Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa edes rumille naisille

Vierailija
15.05.2016 |

Ei auta vaikka olenki tiputtanut tasoa naisten suhteen. Rumilla ja ylipainoisilla ämmilläkin on nykyään aika kovat vaatimukset miehelle. Pitäis olla kuulemma töissä ja olla koulutus yms järjettömiä vaatimuksia. Pituuttaki pitäis olla vähintään 180cm muuten ei kelpaa. Minä olen ihan tavallisen näköinen mukava mies. Ylipainoa ei ole vaikka pieni kaljamaha löytyykin. On kumma kun en kelpaa. Näköjään naiset on mielummin yksin ellei löydä sitä lihaksikasta alfamiestä.
M26

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka aina sanotaan, että pariutumistapahtumassa ei ole mitään markkina-arvoteoriaa tai tasoja, niin samalla myös todetaan, että pitäisi hakeutua omantasoiseensa seuraan. Pitäisi jutella vain saman kauneusasteen naisille, eikä lähteä rumalla naamalla ihmissuhteiden moottoritielle. On kuitenkin hankalaa tietää onko sitä sitten ruma, keskiverto vai komea.

Minusta esimerkiksi suurin osa oman ikäryhmäni naisista on jokainen omalla tavallaan viehättäviä, kiehtovia tai seksikkäitä. Ehkä sitten pitäisi poimia vain ne naiset, jotka omaan silmään eivät herätä minkäänlaisia tunteita.

Kai se sitten on hyväksyttävä että 30 vuoden yksinäisyys on omista vääristä valinnoista ja ilmeisesti luotaantyöntävästä olemuksesta kiinni.

Vierailija
62/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sä haaveile rakastumisesta ja romantiikasta? Ajatteleeko miehet VAIN sitä yhtä?

En usko tuommoisii hömppä juttuihin kuten rakkaus ja romantiikka. Parisuhteeseen haluan että saisin säännöllisesti seksiä.

Ap

Käyt varmaan töissä? Mene huoriin. Tulee loppupeleissä halvemmaksi ja helpommaksi kuin parisuhteen ylläpitäminen, jos kerran ainoa syy parisuhteeseen on säännöllinen seksi.

En käy töissä. Toki muitakin syitä olisi parisuhteeseen vaikka säännöllinen seksi tietty se tärkein. Olishan se kiva jos joku muija kokkais ja siivois kotona.

UAAAAH!!YÄK!!!

Sen vähän mitä olen susta ja asenteestasi lukenut, niin juoksen kyllä tuommosia karkuun ja lujaa.

Siis ihanko olet tosissasi...

Tarjolla on siis .

Patalaiska, täysin  kouluttamaton ja työtä vieroksuva nahjus. Jolla on  asennevika ämmiä kohtaan. Kaikki ämmät käy, myös lihavat ja rumat, luonteella ei ole väliä, kunhan  antaa säällöllistä seksiä. Pakettiin kuuluu myös siivoamista ja kokkaamista. Kyseinen "mies" ei vaihdossa tarjoa romantiikkaa eikä rakkautta, koska ei siihen usko. Tämä kuona aines väittää olevansa joka naisen unelma, paitsi että on tyhmä kun saapas.

MITEN SÄ VOIT EDES IHMETELLÄ MIKSI ET KELLEKKÄÄN KELPAA???

Pitää olla todella TYH-MÄ, ei edes epätoivoinen, vaan TYH-MÄ, jos sun kaltaiseen kuona-ainekseen sekoaa. Onneksi ei olekkaan niin tyhmää naista vielä löytynyt. Ja todella epäilen että edes löytyykään. Joten lakkaa haaveilemasta ja palaa maanpinnalle.

Nainen saisi myös säännöllisesti seksiä. Mikä siis mättää? Eikö nainen nauti seksistä?

Ap

Kerroppa millaista seksiä sinulta saisi? Ainakin kirjoitustesi perusteella olet just näitä työntö ja tiukka tuijotus- miehiä jotka viisveisaa naisen nautinnosta, joten ei, nainen ei nauti seksistä sinunlaistesi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetteletkö oikeasti, että nainen on mieluummin yksin, kuin miehen kanssa, joka pitää lihavana ja rumana? Et voi olla tosissasi!

Siis mulle kelpais vähä ylipainonenkin rumempi muija. Sen verta puutteessa olen. En tietänkään naiselle sanoisi suoraan että pidän häntä rumana.

Ap

Trust me, nainen huomaa kyllä sanomattakin, ettei mies pidä häntä puoleensavetävänä. Mutta jos itse olet aleksityymikko tai asperger niin onhan se tietty vaikeaa ymmärtää sanatonta viestintää

Vierailija
64/67 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi VAIN miehet pystyvät sanomaan päin pläsiä naiselle että olet ruma kuin norsun vi..u tai muuta törkeää?

Nainen harvoin kykynee tällaiseen ala-arvoiseen nimittelyyn.

Jossakin mättää. Enkä yhtään ihmettele jos jotkut miehet eivät pillua koskaan saa saati kokonaista naista!!

Miettikää tätä miehet.

Vierailija
65/67 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen vaistoaa herkästi jos mies ei pidä häntä viehättävänä, joten aloittaja ei tule saamaan suhdetta yhdenkään naisen kanssa ellei hän muuta asennetaan naisia kohtaan.

Vierailija
66/67 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi VAIN miehet pystyvät sanomaan päin pläsiä naiselle että olet ruma kuin norsun vi..u tai muuta törkeää?

Nainen harvoin kykynee tällaiseen ala-arvoiseen nimittelyyn.

Jossakin mättää. Enkä yhtään ihmettele jos jotkut miehet eivät pillua koskaan saa saati kokonaista naista!!

Miettikää tätä miehet.

Höpöttelet omiasi. Osa miehistä on todella julkeita aivan kuten osa naisistakin. Mitätöit naisten haukkumiksi joutuneiden miesten kokemukset julistamalla, että VAIN miehet sanovat törkeyksiä. Menikö nyt vahvasti?

Vierailija
67/67 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vaistoaa herkästi jos mies ei pidä häntä viehättävänä, joten aloittaja ei tule saamaan suhdetta yhdenkään naisen kanssa ellei hän muuta asennetaan naisia kohtaan.

Mies vaistoaa herkästi, jos nainen kirjoittaa p*skaa. Kuten sinä esimerkiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme