En kelpaa edes rumille naisille
Ei auta vaikka olenki tiputtanut tasoa naisten suhteen. Rumilla ja ylipainoisilla ämmilläkin on nykyään aika kovat vaatimukset miehelle. Pitäis olla kuulemma töissä ja olla koulutus yms järjettömiä vaatimuksia. Pituuttaki pitäis olla vähintään 180cm muuten ei kelpaa. Minä olen ihan tavallisen näköinen mukava mies. Ylipainoa ei ole vaikka pieni kaljamaha löytyykin. On kumma kun en kelpaa. Näköjään naiset on mielummin yksin ellei löydä sitä lihaksikasta alfamiestä.
M26
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä haaveile rakastumisesta ja romantiikasta? Ajatteleeko miehet VAIN sitä yhtä?
En usko tuommoisii hömppä juttuihin kuten rakkaus ja romantiikka. Parisuhteeseen haluan että saisin säännöllisesti seksiä.
Ap
Vie nainen treffeille merenrantaan, johon on katettu vain teitä varten kynttiläillallinen. Maahan/kalliolle ripoteltu kukkien terälehtiä. Viulumusiikin soidessa pyydät häntä ex tempore tanssimaan ja tanssitte valssin pyörteissä. Kuiskuttele hänen korvaansa kauniita sanoja, kuitenkaan olematta liian imelä. Miehekkään rosoinen ja varma otteissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt sitä murehdi.
Olen saanut kauniita/nättejä naisia, mutta en vähemmän kaunista (en mielelläni kutsu ketään rumaksi).
Monesti tuntuu siltä, että ihan nurinkurisesti vähemmän kauniilla naisilla on kovemmat vaatimukset miehen suhteen kuin kauniilla :D
Minä en saa naisia, koska en uskalla yrittää, mutta sellaisen ilmiön olen kaupungilla huomannut, että kauniit naiset kiinnittävät minuun enemmän huomiota kuin rumat tai tavikset, joita en vaikuta kiinnostavan ollenkaan. En lähde edes arvailemaan syitä tämän ilmiön takana, naiset ovat omituisia.
M34
Et ole lainkaan yksin tuon havaintosi kanssa. Se on ihan faktaa.
Taustalla voi olla monia tekijöitä, ihan siitä saakka, että luonnostaan kaunis/nätti nainen on pääsääntöisesti älykkäämpi kuin vähemmän kaunis. Älykkäiden ja tyhmien naisten miesmaussa on ero jo sinänsä. Oletko nähnyt älykkääksi tiedetyn naisen face-sivulla jotain kuolauskuvaa jostain mr. kalsarista? Itse en ole. Sen sijaan näitä näkyy elämänkoululais-naisten, sellaisten mustatukkaisten ja yhtä pitkien kuin leveidenkin seinällä yllin kyllin.
Toinen mahdollinen on se, että itse vaatimattoman näköinen nainen tuntee biologisesti vetoa ainoastaan poikkeuksellisen komeisiin miehiin, koska siirtämällä jälkikasvulle kahdet vaatimattomat geenit, saattaa jälkikasvusta tulla hyvin vaatimaton.
Mikä vitun mustatukkaisten?? Hahahahahah tunnen aika montakin mustatukkaista että blondia jotka on kunnon kissoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä haaveile rakastumisesta ja romantiikasta? Ajatteleeko miehet VAIN sitä yhtä?
En usko tuommoisii hömppä juttuihin kuten rakkaus ja romantiikka. Parisuhteeseen haluan että saisin säännöllisesti seksiä.
ApKäyt varmaan töissä? Mene huoriin. Tulee loppupeleissä halvemmaksi ja helpommaksi kuin parisuhteen ylläpitäminen, jos kerran ainoa syy parisuhteeseen on säännöllinen seksi.
En käy töissä. Toki muitakin syitä olisi parisuhteeseen vaikka säännöllinen seksi tietty se tärkein. Olishan se kiva jos joku muija kokkais ja siivois kotona.
Täällä sinkkumiehet yrittää tukee toisiaan, pistää naurattaan
Vaihdapa miehiin, heitä on pilvin pimein vapailla markkinoilla! Edestä ette ehkä sovi kovin hyvin yhteen, mutta lusikassa oleminen voisi olla kova juttu.
"Pitäis olla kuulemma töissä ja olla koulutus yms järjettömiä vaatimuksia."
"Rumilla ja ylipainoisilla ämmilläkin"
"Ei auta vaikka olenki tiputtanut tasoa naisten suhteen"
No on sulla aikamoinen mainospuhe itsestäsi ja saat varmasti naisen kuin naisen tuntemaan olonsa hyväksi..
Mut kyllä voi sanoa että meinasin kuolla nauruun, jos pidät sitä järjettömänä vaatimuksena että pitää olla töissä ja koulutus. HÄH? Eiks se ole ihan perusjuttuja että opiskelee ammatin ja menee töihin??? Väliaikaiselle työttömyydelle ei mitään mahda. Mut kuka vittu haluaa nurkkiinsa pyörimään valittavan ja patalaiskan ukon?
Ei hitto!! YÄK!!! Ja kyllä todellakin olisin mielummin yksin kun ottasin tollasen kivireen riesoikseni.
Lopeta lusmuilu ja mene opiskelmaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApKäyt varmaan töissä? Mene huoriin. Tulee loppupeleissä halvemmaksi ja helpommaksi kuin parisuhteen ylläpitäminen, jos kerran ainoa syy parisuhteeseen on säännöllinen seksi.
En käy töissä. Toki muitakin syitä olisi parisuhteeseen vaikka säännöllinen seksi tietty se tärkein. Olishan se kiva jos joku muija kokkais ja siivois kotona.
Mitä sä tekisit naisen eteen? Itse en ainakaan suostuis olemaan parisuhteen ainoa joka kokkaa ja siivoaa.
Läski ja kaunis nainen parisuhteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei sulla ole mitään mahdollisuuttakaan sitten mihinkään parisuhteeseen. Parisuhteen perusta on nimenomaan rakkaus ja romantiikka.
Suosittelen sulle dolly lammasta.
Mitä tuosta jos miehet purnaavat etteivät saa naista. Ainahan täällä rumat ämmät valittavat ja haukkuvat miehiä. Mä ainakin pidän omanlaistani hauskaa miesten kanssa. Miehet ovat ihan hauskoja ja hymyilevät kun heille vähän hassuttelee. Ei pidä ottaa mitään kovin vakavasti. Olen kyllä jo elämää nähnyt jonkin verran ja käsitän nyt, että pitää olla hauskaa, pilkettä silmäkulmassa, vähän hassuttelua ym ym.
Ei tarvi mennä sen pidemmälle jos ei itse halua. Mulla on ruvennut olemaan hauskaa miesten kanssa tansseis ym. kun olen oivaltanut miten se toteutetaan ilman panemista.
Eräs varattu rouva . :)
Vierailija kirjoitti:
"Pitäis olla kuulemma töissä ja olla koulutus yms järjettömiä vaatimuksia."
"Rumilla ja ylipainoisilla ämmilläkin"
"Ei auta vaikka olenki tiputtanut tasoa naisten suhteen"
No on sulla aikamoinen mainospuhe itsestäsi ja saat varmasti naisen kuin naisen tuntemaan olonsa hyväksi..
Mut kyllä voi sanoa että meinasin kuolla nauruun, jos pidät sitä järjettömänä vaatimuksena että pitää olla töissä ja koulutus. HÄH? Eiks se ole ihan perusjuttuja että opiskelee ammatin ja menee töihin??? Väliaikaiselle työttömyydelle ei mitään mahda. Mut kuka vittu haluaa nurkkiinsa pyörimään valittavan ja patalaiskan ukon?
Ei hitto!! YÄK!!! Ja kyllä todellakin olisin mielummin yksin kun ottasin tollasen kivireen riesoikseni.
Lopeta lusmuilu ja mene opiskelmaan!
Unohdit listasta et pillua pitää antaa (kirjoitusten perusteella ap on työntö ja tuijotus/pääasia että mies ja muna nauttii tyyppinen mies sängyssä :D) ja kotityöt hoitaa yksin. Miksiköhän tämä kultakimpale ei ole vielä naista löytänyt? :'D
Eilen tuli dokumentti, jossa 90cm pitkä invalidinainen kertoi kelpuuttavansa vain pitkän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteletkö oikeasti, että nainen on mieluummin yksin, kuin miehen kanssa, joka pitää lihavana ja rumana? Et voi olla tosissasi!
Siis mulle kelpais vähä ylipainonenkin rumempi muija. Sen verta puutteessa olen. En tietänkään naiselle sanoisi suoraan että pidän häntä rumana.
Ap
Tuo on niin raivostuttavan inhottavaa.
Nainen on tunteva ihminen!
Ei kukaan ansaitse olla sinun masturbaation väline.
Jos et oikeasti arvosta toista ihmistä muun kuin esineenä on sinulle todellakin oikein että olet yksin.
Vastatkaa joku nainen tuohon miksi rumilla naisilla on kovemmat kriteerit miehen ulkonäöstä kuin kauniilla?
Allekirjoitan tuon nimittäin itsekin. Ihan turha toivo päästä jutulle jonkun lihavan tytön kanssa, mutta peruskauniin kanssa homma voi edetä vaikka mihin. Ja olen yrittänyt lihaviakin tyttöjä, koska tykkään vähän muodokkaamista toisinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Nukke!
Et ansaitse elävää ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vastatkaa joku nainen tuohon miksi rumilla naisilla on kovemmat kriteerit miehen ulkonäöstä kuin kauniilla?
Allekirjoitan tuon nimittäin itsekin. Ihan turha toivo päästä jutulle jonkun lihavan tytön kanssa, mutta peruskauniin kanssa homma voi edetä vaikka mihin. Ja olen yrittänyt lihaviakin tyttöjä, koska tykkään vähän muodokkaamista toisinaan.
No olen ruma nainen ja mulle on kelvannut millainen mies tahansa. Mutta en ole saanut :D
Vierailija kirjoitti:
Montako kertaa olet päässyt pehkuihin tai suhteeseen sen kauniin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UAAAAH!!YÄK!!!
Sen vähän mitä olen susta ja asenteestasi lukenut, niin juoksen kyllä tuommosia karkuun ja lujaa.
Siis ihanko olet tosissasi...
Tarjolla on siis .
Patalaiska, täysin kouluttamaton ja työtä vieroksuva nahjus. Jolla on asennevika ämmiä kohtaan. Kaikki ämmät käy, myös lihavat ja rumat, luonteella ei ole väliä, kunhan antaa säällöllistä seksiä. Pakettiin kuuluu myös siivoamista ja kokkaamista. Kyseinen "mies" ei vaihdossa tarjoa romantiikkaa eikä rakkautta, koska ei siihen usko. Tämä kuona aines väittää olevansa joka naisen unelma, paitsi että on tyhmä kun saapas.
MITEN SÄ VOIT EDES IHMETELLÄ MIKSI ET KELLEKKÄÄN KELPAA???
Pitää olla todella TYH-MÄ, ei edes epätoivoinen, vaan TYH-MÄ, jos sun kaltaiseen kuona-ainekseen sekoaa. Onneksi ei olekkaan niin tyhmää naista vielä löytynyt. Ja todella epäilen että edes löytyykään. Joten lakkaa haaveilemasta ja palaa maanpinnalle.
Vierailija kirjoitti:
En ole ruma, mutta hieman lihava ja mun silmää nyt sattuu miellyttämään pitkät, hoikat ja kauniit miehet. Toki olen deittaillut rumia ja lyhyitäkin miehiä, mutta olen silloin katsellut muita miehiä. Lyhyinä miehinä pidän itseäni lyhyempiä, eli alle 180cm pitkiä.
Ap, sun kannattaa olla rehellinen itsellesi ja muille. Et ole mukava. Haluat seksi- ja kotiorjan, mutta kaikki maksaa. Jos ei maksa mukavuudella, pitää olla paljon parempaa maksuvälinettä.
Et ole lainkaan yksin tuon havaintosi kanssa. Se on ihan faktaa.
Taustalla voi olla monia tekijöitä, ihan siitä saakka, että luonnostaan kaunis/nätti nainen on pääsääntöisesti älykkäämpi kuin vähemmän kaunis. Älykkäiden ja tyhmien naisten miesmaussa on ero jo sinänsä. Oletko nähnyt älykkääksi tiedetyn naisen face-sivulla jotain kuolauskuvaa jostain mr. kalsarista? Itse en ole. Sen sijaan näitä näkyy elämänkoululais-naisten, sellaisten mustatukkaisten ja yhtä pitkien kuin leveidenkin seinällä yllin kyllin.
Toinen mahdollinen on se, että itse vaatimattoman näköinen nainen tuntee biologisesti vetoa ainoastaan poikkeuksellisen komeisiin miehiin, koska siirtämällä jälkikasvulle kahdet vaatimattomat geenit, saattaa jälkikasvusta tulla hyvin vaatimaton.