani kun sinä olit poissa...

Vierailija
3065/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi saanut ostaa/syödä kermavaahtoa,vaniljakastiketta, vaniljajäätelöä ymv, kun ne oli selvä merkki, että fantasioin vieraiden miesten spermoja/kikkeleitä noiden avulla. Toki myös kurkku, banaani yms kalua muistuttavat syötävät oli myös pannassa samasta syystä. No en todellakan noudattanut entisen kumppanin sairasta pyyntöä, oli muuten äkkiä ex kun alkoi yrittämään vaatimaan noita ruokarajoituksiaan. 

Siis paljonko näillä on näitä kikkelipakkomielteitä...? Yksi on kieltämässä sateenvarjot ja toinen ruokia. Yksikään nainen ei koko ajan mieti kikkeleitä. Ei edes banaaneja syödessään.

Vierailija
3066/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi saanut ostaa/syödä kermavaahtoa,vaniljakastiketta, vaniljajäätelöä ymv, kun ne oli selvä merkki, että fantasioin vieraiden miesten spermoja/kikkeleitä noiden avulla. Toki myös kurkku, banaani yms kalua muistuttavat syötävät oli myös pannassa samasta syystä. No en todellakan noudattanut entisen kumppanin sairasta pyyntöä, oli muuten äkkiä ex kun alkoi yrittämään vaatimaan noita ruokarajoituksiaan. 

Siis paljonko näillä on näitä kikkelipakkomielteitä...? Yksi on kieltämässä sateenvarjot ja toinen ruokia. Yksikään nainen ei koko ajan mieti kikkeleitä. Ei edes banaaneja syödessään.

Varmaan itelleen tulee pllu mieleen vähän joka hetki, niin aattelee että tolle tulee krpä.

Vierailija
3067/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloinen tapailukundi seuraili mua baareihin, joissa kävin tyttökamujeni kanssa iltaa viettämässä, oli siis erittäin varma että olin pettämässä miesten kanssa, kamuni olivat "vain" hämäystä hänelle. Sitten alkoi saamaan aika pian porttikieltoja baareihin joissa siis kyttäsi minua. Alkoi siis käymään käsiksi random miesten päälle, jotka muka kiimoissaan minua katseli. Rähisi myös portsareille samoja harhojaan. Joka kerta kun näin kundifrendini minua kyttäämässä baarissa niin kamujeni avulla eksytin/harhautin hänet esim lähtemällä naisten vessaan, toiseen baariin, omaan kotiini. Eikä pöllö kundi edes heti älynnyt mihin olin kadonnut. Kierteli hoo-moilasena ympärää, ja yritti etsiä katsellaan minua. Sitten kun tajusi et olin lähtenyt muualle, niin alkoi sadella jopa satoja viestejä, puheluita missä olen pettämässä ym sontaa. Yhteydenottonsa tuli minun prepeid-liittymään, jonka olin joskus hankkinut muuten vaan varanumeroksi itselleni, et

Millä pohjalla tapailu on jos annetaan prepaid numero eikä tiedetä missä toinen asuu?

Vierailija
3068/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kun lukee, niin huomaa, että moni on päättänyt omassa päässään jo valmiiksi, että kumppani pettää. Mitähän kävisi, jos oikeasti jäisi pettämisestä kiinni tuollaiselle sekopäälle?

Voisiko hän "parantua"? Todeta, että näin hän tiesikin ja kun uhka ei ole enää pelkästään kuvitelmaa, niin tokenisi.

Vierailija
3069/3463 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
3070/3463 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3071/3463 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3072/3463 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä alkoi räyhäämään kaikille hänelle soittaneille, että älkää yrittäkö iskeä häntä tai minua! Eli alkoi luulemaan kaikkia soittajia sukulaisuuteen ym katsomatta selviksi iskijöiksi. Epäili myös et olin juonessa mukana, että mahdollistin toisten soitot hänen puhelimeensa. Exällä pian todettiin henkinen sairaus, joka selitti käytöksen...erosimme pian. 

Vierailija
3073/3463 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintujen bongaus, jota siis harrastan, tuotti eksälle sairaita epäilyjä. Mm. Siksi sitä harrastin et oikeasti kiikaroin miehiä, naisia, ketä vaan kun olen pettäjä! (vaikka korvessa olisin kiikaroinut, eikä siellä ketään muita näkynyt, niin siltikin olin siellä ihmisiä kieli pitkällä kiikaroimassa). Linnut olivat kuulemma rakastuneita minuun, kun niin tulivat minun näköisyydelle, et pääsen ne niin läheltä näkemään. Ylipäätään koko lintu harrastukseni oli pelkkää eksäni kiusaamista ja härnäämistä ja et olen oikeasti valehtelija, kusipää. Erosin hullusta eksästä hyvin pian kun alkoi tuota lintu hokemaansa laulamaan. 

Vierailija
3074/3463 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
3075/3463 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3076/3463 |
10.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ubbb

Vierailija
3077/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet biisit sekä bändit aiheuttivat skitsoja reaktioita. Mm. Nylon Beatin valehtelija biisi kertoi kuulemma eksästäni, Kaija Koon kuka keksi rakkauden kertoi uudesta rakkaastani, Elastinen kuulemma yrittää biisien kautta minua.. Olihan noita. Erosin hyvin pian.. Syystäkin. 

Vierailija
3078/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinen tapailukundi seuraili mua baareihin, joissa kävin tyttökamujeni kanssa iltaa viettämässä, oli siis erittäin varma että olin pettämässä miesten kanssa, kamuni olivat "vain" hämäystä hänelle. Sitten alkoi saamaan aika pian porttikieltoja baareihin joissa siis kyttäsi minua. Alkoi siis käymään käsiksi random miesten päälle, jotka muka kiimoissaan minua katseli. Rähisi myös portsareille samoja harhojaan. Joka kerta kun näin kundifrendini minua kyttäämässä baarissa niin kamujeni avulla eksytin/harhautin hänet esim lähtemällä naisten vessaan, toiseen baariin, omaan kotiini. Eikä pöllö kundi edes heti älynnyt mihin olin kadonnut. Kierteli hoo-moilasena ympärää, ja yritti etsiä katsellaan minua. Sitten kun tajusi et olin lähtenyt muualle, niin alkoi sadella jopa satoja viestejä, puheluita missä olen pettämässä ym sontaa. Yhteydenottonsa tuli minun prepeid-liittymään, jonka olin josk

Millä pohjalla tapailu on jos annetaan prepaid numero eikä tiedetä missä toinen asuu?

Tapailun asteella. Hyvin alussa. Aika moni nainen käyttää deittailussa alussa burnernumeroa, jos yhtään on aiemmin kukaan stalkannut naista.

Vierailija
3079/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissani oisi pitänyt antaa pois kun eksä koki sen suhteen "vihollisena" joka kilpailee minusta hänen kanssaan. Eksä sai rukkaset, ei kissani. 

Eikä exäsi onneksi ehtinyt tehdä kissastasi rukkasia.

Vierailija
3080/3463 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloinen tapailukundi seuraili mua baareihin, joissa kävin tyttökamujeni kanssa iltaa viettämässä, oli siis erittäin varma että olin pettämässä miesten kanssa, kamuni olivat "vain" hämäystä hänelle. Sitten alkoi saamaan aika pian porttikieltoja baareihin joissa siis kyttäsi minua. Alkoi siis käymään käsiksi random miesten päälle, jotka muka kiimoissaan minua katseli. Rähisi myös portsareille samoja harhojaan. Joka kerta kun näin kundifrendini minua kyttäämässä baarissa niin kamujeni avulla eksytin/harhautin hänet esim lähtemällä naisten vessaan, toiseen baariin, omaan kotiini. Eikä pöllö kundi edes heti älynnyt mihin olin kadonnut. Kierteli hoo-moilasena ympärää, ja yritti etsiä katsellaan minua. Sitten kun tajusi et olin lähtenyt muualle, niin alkoi sadella jopa satoja viestejä, puheluita missä olen pettämässä ym sontaa. Yhteydenottonsa tuli minun prepeid-liittymään, jonka olin josk

Tossahan kerrottiin et tapailu asteella?