Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!

Vierailija
15.05.2016 |

Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:

- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.

- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.

Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.

Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?

Kommentit (3466)

Vierailija
2641/3466 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2639:

Niin...kyllä se miten suhteessa voidaan on varmasti isoin asia näissä?

En usko. Itseään ja muita arvostava ihminen päättää suhteen jossa voi huonosti, sen sijaan että on uskoton.

Vierailija
2642/3466 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2632:

Kiitos "hyvästä" tarinastasi. Ymmärrän kyllä miksi toimit kuten toimit. Onhan tuo sarjapettäjän kanssa seurustelu kieltämättä aika arveluttavaa. Tuntuu toisinaan siltä ikäänkuin istuisi miinan päällä eikä koskaan tietäisi millä reissulla räjähtää. Jos toisaalta on väärin sekin, että toista aiheetta epäilisi. Kyllä entinen miesystäväsi vaikutti minusta olleen kertomasi mukaan jo sen verran mustasukkainen, että tuo jo varmasti ahdistikin jo. Mahtavaa, että sinä pääsit hänestä eroon ja sait uuden kivan kaverin.

Kyllä se ahdisti ja vi t utti, ja varmasti olisin päätynyt sen ukkelin kanssa hautaan. Liian usein sairaalloinen mustasukkaisuus päätyy Alibin etusivun jutuksi. Täytyy osata lähteä ajoissa, siksi näitä kertomuksia pitäisi pakkosyöttää nuorille naisille. Älä odota, ei se parane, se pahenee. Pian tulee turpaan ja sitten

Juu tuo on aivan kamalaa mitä mustasukkaisuus voi saada aikaan. Nuoria naisia tosiaan syytä varjella! Ehkä me vähän varttuneemmat herrasmiehet jo osataan itsemme hillitäkin, mutta nuori lempi leimuaa joskus vähän sairaallakin tavalla eikä tää nyt täysin ikäkysymyskään ole. En ole koskaan ymmärtänyt väkivaltaa naisia kohtaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2643/3466 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2639:

En usko. Itseään ja muita arvostava ihminen päättää suhteen jossa voi huonosti, sen sijaan että on uskoton.

Okei. Tuokin on kyllä totta. Minkä näkisit suurimpana syynä? Se, ettei kumppani enää sytytä? Joku muu, mikä?

Vierailija
2644/3466 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2639:

Okei. Tuokin on kyllä totta. Minkä näkisit suurimpana syynä? Se, ettei kumppani enää sytytä? Joku muu, mikä?

En tiedä yhtään. Netistä varmaan löytyy tutkimuksia.

Vierailija
2645/3466 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Kiitti!

Vierailija
2646/3466 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2639:

No esimerkiksi sen että kumppani ei luota ja on mustasukkainen. Ja minun kohdallani syy oli se että olin miesvaltaisessa työpaikassa ja viihdyin työsäni.

Vierailija
2647/3466 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä hieman hassu paradoksi, että mustasukkaisuus ja luottamusvaje provosoi pettämistarpeen. Tavallaan ymmärrän, tavallaan en. Kumpuaisikohan se tarve kuitenkin jostain syvempää? Huomionhaluisuutta? Epävarmuutta?Viehetysvoiman testaamisen tarvetta? Tai sitten yksinkertsisesti vain seksin tarvetta ja halua kokea intohimoa, jota omalta kumppanilta ei enää saisi? Miesvaltaisella alalla työskentely varmasti lisää mahdollisuuksia pettämiselle. Thanks!

Vierailija
2648/3466 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen, niin fyysinen kuin henkinen, väkivalta on väärin. Se on selvä! Alistaminen on henkisenä väkivaltana väärin ja kontrollointikin ellei kyse sitten ole kumppanilla yhteisistä parisuhteen pelisäännöistä lipsuminen. Eli jos toinen on todistettavasti epäluotettava, niin silloin minusta kontrolli ei aina olisi sairasta eikä väkivaltaa, vaan normaali reaktio epävakaan kumppanin käytöksestä ja teosta kumpuavana. Toisen epäilemisessä ei ole mitään väärää, jos siihen on aihetta. Eli ymmärtäkää nyt jo, että on olemassa oikeutettuakin epäilyä ja mustasukkaisuuttakin. Normaali ja lievä mustasukkaisuus on itseasiassa parisuhteen koossa pitävä voima.

Miksi kukaan jatkaisi suhdetta epäluotettavan ihmisen kanssa? Siinä tilanteessa pitää hyväksyä mustasukkaisuuden tunteet. Turha on ja

Jos on muuten hyvä suhde?

Mikä kysymys tuo on?  Ei perhana ole mikään "muuten hyvä" suhde, jos toinen pettää toista!

Pettäminen on suorastaan se pahin teko hyvää suhdetta vastaan.  Siinä katkeaa kärki niiltä muilta hyviltäkin jutuilta.  

On jokaisen oma asia, jos haluaa siihen suhteeseen sitten jäädä, ja tuntea mustasukkaisuutta, mutta sairaat piirteet pitää silti pystyä karsimaan pois.  Jos ei kykene hillitsemään itseään ja alkaa pää levitä, niin silloin on tehtävä pesäero.  Liian usein on tullut ruumiita.

Vierailija
2649/3466 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus ei ole kiellettyä.  Se on ihan normaali tunne.  Ei sitä tarvitse erikseen puolustella, ei ihminen tunteilleen mitään voi.

Tässä ketjussa nyt kysellään kuitenkin niistä sairaalloisimmista aivoituksista, mitä jonkun kumppani on epäterveessä mielessään tehnyt.  

Hulluintahan on, että usein ne kohdistuu kumppaniin, joka ei todellakaan ole antanut minkäänlaista aihetta mihinkään.  Ylimitoitettu mustasukkaisuus näkee kuitenkin niitä aiheita ihan tavallisissa tapahtumissa, vaikka naapurin tervehtimisessä tai television ohjelmassa tai jonkun laulun hyräilemisessä.  Mikä tahansa asia voi laukaista aivan järjettömän kohtauksen.

Mielestäni tässä ketjussa piti nyt keskustella niistä tapauksista.  Tänne on nyt kuitenkin pesiytynyt kirjoittajia, jotka vaatii selityksiä toiselta osapuolelta siihen, miksi he eivät saisi tuntea mustasukkaisuutta, kun se toinen osapuoli on siihen antanut aihetta 

Oma vastaukseni on, että, tietenkin saa olla mustasukkainen ja reagoida tavallaan, ja mieluiten tietenkin edes jossain järjellisyyden rajoissa.

Mutta se on silti eri ketjun aihe.  Eiköhän meistä jokainen pysty erottamaan normaalin ja sairaalloisen mustasukkaisuuden toisistaan.  Niissä on aika selkeä ero.

Vierailija
2650/3466 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis naista ei saa epäillä, vaikka kuinka huoramaisesti käyttäytyisikin? Selevä! Entäs, jos saa nilkasta kiinni teon aikana. Silloinkaan ei saisi olla epäilystä? Niinkö? Mihin tämä maailma on oikein menossa? Ei hyvää päivää!!! Nuoret liberaalit! Oikeuksia ilman velvoitteita! Syödään rusinoita pullasta sitten vaan! Mustasukkaisuus on sairasta! Pannaan kaikki toisiamme vapaasti! 

Kyllä saa naista epäillä, jos kuvaamallasi tavalla käyttäytyy.

Kysymys kuuluu vain, että miksi olla suhteessa sellaiseen naiseen?

Miksi kiusata itseään olemalla suhteessa, jossa joutuu ns. aisankannattajaksi?

Vierailija
2651/3466 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa hyvänen aika välillä ne puhelimet kiinni...pitääkö sitä olla ympäri vuorokauden pyhää arkea tavotettavissa ja ottaa vastaan kymmeniä häirikköviestejä, siis työaikanakin... ja illanvietoissa... vaikka kuinka lähettäjää ottaa päästä, niin siitä huolimatta....

Vierailija
2652/3466 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas Putin aiheuttaa mustasukkaisuutta

Vierailija
2653/3466 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin sairaan mustasukkainen miehestä, joka ei edes ollut puolisoni. Tein törkeitä temppuja hänen tyttöystävilleen. Kyllä hävettää. Olisin tarvinnut psykiatrista hoitoa.

Vierailija
2654/3466 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu trollaa kymmeniä omia monologejaan viimeisissä sivuissa🤣

Vierailija
2655/3466 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut katsoa Orange is new black sarjaa koska minulla oli kuulemma kiihottunut ihme ja selvästi haaveilin lesboseksistä.

Vierailija
2656/3466 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin sanon....miksi otatte 100 puhelua päivässä vastaan...eikö siinä puhelimessa ole nappi sitä varten, että pystytte edes työaikana olemaan ulkopuolella...??  tai ette yksinkertaisesti vastaa, ennen kuin työaika on loppunut....vuositolkulla tuollaista pirinää, niin ei ihme jos joutuu jo itsekkin käymään kutistajan vastaanotolla...

Vierailija
2657/3466 |
23.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimaannuttaako tuo jotenkin toisia naisia, että saavat kilpailla kenestä ollaan sairaimmalla tavalla oltu mustiksia? Mustasukkaisuus on oire jostain vähän kuten päänsärky. Mitä hauskaa on revitellä sitä kuinka sairas tai voimakasoireinen miesystävä kenelläkin on ollut? Jos taas haet hyväksyntää erolle tuollaisissa tapauksissa kuten kuvailit, niin sehän on selvä, että sinulla on siihen oikeus. Älä kuitenkaan täällä ilkeile ja lyö lyötyä. Säälisit poikaparkaa kuka oli suhun noin lätkässä. 

Sairaalloinen mustasukkaisuus ei liity lätkässä oloon oikein mitenkään. Rakastetulle ihmiselle ei tehdä tuollaisia tekoja.

Näistä asioista on todella tärkeä puhua, jotta tulevaisuudessa uhreja olisi vähemmän. Toivottavasti ketju auttaa edes yhtä ihmistä tulevaisuudessa katk

Tuollaisten hullujen ukkojen kanssa pitää laittaa välit poikki. Eivät ne muutu. Mustasukkaisuus on mielisairautta.

Vierailija
2658/3466 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei voi olla todellista... parisuhteessa on siis asioita , joista ei saa puhua tai kommentoida...  kyllä menee jo vaikeaksi eläminen...

Vierailija
2659/3466 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on työkaveri, joka on reppana mies eikä saa naista, vaikka miten yrittää. Kerroin sitten avovaimolle, että eräillä festareilla tämä oli ollut meidän porukan seurassa ja jäänyt, heh heh, seuraan kun paikalla oli ollut kauniita naisia (kaksi kaveriani).

Nainen alkoi huutaa, että varmaan n*n näitä naisia, että olen pettänyt häntä näiden kanssa ja miksi v*ssa olin niin tyhmä, että sanoin tämän ajatuksen ääneen. Hän sanoi myös, että oli hänelläkin nuorempana komeita kavereita, joita oli mahtavaa katsoa ja että miten kadulla näkee päivittäin komeita raksamiehiä töissä, joita on mukava katsoa.

Hän veti h*vetinmoiset pultit, raivosi, haukkui ja tuli lopulta tivaamaan raivo

Miksi ihmiset ei voisi keskustella ihan normaalisti, eikä ole asioita, joista ei saa puhua tai sitten se on jokin lipsautu... kyllä se pitää jokaisen tunnustaa, että maailma on täynnä kauniimpia ja komeimpia naisia ja miehiä, kuin itse on...mutta mitä sitten,.. itse olen taiteellinen ja kiinnitän juurikin huomiota kaikkeen tuollaiseen, mitä näkyy siis julkisuudessa... mutta ei kai se nyt hittovie tarkoita sitä, että heti alkaa kuolaan tuollaisten perään ja vaihtaan tai tekemään omaan elämäänsä jotain muutoksia...pitää kait sitä nyt sen verran olla itsellä oman itsensä kunnioitusta ja itsevarmuutta.... ja nuo kaikki kamaluudet, joita tässäkin kerrotaan, mitä parisuhteessa voi toinen keksiä, tarkoittaa sitä, että tyyppi on ressukka, jolta puuttuu oman itsensä arvostus ja luulee, että julmalla kohtelulla - saa pidettyä -  puolison itsellään, kun tilanne on juurikin toisinpäin...eli koko ajan karkottaa omalla typeryydellään toista pos...

Vierailija
2660/3466 |
30.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkainen mies on todennäköisesti itse pettäjä. Tämä on niin nähty.

Mustasukkaisuuteen on toki siinä mielessä syytä että länsimaissa joka kahdenkymmenennen lapsen isä ei ole biologinen isä eli aika paljon on vieraissa käyty 😁 Suomessa tämä luku ei todennäköisesti ole ainakaan pienempi.

Heitäpäs joku lähde tuolle joka kahdellekymmenennelle? Et tosin voi, koska kyseinen luku ei todellakaan minkään arvion mukaan pidä paikkaansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi