Mustasukkaisen kumppanin sairaimmat aivotukset? Kertokaa!
Itse voisin kirjoittaa näistä kirjan, jo kahden edellisen suhteen perusteella, mutta arkipäivää oli:
- Kaupasta kuitti miehelle, että näki kellonajan ja pääsi laskemaan paljonko aikaa kului matkaan ja jos edellisenä päivänä olin suoriutunut kaupasta 10 minuuttia nopeammin, niin olin käynyt toisen miehen luona.
- Tekstiviestinä piti lähettää sijainti tai valokuva paikasta missä olin, jos mies joutui lähtemään töiden takia toiseen kaupunkiin.
Kestin tätä kaikkea, koska olin hölmö ja luulin, että todistelemalla mies muuttuu ja alkaa luottamaan. Nyt tiedän, että mustasukkaisuus on sairaus, joka ei parane.
Kertokaa mihin olette nöyrtyneet?
Kommentit (3463)
Telkkarista tuli erään miesbändin musiikkivideo. En edes tiennyt bändiä, mutta biisin tunnistin ja tykkäsin. Taisin siinä fiiliksissä vähän hymyillä videota katsoen, josta mies nosti hirveän metakan: ensin kysyi mikä hymyilyttää ja heti perään alkoi hirveä syyttely kuinka fantasioin videossa esiintyjistä, kysyi mikä niissä nyt on niin erikoista ja syyllisti. Hölmistyneenä osasin vaan nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oon lähdössä tyttökavereiden kans baariin mies haluaa aina harrastaa seksiä just ennenku lähden (etten varmaan lähde puutteessa liikenteeseen)
Sama täällä. Aamulla vielä tutkii puhelimen, että onko uusia numeroita. Eipä ole ollut, mutta varmaan tulee, jos tilanne pahenee...
Oonkohan jotenkin kipee, kun haluaisin että mun mies olis tommonen?
Eksä soitti seitsemän vuoden jälkeen, koska halusi tietää, olinko pettänyt häntä "maken" kanssa.
Laitoin korkokengät -> petin
Uusi kynsilakka -> metsästin miehiä
Söin salaattia -> laihdutan -> metsästän miehiä
Olin väsynyt - olin pettänyt
Jos katsoin telkkarista lähes mitä vaan, kuulemma kuolasin niitä näyttelijöitä. Jos oltiin illanvietossa kuulemma aina olin ihastunut johonkin porukan miehistä.
Miehellä vahva visio siitä, että minulla oli sutinaa hänen veljensä kanssa. Jos moikkasin vastaan tullessa, niin tiedossa oli päiviä kestävä riita. Lopulta sitten velipoika ihmetteli, kun en enää moikannut.
tulee oma käyttäytyminen mieleen mutta minkäs teet kun mies petti minua 6kk toisen naisen kanssa, ja ihan silmieni alla.
nyt aina kun mies lähtee pois kotoa, katson löydä iphoneni-avulla missä hän menee.. ja koska liittymät on minun nimissä näen netistä mihin nrohoin hän on soittanut. tiedän että taitaa olla menny liian pitkälle, mutta en pääse tästä tunteesta eroon..
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku teidän exä, tytöt, sillä kaikki tarinat ovat saaneet alapeukun :D
Varmaan mun ex. Oli niin taitava tietokoneiden kanssa, että oli katsonut (minun koneen) asetuksista eri sivustojen tallennetut salasanat ja pöyhinyt kaikki läpi, jopa Zalandot yms. Olin tuolloin tallentanut VAIN eri verkkokauppojen salasanat, en facebookia tai sähköpostia, mutta miestä näköjään todella kiinnosti minun tilaushistoria. Varmaan edelleen tuo oman elämänsä super-hakkeri seuraa reaaliajassa minun tietokoneen käyttöä ja päätynyt tänne :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on joku teidän exä, tytöt, sillä kaikki tarinat ovat saaneet alapeukun :D
Varmaan mun ex. Oli niin taitava tietokoneiden kanssa, että oli katsonut (minun koneen) asetuksista eri sivustojen tallennetut salasanat ja pöyhinyt kaikki läpi, jopa Zalandot yms. Olin tuolloin tallentanut VAIN eri verkkokauppojen salasanat, en facebookia tai sähköpostia, mutta miestä näköjään todella kiinnosti minun tilaushistoria. Varmaan edelleen tuo oman elämänsä super-hakkeri seuraa reaaliajassa minun tietokoneen käyttöä ja päätynyt tänne :D
Me oltiin yhdessä esihistoriallisella paperikalentereiden aikakaudella. Eksä oli tonkinut kalenteriani, johon olin merkinnyt salikäynnit kirjaimella S. Hän oli sitten kirjoittanut kaikkiin kohtiin Sami ja sydämiä, koska kuvitteli minun olevan kiinnostunut eräästä Samista.
Eksä meilasi mun PT:lle, että tietää meidän suhteesta ja että on syytä pysyä erossa minusta.
Hän myös otti samanlaisen tatuoinnin kuin eräällä miehellä, jota kuvitteli minun kuolaavan.
No en tiiä vetääkö tää vertoja näille, aika hurjia juttuja :D
Mutta siis joskus olessani metroaseman kioskilla töissä, jouduin hälyttämään vartijan, koska joku juoppo näpisti jotain ja muutenkin oli melko uhkaava. Vartija tuli pian ja osoittautui vanhaksi lukio kaveriksi, enkä siis tiennyt tämän työskentelevän vartijana. Hän ajoi juopon pois ja jäi mun kanssa rupattelemaan hetkeksi ja kysyi vielä, että saako lisää mut facebookiin. Sanoin, että kyllähän se käy. Kotona odottikin sitten ylläri, kun poikaystävän faceen oli tullut news feediin ilmoitus, että minä ja tämä xxxx ollaan nyt kavereita. Tällä vartijalla oli vielä oletuskuvanaan joku naama posetus, jossa näkyi työpaita ja securitaksen logo :D tästä se riemu sitten repesi, kun poikkis luuli, että mä oikeen "kalastelen" vartijoita kavereikseni ja eipä meinannut uskoa, kun kerroin, että tää tyyppi on vanha tuttu yms...
En ymmärrä miksi miehet monesti kimpaantuu noista vartijoista :D suurinosa ihan pellejä muutenkin anteeksi nyt vain..
Tähän saatiin sitte vielä jatko-osa kun tää vartija kutsu mut sen tupareihin, siis varmaan lähes sadan muun ihmisen kanssa. No sinne en ois kyllä mennyt edes vapaaehtoisesti, mutta poikaystävä toki ehti tämänkin kieltää, ennen kuin ehin mitään itse sanoa :D
Meidän kortsut oli mun meikkilaukussa. Joskus olin jostain syystä ihan vaan huvikseni ottanut sieltä yhden ja tutkiskellut sitä ja viskannut roskikseen. Eksä paljasti itsensä, että käy laskeskelemassa mun tavaroista niitä kortsuja ja oli täysin vakuuttunut, että olen käynyt jossain paneskelemassa.
Kokemuksesta voin sanoa että yleensä se epäilee, jolla ei ole itsellään puhtaat jauhot pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kortsut oli mun meikkilaukussa. Joskus olin jostain syystä ihan vaan huvikseni ottanut sieltä yhden ja tutkiskellut sitä ja viskannut roskikseen. Eksä paljasti itsensä, että käy laskeskelemassa mun tavaroista niitä kortsuja ja oli täysin vakuuttunut, että olen käynyt jossain paneskelemassa.
Haha mulle kävi samoin! Mä en siis ole koskaan harrastanut seksiä kortsun kanssa, oon ollut kahdessa vakavassa suhteessa, joten käyttänyt aina pillereitä ja kierukkaa. Vuosi sitten, kun saatiin äitiyspakkaus, halusin ihan vaan kattoa miltä se kortsu näyttää/tuntuu ja niin pois päin. Pyörittelin sitä hetken ja heitin vaan roskikseen menemään, mistä mies sitten löysi sen. Oli mulla selittelemistä! Onneksi mies kuitenkin ymmärsi, kun tietää "menneisyyteni" :D
Olen sh ja työskentelen kolmivuorotyössä. Exä sai kilarit ja väitti että käyn öisin baareissa enkä töissä. Työkaveri näki kerran ikkunasta että kävi keskellä yötä tarkistamassa onko autoni sairaalan parkkipaikalla (näkyy osaston ikkunasta). Työmatka siis meidän kotoa 25km joten ei ihan vaan kevyellä iltalenkillä ollut... Tässäkään vaiheessa en vielä tajunnut jättää vaan piti odottaa fyysisen väkivallan alkamista. Olen pitkään syyllistänyt itseäni tyhmyydestäni, jotenkin helpottavaa kuulla että joillain muillakin on pitkä sytytys.
döh kirjoitti:
tulee oma käyttäytyminen mieleen mutta minkäs teet kun mies petti minua 6kk toisen naisen kanssa, ja ihan silmieni alla.
nyt aina kun mies lähtee pois kotoa, katson löydä iphoneni-avulla missä hän menee.. ja koska liittymät on minun nimissä näen netistä mihin nrohoin hän on soittanut. tiedän että taitaa olla menny liian pitkälle, mutta en pääse tästä tunteesta eroon..
Onko sun järkeä jatkaa koko suhdetta, kun luottamus on noin pahasti mennyt? 6kk, etkä vieläkään ole päässyt yli, eikö toi ole kauhean stressaavaa?
Juttelin viime vuonna venetsialaisten aikaan tuntemattoman miehen kanssa niitä-näitä baarin edustalla. Silloinen mies pölähti paikalle ja sanaakaan sanomatta löi tätä miestä ja riepoi pitkin katua. Samana iltana sanoi minulle, että olisin ansainnut saman kohtalon. Ero tuli samana päivänä, kun minulle soitettiin, että pitää mennä poliisiasemalle todistamaan tätä pahoinpitelyä.
Tässä on nyt yli 30 hyvää syytä sille, miksi mä olen yhä sinkku. Ollut jo reilu 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on nyt yli 30 hyvää syytä sille, miksi mä olen yhä sinkku. Ollut jo reilu 10 vuotta.
Hei, ei kaikki miehet ole tällaisia. Mutta tässä on nyt yli 30 hyvää syytä sille, että kannattaa ottaa vaari ensimmäisestä merkistä ja lopettaa suhde heti alkuunsa. Tuo ei parane itsekseen vaan pahenee hirveisiin mittausuhteisiin.
Oltiin yökerhossa ja keskenämme samassa seurueessa ollut ensi kertaa tapaani työkaverini mies pyysi minua tanssimaan. Toka kappale olikin hidas ja sitten kotona mies alkoi huoritella ja pakotti riisumaan saastaiset vaatteeni. Miksi, oi miksi en jättänyt häntä jo sinä yönä!????