Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3463)

Vierailija
3041/3463 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksä paini takin kanssa 

Luuli uutta takkiani salarakkaaksi,joka piilottelee kaapissa.

Tuli vaan mieleen noista peilintakojista ja julisteiden repijöistä..

Vierailija
3042/3463 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä hajotti raivopäissään kastelukannun pään, koska epäili et haaveilen sen pään avulla muita kaluja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3043/3463 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen miesystävä otti tuhansia valokuvia kännyllään telkkarin eri kanavista näkyvistä miehistä kuukauden aikana, joita epäili mun sänkykavereiksi tms, ja sitten eräänä päivänä pyysi mua kännykkänsä ääreen mua kertomaan, mistä tunnen miehen, onko minkä tyyppinen suhde kyseessä, onko pantu ym sontaa, kun hän alkoi selaamaan niitä mies kuvia. Sanoin vain et nuo luulos on vaan päässäsi ja tein sairaasta suhteesta lopun. 

Vierailija
3044/3463 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Up

Vierailija
3045/3463 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💤

Vierailija
3046/3463 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän oma kuvajainen heijastui ikkunassa, kun ohi meni siitä, jostain kumman syystä se heijastus oli "joku äijä" joka kyttää exän kotia ja eritoten minua..noh, heitti painavan koriste-esineen päin ikkunaa, joka tietysti hajosi sisäpuolelta säpäleiksi. Eksän vastaus oli vain lopuksi: mites tämä tällein meni? 

Vierailija
3047/3463 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3048/3463 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani oisi pitänyt antaa pois kun eksä koki sen suhteen "vihollisena" joka kilpailee minusta hänen kanssaan. Eksä sai rukkaset, ei kissani. 

Vierailija
3049/3463 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lissee

Vierailija
3050/3463 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
3051/3463 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex (nainen) ryntäsi kotini vaatehuoneeseen ykskaks vesisanko mukanaan ja huoneen oven avattuaan heitti vedet vaaterekkien suuntaan..epäili et niiden piilossa oisi "rakkaani".. No eipä siellä ketään ollut. Jäi vain tyhmänä katsomaan epäuskoisena ympärilleen. Seuraavalla kerralla kun olimme yhdessä saunomassa mulla, ja kävin välissä vessassa, niin hän ryntäsi yhtäkkiä vessaan katsomaan etten ollut "panemassa" vessassa jonkun naisen kanssa. Nytkin oli epäuskoinen ilme hänellä. Ton jutun jälkeen jätin hänet. 

Vierailija
3052/3463 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3053/3463 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
3054/3463 |
06.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoi autollaan perässäni kun menin omalla autollani kaupassa käymään (halusi kytätä etten poikkea vieraisille). Lopetin suhteen nopeasti ton auto jutun takia. 

Vierailija
3055/3463 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex (nainen) ryntäsi kotini vaatehuoneeseen ykskaks vesisanko mukanaan ja huoneen oven avattuaan heitti vedet vaaterekkien suuntaan..epäili et niiden piilossa oisi "rakkaani".. No eipä siellä ketään ollut. Jäi vain tyhmänä katsomaan epäuskoisena ympärilleen. Seuraavalla kerralla kun olimme yhdessä saunomassa mulla, ja kävin välissä vessassa, niin hän ryntäsi yhtäkkiä vessaan katsomaan etten ollut "panemassa" vessassa jonkun naisen kanssa. Nytkin oli epäuskoinen ilme hänellä. Ton jutun jälkeen jätin hänet. 

Ei ole terve exä

Vierailija
3056/3463 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Up

Vierailija
3057/3463 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen kumppani lähetteli eri sähköposteista minulle sexksi viestejä "randomi ukoilta", testasi siis noin minun uskollisuutta. Tunnistin kyllä kumppanin kirjoitusten takana. En vastannut mitään noihin. Livenä sanoin kumppanille että toi meno ei ole tervettä, ja täten suhteemme on tuhoon tuomittu. Eli jätin hänet. 

Vierailija
3058/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ub

Vierailija
3059/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kun kävin lääkärissä tuli kuskiksi ja änkesi myös huoneeseen mukaan,tuijotti oudon kiinteästi ja myöhemmin väitti että olin "nautiskellut" siitä kun lääkäri teki sisätutkimuksen saadakseen selville vatsakipujeni syyn

- Samoin kun kävin ottamassa tatuonnin,tuli taas  mukaan  tuijottamaan kiinteästi  ja väitti että olin nauttinut kun tatuoija oli "hyväillyt" selkääni

- Myös tv;tä katsoessa saatoi äkkiä syyttää,että ilmeeni oli himokas vaikka olisi ollut mikä uutislähetys sodasta

- Kävi hautausmaalla melkein  kiinni vieraaseen mieheen,joka muka tuijotti himoiten persettäni kun sytytin kynttilää haudalle,oli vielä joulu ja hautausmaa lähes säkkipimeä,siellä mtään perseitä tuijoteltu,hyvä kun löysi oikean haudan

- Kerran väitti yöllä kuulleensa kiihkeän seksin ääniä vessasta ja melkein tuli oven läpi että ketä sä panet siellä! oli ihan äimänkäkenä kun vessassa olin vain minä. Mutta sitten keksi,että panokaverinihan hyppäsi tietysti ikkunasta! Viides kerros..

- Heitti läppärin parvekkeelle koska olin kuulemma sen kautta  keimaillut miehille siivotessa mutta jäin kiinni kun läppärin valo välkkyi eli otti kuvia,kukakohan  olisi halunnut  katsella miten hikinen nainen verkkareissa moppaa..

Olisi pitänyt jättää pöpi aiemmin.

Vierailija
3060/3463 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kyttääminen punttisalilla, vaikka oikeasti kaikki duunaminen siellä käy v kipeää. Raskasta t. Minä