Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen silloinen kumppani tulosteli netistä miesten kuvia ja laittoi ne sänkynsä päälle ja pyysi minua katsomaan kuvat ja kertomaan keiden näiden kanssa olin harrastanut petipuuhia, soitellut kuumia puheluita, suunnittelen parisuhdetta jne. Vastasin vain et nuo kaikki sairaat epäilykset on vain sinun päässäsi, ja jätin kumppanin siltä istumalta kun lähdin kotiini siitä.
Onpa sekopäistä. Tulee vaan mieleen, että jos tuollaisessa tilanteessa osottais että "no tuon, tuon, tuon ja tuon kanssa" niin tajuaisko sekopääkin että ei se voi olla niin :D
Exät alapeukuttelee noihin kokemuksiin..? 😂🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen silloinen kumppani tulosteli netistä miesten kuvia ja laittoi ne sänkynsä päälle ja pyysi minua katsomaan kuvat ja kertomaan keiden näiden kanssa olin harrastanut petipuuhia, soitellut kuumia puheluita, suunnittelen parisuhdetta jne. Vastasin vain et nuo kaikki sairaat epäilykset on vain sinun päässäsi, ja jätin kumppanin siltä istumalta kun lähdin kotiini siitä.
Onpa sekopäistä. Tulee vaan mieleen, että jos tuollaisessa tilanteessa osottais että "no tuon, tuon, tuon ja tuon kanssa" niin tajuaisko sekopääkin että ei se voi olla niin :D
Ei välttämättä sekopää tajuaisi omaa hölmöilyään tilanteessa, pahimmassa tapauksessa ottaa tosissaan kunnolla ja käy kiinni tms.
Vuosia sitten silloinen naisystäväni oli sairaan mustis, hän kuvitteli vaikka pettämisteorioita ja teki tempauksiaan mustispäissään. Tässä pahimmat:
-Kaikki poikkeamat reiteiltä mitä yleensä ajelin kun ajoin autollani oli selviä merkkejä et kävin naisten luona hempeilemässä. Muka valehtelin jos sanoin käyneeni esim kavereilla kylässä, olin ottanut kaveritkin "juoneeni" mukaan, jotta voivat peitellä minun pettämisreissuja "alibeilla".
-Edelliseen esimerkkiin jatkoa, naisystäväni soitteli monet kerrat kavereilleni varmistuakseen et olenko varmana siellä missä pitääkin eli kavereilla ja onko ihan varma ettei siellä ole jotain naista minun kainalossa!? Ei siis soittanut varmistus soittoja minulle, koska ei uskonut minun sanaani.
-Kuvitteli et minulla on salasuhteita kavereideni kanssa (eli olisin kaapissa), siksi siis "ramppasin" kavereideni luona eli naimassa. Toki kertoi sairaat epäilynsä myös kavereilleni, jotka nauroivat vaan räkäsesti epäuskoisena noihin juttuihin.
-Soitteli minun kavereille kertoakseen kaikki sairaat epäilyksensä, laittoivat vaan äkkiä luurin kiinni, kun ei nainen uskonut mitään järkipuhetta.
Kavereiden avulla pääsin eroon hullusta naisesta. Oli helppoa onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vuosia sitten silloinen naisystäväni oli sairaan mustis, hän kuvitteli vaikka pettämisteorioita ja teki tempauksiaan mustispäissään. Tässä pahimmat:
-Kaikki poikkeamat reiteiltä mitä yleensä ajelin kun ajoin autollani oli selviä merkkejä et kävin naisten luona hempeilemässä. Muka valehtelin jos sanoin käyneeni esim kavereilla kylässä, olin ottanut kaveritkin "juoneeni" mukaan, jotta voivat peitellä minun pettämisreissuja "alibeilla".
-Edelliseen esimerkkiin jatkoa, naisystäväni soitteli monet kerrat kavereilleni varmistuakseen et olenko varmana siellä missä pitääkin eli kavereilla ja onko ihan varma ettei siellä ole jotain naista minun kainalossa!? Ei siis soittanut varmistus soittoja minulle, koska ei uskonut minun sanaani.
-Kuvitteli et minulla on salasuhteita kavereideni kanssa (eli olisin kaapissa), siksi siis "ramppasin" kavereideni luona eli naimassa. Toki kertoi sairaat epäilynsä myös kavereilleni, jotka naur
*vaikka mitä
Eksän itse laittama juliste kämppänsä seinässä, jossa siis oli miespuolinen elokuvatähti, koki loppunsa kun eksä tuli kännissä kotiinsa ja luuli et joku random ukko oli murtautunut hänen kotiinsa ja olisi naimassa kanssani. Eli repi julisteen säpäleiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex-kundikaveri nuoruudessa luuli minun kotini monia ohikulkevia miespuolisia kävelijöitä jne minun rakastajiksi, et siksi ne miehet kulkevat kotini ohi et odottavat tilaisuutta päästä banemaan kanssani ym sonta väitettä.
On siinä kundilla ollut "huolta" ja kyttäämistä kenties sadoista ohikulkevista miehistä et ne on muka salarakkaita, no sairastahan tollanen käytös on.
Ihan sairasta luuloa. Miten edes tullut mieleen luulla ohikulkijoita rakkaiksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä. Tällainen sekopää alkoi kyselemään minulta ihan suhteen alussa, että paljonko minulla on muita miehiä kierroksessa. Ajattelin, että eihän tuo voi olla tosissaa ja vastasin naureskellen, että onhan noita. Mies sai raivokohtauksen, painoi jarrun pohjaan ja käski painua hel...vettiin. En ehtinyt kunnolla edes pois autosta kun painoi kaasua ja yritti selvästi kaataa minut ja ajaa päälleni. Sen verran olin nuori ja ketterä, että sain syöksyttyä auton renkaan edestä asfaltille satuttamatta itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ymmärrä. Tällainen sekopää alkoi kyselemään minulta ihan suhteen alussa, että paljonko minulla on muita miehiä kierroksessa. Ajattelin, että eihän tuo voi olla tosissaa ja vastasin naureskellen, että onhan noita. Mies sai raivokohtauksen, painoi jarrun pohjaa
Apua! Aivan hirveää. Toivottavasti et saanut traumoja. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Tein lähärinä keikan vuodeosatolla. Kotiin tullessa mies vaati tietää, minkälaisia munia olen nähnyt. JA että tyydytinkö niitä käsilläni ja otinko suihin. Sain niin kovan raivarin että revin taulut seiniltä..Jos olin tyttöjen kanssa ulkona, kotiintullessa hän väkisin tunki sormensa sisääni kun halusi testata onko siellä toisten miesten mällejä. Ja voi herranjumala, minkä takia meninkin prismaan kun olin sanonut käyväni s-marketissa!!!!!! No v###u siks ku tuli mieleen ostaa hiusväri. Toinen mieshän se syy tietenkin oli. Luin kerran yhdestä aikakauslehdestä tarinan mustasukkaisesta miehestä, joka epäili että vaimo pitää yökaudet dildoa sisällään. Kauhistelin tarinaa miehelleni, joka totesi, että tuskin se mies turhia epäili. Näitä riittää. Tarvinneeko sanoa että mies on nykyään ex?
Tämä on aika vanha viesti mutta ymmärsihän sen kirjoittaja että kyseessä oli seksuaalinen väkivalta ja r**skaus?
Omia kokemuksia:
Tein paljon yötöitä, ja tottakai olin ollut pettämässä.
Kun minut ajettiin pois kotoa ja nukuin yöni autossa (aika kylmää touhua muuten talvella) niin olin ollut tietenkin pettämässä.
Tuon puolison vanhemmat eli appivanhempani olivat myös sitä mieltä että ei kukaan noin paljon töitä tee eikä kukaan nuku autossa öitään.
Siinä vaiheessa sitten vihdoin tajusin missä aivopesulassa elämäni oli ja ero seurasi hyvin äkkiä.
Mies on nykyisin jo exä mutta kun olimme vielä yhdessä sai kamalan raivarin kun halasin veljeäni jota en ollut nähnyt pitkään aikaan, alkoi huutamaan pettämisestä ja sukurutsaamisesta yms.
Vierailija kirjoitti:
Mies on nykyisin jo exä mutta kun olimme vielä yhdessä sai kamalan raivarin kun halasin veljeäni jota en ollut nähnyt pitkään aikaan, alkoi huutamaan pettämisestä ja sukurutsaamisesta yms.
Ihan sairasta luuloa exältä.
Ei saanut olla miespuolisia kavereina. Jos puliso oli poissa esim. viikonlopun, niin minulla oli kuulemma mulkkuorgiat. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei saanut olla miespuolisia kavereina. Jos puliso oli poissa esim. viikonlopun, niin minulla oli kuulemma mulkkuorgiat. :D
*Puoliso.
Lisäksi en olisi saanut mennä kouluun, koska rakastuisin siellä johonkin mieheen. Hädin tuskin kauppaankaan sain mennä samasta syystä, mutta pyytäessäni ei nykyinen ex lähtenyt kauppaan edes mukaan.
Näitä kun lukee, niin huomaa, että moni on päättänyt omassa päässään jo valmiiksi, että kumppani pettää. Mitähän kävisi, jos oikeasti jäisi pettämisestä kiinni tuollaiselle sekopäälle?