Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa edes rumille naisille

Vierailija
15.05.2016 |

Ei auta vaikka olenki tiputtanut tasoa naisten suhteen. Rumilla ja ylipainoisilla ämmilläkin on nykyään aika kovat vaatimukset miehelle. Pitäis olla kuulemma töissä ja olla koulutus yms järjettömiä vaatimuksia. Pituuttaki pitäis olla vähintään 180cm muuten ei kelpaa. Minä olen ihan tavallisen näköinen mukava mies. Ylipainoa ei ole vaikka pieni kaljamaha löytyykin. On kumma kun en kelpaa. Näköjään naiset on mielummin yksin ellei löydä sitä lihaksikasta alfamiestä.
M26

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se on. Nykynaiset on nirsoja.

Vierailija
2/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetteletkö oikeasti, että nainen on mieluummin yksin, kuin miehen kanssa, joka pitää lihavana ja rumana? Et voi olla tosissasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on julmaa ja sitten kuollaan pois.

Vierailija
4/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tutustunut minuun. 

Vierailija
5/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt sitä murehdi.

Olen saanut kauniita/nättejä naisia, mutta en vähemmän kaunista (en mielelläni kutsu ketään rumaksi).

Monesti tuntuu siltä, että ihan nurinkurisesti vähemmän kauniilla naisilla on kovemmat vaatimukset miehen suhteen kuin kauniilla :D

Vierailija
6/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteletkö oikeasti, että nainen on mieluummin yksin, kuin miehen kanssa, joka pitää lihavana ja rumana? Et voi olla tosissasi!

Siis mulle kelpais vähä ylipainonenkin rumempi muija. Sen verta puutteessa olen. En tietänkään naiselle sanoisi suoraan että pidän häntä rumana.

Ap

Vierailija
7/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sinä työnhaku-vinkuja? Että naiset vaatii että pitää edes haluta töihin... nyyh nyyh

Rumilla työttömillä miehilläkin on akka, mutta vittumaiset mulkut ei saa naisia.

Vierailija
8/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ei ole mikään järjetön vaatimus 26 vuotiaalta. Pummit ei menesty naismarkkinoilla.

Vierailija
9/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kukaan nainen huoli.

T. kalju läski

Vierailija
10/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä haaveile rakastumisesta ja romantiikasta? Ajatteleeko miehet VAIN sitä yhtä?

Vierailija
11/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, itkupotkuraivarikerho kokoontuu jälleen. Soosoo rumilukset, miksi tämäkään vittumainen mulkku ei kelpaa kenellekään?

Vierailija
12/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on valehdelleet, että työt ja koulutus merkitsisi.

Vierailija
13/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt sitä murehdi.

Olen saanut kauniita/nättejä naisia, mutta en vähemmän kaunista (en mielelläni kutsu ketään rumaksi).

Monesti tuntuu siltä, että ihan nurinkurisesti vähemmän kauniilla naisilla on kovemmat vaatimukset miehen suhteen kuin kauniilla :D

Minä en saa naisia, koska en uskalla yrittää, mutta sellaisen ilmiön olen kaupungilla huomannut, että kauniit naiset kiinnittävät minuun enemmän huomiota kuin rumat tai tavikset, joita en vaikuta kiinnostavan ollenkaan. En lähde edes arvailemaan syitä tämän ilmiön takana, naiset ovat omituisia.

M34

Vierailija
14/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ongelma taitaa olla ap:n asenteessa. Vähättelevä ja vihamielinen suhtautuminen naisiin, karkottaa kyllä kaikki itseään kunnioittavat naiset pois.

Vierailija
15/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää etsiä samanhenkisiä naisia, joku harrastus tai muu yhteinen kiinnostuksen kohde.

Vierailija
16/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä ei halua rumasieluista miestä vaikka ei olisikaan lihava.

Vierailija
17/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tolla sun asenteella on aika paljon merkitystä jos nimittelet naisia ämmiksi ja lihaviksi ja rumiksi nii en ihmettele kun ei "ota" (vaikka ketään ei voi kyllä kirjaimellisesti ottaa) :D tottakai median antamat käsitykset 'kauniista ja viehättävästä' naisesta ovat sellaiset että naisen pitää olla hoikka, pitkähiuksinen, pitkäripsinen, iso tissinen ja pyöreä perseinen nainen ja ulkonäkö on se jolla valitsemme kumppanimme mutta naisia on niin moneen lähtöön niinkun on miehiäkin.. ja mä itsekkin "ottaisin" mielummin työssä käyvän miehen kun työttömän, kertoo paljon miehen luonteesta ja tulee sellanen mielikuva että mies ei vaan laiskottele kotona vaan myös tekee jotain. TOKI saamme myös syyttää Suomea siitä että täällä ei vaan oo töitä jokaiselle, mutta sekin helpottaa kun on opiskellut jonkun ammatin ja yrittää ahkerasti etsiä. 😁 Ja sekin riippuu ketä pitää nirsona ja millainen on nirso ihminen ;)

Vierailija
18/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä haaveile rakastumisesta ja romantiikasta? Ajatteleeko miehet VAIN sitä yhtä?

En usko tuommoisii hömppä juttuihin kuten rakkaus ja romantiikka. Parisuhteeseen haluan että saisin säännöllisesti seksiä.

Ap

Vierailija
19/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevät ihmiset on mieluummin kumppanitta kuin huonossa parisuhteessa. Kenenkään ei pitäs ottaa ketään ilman tunteita. Sinkkuuskin on jees!

Vierailija
20/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tuommoisii hömppä juttuihin kuten rakkaus ja romantiikka. Parisuhteeseen haluan että saisin säännöllisesti seksiä.

Ap

Käyt varmaan töissä? Mene huoriin. Tulee loppupeleissä halvemmaksi ja helpommaksi kuin parisuhteen ylläpitäminen, jos kerran ainoa syy parisuhteeseen on säännöllinen seksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän