En kelpaa edes rumille naisille
Ei auta vaikka olenki tiputtanut tasoa naisten suhteen. Rumilla ja ylipainoisilla ämmilläkin on nykyään aika kovat vaatimukset miehelle. Pitäis olla kuulemma töissä ja olla koulutus yms järjettömiä vaatimuksia. Pituuttaki pitäis olla vähintään 180cm muuten ei kelpaa. Minä olen ihan tavallisen näköinen mukava mies. Ylipainoa ei ole vaikka pieni kaljamaha löytyykin. On kumma kun en kelpaa. Näköjään naiset on mielummin yksin ellei löydä sitä lihaksikasta alfamiestä.
M26
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa joku nainen tuohon miksi rumilla naisilla on kovemmat kriteerit miehen ulkonäöstä kuin kauniilla?
Allekirjoitan tuon nimittäin itsekin. Ihan turha toivo päästä jutulle jonkun lihavan tytön kanssa, mutta peruskauniin kanssa homma voi edetä vaikka mihin. Ja olen yrittänyt lihaviakin tyttöjä, koska tykkään vähän muodokkaamista toisinaan.
Montako kertaa olet päässyt pehkuihin tai suhteeseen sen kauniin kanssa?
No en mä tietysti mikään Flavio Briatore ole, mutta on mulla pari naisjuttua ollut. Kahden käden sormet riittää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt sitä murehdi.
Olen saanut kauniita/nättejä naisia, mutta en vähemmän kaunista (en mielelläni kutsu ketään rumaksi).
Monesti tuntuu siltä, että ihan nurinkurisesti vähemmän kauniilla naisilla on kovemmat vaatimukset miehen suhteen kuin kauniilla :D
Minä en saa naisia, koska en uskalla yrittää, mutta sellaisen ilmiön olen kaupungilla huomannut, että kauniit naiset kiinnittävät minuun enemmän huomiota kuin rumat tai tavikset, joita en vaikuta kiinnostavan ollenkaan. En lähde edes arvailemaan syitä tämän ilmiön takana, naiset ovat omituisia.
M34
Et ole lainkaan yksin tuon havaintosi kanssa. Se on ihan faktaa.
Taustalla voi olla monia tekijöitä, ihan siitä saakka, että luonnostaan kaunis/nätti nainen on pääsääntöisesti älykkäämpi kuin vähemmän kaunis. Älykkäiden ja tyhmien naisten miesmaussa on ero jo sinänsä. Oletko nähnyt älykkääksi tiedetyn naisen face-sivulla jotain kuolauskuvaa jostain mr. kalsarista? Itse en ole. Sen sijaan näitä näkyy elämänkoululais-naisten, sellaisten mustatukkaisten ja yhtä pitkien kuin leveidenkin seinällä yllin kyllin.
Toinen mahdollinen on se, että itse vaatimattoman näköinen nainen tuntee biologisesti vetoa ainoastaan poikkeuksellisen komeisiin miehiin, koska siirtämällä jälkikasvulle kahdet vaatimattomat geenit, saattaa jälkikasvusta tulla hyvin vaatimaton.
Mitähän ihmeen Pseudo-tiede paskaa tuo kyseinen mies on lukenut? Näkeehän sen sokeakin että 95% tapauksista kauniit naiset pariutuvat rikkaiden ja komeiden miesten kanssa, ne loput 5% on rumien/tavallisten ja rikkaiden kanssa. Ei ne povipommit mitään taviksia katsele.
Njaah, Suomen povipommeilla ainakin on hyvinkin tavallisia miehiä. Vähän jopa junteimmasta päästä ne niiden miehet.
Enkä tarkoittanut mitään povipommeja, vaan normaaleja kauniita ja nättejä naisia, joita naisista on joku 70 %:a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa joku nainen tuohon miksi rumilla naisilla on kovemmat kriteerit miehen ulkonäöstä kuin kauniilla?
Allekirjoitan tuon nimittäin itsekin. Ihan turha toivo päästä jutulle jonkun lihavan tytön kanssa, mutta peruskauniin kanssa homma voi edetä vaikka mihin. Ja olen yrittänyt lihaviakin tyttöjä, koska tykkään vähän muodokkaamista toisinaan.
En ole ruma, mutta hieman lihava ja mun silmää nyt sattuu miellyttämään pitkät, hoikat ja kauniit miehet. Toki olen deittaillut rumia ja lyhyitäkin miehiä, mutta olen silloin katsellut muita miehiä. Lyhyinä miehinä pidän itseäni lyhyempiä, eli alle 180cm pitkiä.
"Kauniit miehet" ?
Onko tuo joku pedonaisten käyttämä ilmaus, vai mitä se meinaa?
Tietenkin olen mieluummin yksin kuin sellaisen miehen kanssa joka ei tarpeeksi miellytä. Mulla on kovat vaatimukset miehen suhteen, mutta minua ei myöskään haittaa jos miestä ei löydy koska viihdyn niin hyvin yksinkin.
Se on rumien naisten defenssi. Tylytetään miehiä kun pelätään, ettei kuitenkaan kelvata. Lisäksi otetaan joku niin utopistinen miesihanne, ettei sen realisoituminen ole järin todennäköistä.
Jotkut kehittävät sen, jotkut eivät.
Vierailija kirjoitti:
Olen lihava nainen enkä koskaan yritäkään edes flirttailla millekään komistuksille. Olen ilmaa taviksillekin ja komeat miehet ovat antaneet pakit takuuvarmasti ja usein hyvin ilkeällä tavalla.
En tiedä mitä sinä niille lihaville naisille yrität jutella, mutta itsestäni on tullut aika varovainen ja varautunut miesten kanssa, koska parhaimmillaankin tuntuisin kelpaavan vain satunnaiseksi panokumppaniksi. En hae taikka halua sellaisia suhteita, vaan kaipaan oikeaa parisuhdetta joka perustuu rakkauteen, siihen että haluaa olla toisen kanssa aidosti, välittää toisesta aidosti.
Jollen löydä miestä, jota rakastaa ja saada vastarakkautta, olen mieluummin yksin. En vaadi mielestäni mahdottomia. En vaadi korkeaa tulotasoa tai komeaa ulkonäköä. Mutta rakkautta ja keskinäistä kemiaa vaadin. Ilman sitä ei minusta seksikumppaniakaan saa. Ihmettelen todella paljon ihmisiä, jotka eivät halua rakkautta vaan ainoastaan seksiä, joille parisuhde ja sitoumuskin merkitsevät vain säännöllistä seksiä. Tuollaisella arvomaailmalla varustettu mies ei minua saa, vaikka olisi viimeinen mies maailmassa.
Voi ei. Naisilla on oma tahto. Voi apua. Mistä ne sen löysi? Eikö miehellä olekaan jakamatonta oikeutta naiseen. Se nyt ei ainakaan ole mistään kotoisin, että naisella on vapaus olla yksin ennemmin, kuin miehen kanssa. Hyi että. Eikö niistä voisi piestä tuon uppiniskaisuuden, koppavat naudat. Mihin tämä maailma on menossa? Aivan naurettavaa hulluutta. Mies TAHT-OO-OO-O pimppaa!
Ruma nainen vastaa: On luonnollista, että naisen silmää viehättävät komeat miehet riippumatta naisen ulkonäöstä. Nykyaikana Suomessa naisen ei ole pakko mennä naimisiin perustaakseen perhettä. Naisilla on hyvät mahdollisuudet perustaa ja elättää perhe ilman parisuhdetta. Eli ei ole pakko ottaa rumaa, tylsää ja laiskaa miestä, jos ei halua. Jos haluaa vain siittiöt mieheltä raskautta varten, niin kannattaa valita komean alfa-uroksen siittiöt, jotta olisi paremmat mahdollisuudet saada kauniita ja terveitä lapsia. Puhdasta biologiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä haaveile rakastumisesta ja romantiikasta? Ajatteleeko miehet VAIN sitä yhtä?
En usko tuommoisii hömppä juttuihin kuten rakkaus ja romantiikka. Parisuhteeseen haluan että saisin säännöllisesti seksiä.
ApKäyt varmaan töissä? Mene huoriin. Tulee loppupeleissä halvemmaksi ja helpommaksi kuin parisuhteen ylläpitäminen, jos kerran ainoa syy parisuhteeseen on säännöllinen seksi.
En käy töissä. Toki muitakin syitä olisi parisuhteeseen vaikka säännöllinen seksi tietty se tärkein. Olishan se kiva jos joku muija kokkais ja siivois kotona.
UAAAAH!!YÄK!!!
Sen vähän mitä olen susta ja asenteestasi lukenut, niin juoksen kyllä tuommosia karkuun ja lujaa.
Siis ihanko olet tosissasi...
Tarjolla on siis .
Patalaiska, täysin kouluttamaton ja työtä vieroksuva nahjus. Jolla on asennevika ämmiä kohtaan. Kaikki ämmät käy, myös lihavat ja rumat, luonteella ei ole väliä, kunhan antaa säällöllistä seksiä. Pakettiin kuuluu myös siivoamista ja kokkaamista. Kyseinen "mies" ei vaihdossa tarjoa romantiikkaa eikä rakkautta, koska ei siihen usko. Tämä kuona aines väittää olevansa joka naisen unelma, paitsi että on tyhmä kun saapas.
MITEN SÄ VOIT EDES IHMETELLÄ MIKSI ET KELLEKKÄÄN KELPAA???
Pitää olla todella TYH-MÄ, ei edes epätoivoinen, vaan TYH-MÄ, jos sun kaltaiseen kuona-ainekseen sekoaa. Onneksi ei olekkaan niin tyhmää naista vielä löytynyt. Ja todella epäilen että edes löytyykään. Joten lakkaa haaveilemasta ja palaa maanpinnalle.
Nainen saisi myös säännöllisesti seksiä. Mikä siis mättää? Eikö nainen nauti seksistä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ruma nainen vastaa: On luonnollista, että naisen silmää viehättävät komeat miehet riippumatta naisen ulkonäöstä. Nykyaikana Suomessa naisen ei ole pakko mennä naimisiin perustaakseen perhettä. Naisilla on hyvät mahdollisuudet perustaa ja elättää perhe ilman parisuhdetta. Eli ei ole pakko ottaa rumaa, tylsää ja laiskaa miestä, jos ei halua. Jos haluaa vain siittiöt mieheltä raskautta varten, niin kannattaa valita komean alfa-uroksen siittiöt, jotta olisi paremmat mahdollisuudet saada kauniita ja terveitä lapsia. Puhdasta biologiaa.
Haha, vai niin. Aika ruma ajatusmaailma minusta, mutta jokaiselle tietysti makunsa mukaan.
Mutta se ei silti selitä miksi kauniille naisille kelpaa tavalliset, jopa ulkoisesti vaatimattomat miehet. Jopa julkkisnaisille.
Ihastuvatko ja rakastuvatko kauniit naiset helpommin johtuen korkeammista estrogeenitasoistaan?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin olen mieluummin yksin kuin sellaisen miehen kanssa joka ei tarpeeksi miellytä. Mulla on kovat vaatimukset miehen suhteen, mutta minua ei myöskään haittaa jos miestä ei löydy koska viihdyn niin hyvin yksinkin.
Nainen ei ole koskaan suoranaisesti yksin silloinkaan kun ei ole parisuhteessa. Nainen saa suuren osan suhteen eduista sinkkunakin. Mies on naisille vain pelottava ja potentiaalinen uhka elleivät tunne miestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta vaikka olenki tiputtanut tasoa naisten suhteen. Rumilla ja ylipainoisilla ämmilläkin on nykyään aika kovat vaatimukset miehelle. Pitäis olla kuulemma töissä ja olla koulutus yms järjettömiä vaatimuksia. Pituuttaki pitäis olla vähintään 180cm muuten ei kelpaa. Minä olen ihan tavallisen näköinen mukava mies. Ylipainoa ei ole vaikka pieni kaljamaha löytyykin. On kumma kun en kelpaa. Näköjään naiset on mielummin yksin ellei löydä sitä lihaksikasta alfamiestä.
M26
Ei haittaa massut ja pituudet, mutta ämmittelemällä saa tältäkin rupilortolta pakit. Mielummin yksin kun tympeän moukan kanssa, jolla tuntuu vielä olevan taipumusta häpyhuulisten halventamiseen.
Vierailija kirjoitti:
M26
Eli jos seksiin/seurusteluun ei kelpaa kaikki kanoista tikapuihin,ihminen on nirso? Tuo katkera ruikuttamisesi ei muuten ole erityisen viehättävää,jos olet mielestäsi fyysisesti OK,keskity kehittämään korvienväliäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt sitä murehdi.
Olen saanut kauniita/nättejä naisia, mutta en vähemmän kaunista (en mielelläni kutsu ketään rumaksi).
Monesti tuntuu siltä, että ihan nurinkurisesti vähemmän kauniilla naisilla on kovemmat vaatimukset miehen suhteen kuin kauniilla :D
Minä en saa naisia, koska en uskalla yrittää, mutta sellaisen ilmiön olen kaupungilla huomannut, että kauniit naiset kiinnittävät minuun enemmän huomiota kuin rumat tai tavikset, joita en vaikuta kiinnostavan ollenkaan. En lähde edes arvailemaan syitä tämän ilmiön takana, naiset ovat omituisia.
M34
Voin puhua tietysti vain omasta puolestani, mutta minä en uskalla lähestyä enää miehiä. Tiedän, etten ole kedon kaunein kukka ja liian monet tylyt (haukutaan päin naamaa) pakit masentavat naista siinä missä miestäkin. Niin ja ihan normaaleja miehiä olen yrittänyt, en siis niitä adoniksia. 😊
Ainakin minun kouluaikoina rumat tytöt sai tottua siihen että pojat laumoina kiusasivat ja nälvivät rumia tyttöjä. Tottakai siitä tulee miehiä kohtaan vaistomainen oletus että yritä olla mahdollisimman huomaamaton / torjuva varsinkin jos vähänkään paremman näköinen lähestyy. Minua on kerran lähestynyt todella söpö poika ja vittuilin sille niin tylysti että se häipyi ja kaveri oli ihan ihmeissään että mitä sä oikein meinaat. Mulle ei tullut edes mieleen että poika olisi yrittänyt iskeä mua, oletin ilman muuta että vittuillakseen tulee puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteletkö oikeasti, että nainen on mieluummin yksin, kuin miehen kanssa, joka pitää lihavana ja rumana? Et voi olla tosissasi!
Siis mulle kelpais vähä ylipainonenkin rumempi muija. Sen verta puutteessa olen. En tietänkään naiselle sanoisi suoraan että pidän häntä rumana.
Ap
Kuulostat sen verran mukavalta, herttaiselta ja kohteliaalta nuorelta mieheltä, että ihmettelen kyllä syvästi jos naiset eivät sinusta kiinnostu.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei ole koskaan suoranaisesti yksin silloinkaan kun ei ole parisuhteessa. Nainen saa suuren osan suhteen eduista sinkkunakin. Mies on naisille vain pelottava ja potentiaalinen uhka elleivät tunne miestä.
Kerrotko mitkä kaikki parisuhteen edut nainen saa sinkkunakin, mutta joita mies ei saa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä haaveile rakastumisesta ja romantiikasta? Ajatteleeko miehet VAIN sitä yhtä?
En usko tuommoisii hömppä juttuihin kuten rakkaus ja romantiikka. Parisuhteeseen haluan että saisin säännöllisesti seksiä.
ApKäyt varmaan töissä? Mene huoriin. Tulee loppupeleissä halvemmaksi ja helpommaksi kuin parisuhteen ylläpitäminen, jos kerran ainoa syy parisuhteeseen on säännöllinen seksi.
En käy töissä. Toki muitakin syitä olisi parisuhteeseen vaikka säännöllinen seksi tietty se tärkein. Olishan se kiva jos joku muija kokkais ja siivois kotona.
UAAAAH!!YÄK!!!
Sen vähän mitä olen susta ja asenteestasi lukenut, niin juoksen kyllä tuommosia karkuun ja lujaa.
Siis ihanko olet tosissasi...
Tarjolla on siis .
Patalaiska, täysin kouluttamaton ja työtä vieroksuva nahjus. Jolla on asennevika ämmiä kohtaan. Kaikki ämmät käy, myös lihavat ja rumat, luonteella ei ole väliä, kunhan antaa säällöllistä seksiä. Pakettiin kuuluu myös siivoamista ja kokkaamista. Kyseinen "mies" ei vaihdossa tarjoa romantiikkaa eikä rakkautta, koska ei siihen usko. Tämä kuona aines väittää olevansa joka naisen unelma, paitsi että on tyhmä kun saapas.
MITEN SÄ VOIT EDES IHMETELLÄ MIKSI ET KELLEKKÄÄN KELPAA???
Pitää olla todella TYH-MÄ, ei edes epätoivoinen, vaan TYH-MÄ, jos sun kaltaiseen kuona-ainekseen sekoaa. Onneksi ei olekkaan niin tyhmää naista vielä löytynyt. Ja todella epäilen että edes löytyykään. Joten lakkaa haaveilemasta ja palaa maanpinnalle.
Nainen saisi myös säännöllisesti seksiä. Mikä siis mättää? Eikö nainen nauti seksistä?
Ap
Nauttii toki, mutta muiden miesten kanssa kuin sinunlaisesi toopen. Jos sinulla ei ole seksiä kummempaa tarjottavaa, on fakta että naiset valitsevat ne miehet, joilta saa elämäänsä muutakin sisältöä kun kodinhoitajanelämää seksipalkalla.
Jos 26-vuotiaana olet työtön, kouluttamaton ja sinulla on jo kaljamaha, se ei indikoi hyvää tulevaisuutta ajatellen. Sinusta on hyvää vauhtia kehittymässä kirkonkylän baarin karvahattupuolella työksesi istuva ja keskikaljaa kaksin käsin kiskova plösö, joka puhuu rumasti naisista (ämmät!) ja säälii itseään. Jo aika nuorena olet niin rappiolla, ettet enää jaksa vääntäytyä edes baariin. Meidän kunnassa tuollaiset rapajuopot kerättiin takavuosina pakettiin pistettyyn kunnan maatilalle, missä viettivät viime vuotensa. Naisia ne eivät olleet saaneet koskaan. Arvaatko miksi?
Mitähän ihmeen Pseudo-tiede paskaa tuo kyseinen mies on lukenut? Näkeehän sen sokeakin että 95% tapauksista kauniit naiset pariutuvat rikkaiden ja komeiden miesten kanssa, ne loput 5% on rumien/tavallisten ja rikkaiden kanssa. Ei ne povipommit mitään taviksia katsele.