Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Eksä tuijotteli päivästä toiseen ikkunasta ulos, kun epäili vahvasti et panoni odottaisivat minua pihalla. No ei tietenkään maaseudun rauhassa kukaan noin vaan tule kävelemään vahingossa toisten pihoille kuin kaupungissa, joissa on yleisiä teitä ym. Oli eksä erittäin pettynyt kun ei nähnyt panojani pihalla kyttäyksestään huolimatta. Otin äkkiä eron eksästä.
En oisi saanut mitään ystäviä pitää, koska ex epäili vahvasti että petän häntä ystävieni kanssa (ikään, sukupuoleen etc) katsomatta niin ties missä orgioissa jopa. Jätin exäni enkä ystäviäni🙂
En olisi saanut ostaa/syödä kermavaahtoa,vaniljakastiketta, vaniljajäätelöä ymv, kun ne oli selvä merkki, että fantasioin vieraiden miesten spermoja/kikkeleitä noiden avulla. Toki myös kurkku, banaani yms kalua muistuttavat syötävät oli myös pannassa samasta syystä. No en todellakan noudattanut entisen kumppanin sairasta pyyntöä, oli muuten äkkiä ex kun alkoi yrittämään vaatimaan noita ruokarajoituksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Eksä tuijotteli päivästä toiseen ikkunasta ulos, kun epäili vahvasti et panoni odottaisivat minua pihalla. No ei tietenkään maaseudun rauhassa kukaan noin vaan tule kävelemään vahingossa toisten pihoille kuin kaupungissa, joissa on yleisiä teitä ym. Oli eksä erittäin pettynyt kun ei nähnyt panojani pihalla kyttäyksestään huolimatta. Otin äkkiä eron eksästä.
Jesta! OIkeesti kun ajattelee, että onhan tuo uhrille aivan kamalaa, kun toinen on tuommoinen. Mutta mitäpä hän siinä tekee itselleen? Tää on oikeasti mielenkiintoista.
Jouluvaloni kämppäni ikkunassa joulukuussa olivat merkki miehille tulla luokseni jyystämään. Pahus vaan että asuin 10krs ja alakerran pääovi oli aina lukossa. Mutta se ei estänyt eksän luuloa, hän sanoi et ne miehet kiipee lasitetun parvekkeeni kautta minulle..niin varmaan joo kiipeää😃 sanoin vaan varaappa aika terapeutille luulojesi kaa..ei sanonut mitään, eipä kyllä enää jauhanut tuota luuloaan minulle. Emme olleet kauaa yhdessä.
Exä tuhosi DVD-kokoelmansa kun epäili että himoitsen miespuolisia elokuvatähtiä niissä elokuvissaan... Syytti vielä mua tekosestaan...
Olen miesvaltaisella alalla ja aloin tapailemaan miestä työpaikaltani. Mustasukkaisuus tuli hyvin nopeasti ilmi ja suhde päättyi kun tämä mies kysyi muinamiehinä olenko pannut erästä osastoni miespuolisista työkaveria, koska se oli kuulemma näyttänyt oudolta töissä. Siis voi luoja. Se riitti perusteeksi että näyttää muka oudolta. Ja mitään muuta syytä ei tietenkään voi ihmisellä olla outouteen että on pannut jotain työkaveria. Puuh.
Kun aloin tapailla eksää, ja lähdin noin toisen treffi-illan jälkeen hänen luotaan kotiini, hän soitti minulle perille päästyäni.
Hän kuiskaili puhelimeen salamyhkäisesti: "Seurasiko joku sua sun kotiin? Onko siellä sun asunnossa nyt joku sua kotiin seurannut mies? Mä olen vain niin huolissani, että sä pääsit turvallisesti perille."
En osaa näin jälkikäteen yhtään kertoa, miksi en tajunnut heti tuolloin, että tästä jutusta ei hyvä seuraa. Mies oli sairaalloisen mustasukkainen. Vuosien myötä opin olemaan kotona neljän seinän sisällä ja yritin etukäteen ennakoida, mistä hän milloinkin saattaisi alkaa syyttää minua pettämisestä. Jos olin esim käyttänyt siivouksessa jotain uutta ainetta, hän kotiin tullessaan haisteli huoneenilmaa ja kysyi, kenenkä vieraan miehen parfyymi täällä tuoksuu.
Mies paljastui loppumetreillä sarjapettäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Exä yritti kieltää sateenvarjon käytön sateella, koska hänestä se tuo mieleen vieraiden miesten kikkelit, joita siis himoitsisin sontikan käytön avulla😂🙄 oli äkkiä exä syystäkin...
Ihan sairas luulo
Vierailija kirjoitti:
En olisi saanut ostaa/syödä kermavaahtoa,vaniljakastiketta, vaniljajäätelöä ymv, kun ne oli selvä merkki, että fantasioin vieraiden miesten spermoja/kikkeleitä noiden avulla. Toki myös kurkku, banaani yms kalua muistuttavat syötävät oli myös pannassa samasta syystä.
:D Ei hitto, nyt iltateet purskahti näppikselle
Exä yritti kieltää sateenvarjon käytön sateella, koska hänestä se tuo mieleen vieraiden miesten kikkelit, joita siis himoitsisin sontikan käytön avulla😂🙄 oli äkkiä exä syystäkin...