Miksi lähteä junttilomakohteisiin, esim. Kanarian saarille, Rhodokselle, Fuengirolaan, Sunny Beachille, Alanyaan jne
Saako viikon matkasta noihin jotain pysyvämpää hyvää sisältöä elämään. Pysyisi Suomessa tai säästäisi rahat johonkin parempaan matkakohteeseen.
Kommentit (18)
Nuo on hyviä urheilulomakohteita. etkö harrasta urheilua?
Rodos on ihana paikka. Monta kertaa olen käynyt ja taas lähden uudestaan.
En itsekään lähtisi, mutta ehkä näillä matkoilla ei haetakaan mitään elämää suurempaa. Viikko lämmintä ja märkää naamariin, se riittää monelle.
Lomailu on helppoa ja rentouttavaa. Kohteissa on jo niin paljon turismia, ettei tarvitse hävetä sitä miten tuhotaan taas usi hieno ympäristö.
Todelliset matkailijat lähtevät aitoihin paikkoihin, kuten Mogadishu, Aleppo, Kabul tai Pyongyang. Pysyköön massa karsinoissaan.
Ajattele noissa juntti lomakohteissa asuu ihan paikallista väkeä.
Olen käynyt noissa kaikissa paitsi Rhodoksella taidan olla juntti
Kanaria on luontolomailijan paratiisi.
En tykkää pitkistä lennoista ja ja kohtuullisen lentomatkan päässä Kanaria on ainoa paikka missä on kivat kelit talvella kun Dubai ei nappaa ja Madeiralla sataa. Kanarialla saa kivasti vaihtelua kun käy eri saarilla. Infra on hyvin rakennettu ja on turvallista, helppo tehdä pitkiäkin kävelylenkkejä. Hyvää ja vaihtelevaa ruokaa on vaivattomasti saatavissa.
Lyhyt lento, aurinkoa ja meri. Siinäpä ne syyt.
Rodoksesta on muodostunut viime aikoina suosikki, kohde jossa on kaikki tarvittava ja on lähellä, ei jaksa enää tahkota ympäri maailmaa.
Miksikäs ei, infra valmiina, ruoka ok, ostoksia, palvelua, lyhyet lennot.
Ei Turkkiin eikä arabeihin, talvella Kanarialle, keväällä ja syksyllä Kreikan saarille. Ihanaa ulkoilla ilman toppahousuja!
No Turkkia tai Bulgariaa en minäkään ymmärrä Kreikan saaret ja Kanaria ovat vähän eri sarjassa. Jos siis ei makaa jossain altaalla koko viikkoa ja käy Suomi-baareissa juomassa Juhla-Mokkaa taimitälielitkua
Tullut sen verran palloiltua ympäri palloa, että nykyään on mukava mennä lähellä olevaan tuttuun kohteeseen, missä voi vaan rentoutua. Ja ei kiitos arabimaita tai Bulgariaa, rentous kaukana näistä lomista.
Kanarialle lähden mielellään uudelleen La Paman -saarelle. Siellä oli vähän turisteja ja paljon luontoa.
Itse matkustan Kouvolaan