En kelpaa edes rumille naisille
Ei auta vaikka olenki tiputtanut tasoa naisten suhteen. Rumilla ja ylipainoisilla ämmilläkin on nykyään aika kovat vaatimukset miehelle. Pitäis olla kuulemma töissä ja olla koulutus yms järjettömiä vaatimuksia. Pituuttaki pitäis olla vähintään 180cm muuten ei kelpaa. Minä olen ihan tavallisen näköinen mukava mies. Ylipainoa ei ole vaikka pieni kaljamaha löytyykin. On kumma kun en kelpaa. Näköjään naiset on mielummin yksin ellei löydä sitä lihaksikasta alfamiestä.
M26
Kommentit (67)
Ihmetteletkö oikeasti, että nainen on mieluummin yksin, kuin miehen kanssa, joka pitää lihavana ja rumana? Et voi olla tosissasi!
Elämä on julmaa ja sitten kuollaan pois.
Älä nyt sitä murehdi.
Olen saanut kauniita/nättejä naisia, mutta en vähemmän kaunista (en mielelläni kutsu ketään rumaksi).
Monesti tuntuu siltä, että ihan nurinkurisesti vähemmän kauniilla naisilla on kovemmat vaatimukset miehen suhteen kuin kauniilla :D
Vierailija kirjoitti:
Ihmetteletkö oikeasti, että nainen on mieluummin yksin, kuin miehen kanssa, joka pitää lihavana ja rumana? Et voi olla tosissasi!
Siis mulle kelpais vähä ylipainonenkin rumempi muija. Sen verta puutteessa olen. En tietänkään naiselle sanoisi suoraan että pidän häntä rumana.
Ap
Oletko se sinä työnhaku-vinkuja? Että naiset vaatii että pitää edes haluta töihin... nyyh nyyh
Rumilla työttömillä miehilläkin on akka, mutta vittumaiset mulkut ei saa naisia.
Koulutus ei ole mikään järjetön vaatimus 26 vuotiaalta. Pummit ei menesty naismarkkinoilla.
Ei muakaan kukaan nainen huoli.
T. kalju läski
Etkö sä haaveile rakastumisesta ja romantiikasta? Ajatteleeko miehet VAIN sitä yhtä?
Jaaha, itkupotkuraivarikerho kokoontuu jälleen. Soosoo rumilukset, miksi tämäkään vittumainen mulkku ei kelpaa kenellekään?
Naiset on valehdelleet, että työt ja koulutus merkitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt sitä murehdi.
Olen saanut kauniita/nättejä naisia, mutta en vähemmän kaunista (en mielelläni kutsu ketään rumaksi).
Monesti tuntuu siltä, että ihan nurinkurisesti vähemmän kauniilla naisilla on kovemmat vaatimukset miehen suhteen kuin kauniilla :D
Minä en saa naisia, koska en uskalla yrittää, mutta sellaisen ilmiön olen kaupungilla huomannut, että kauniit naiset kiinnittävät minuun enemmän huomiota kuin rumat tai tavikset, joita en vaikuta kiinnostavan ollenkaan. En lähde edes arvailemaan syitä tämän ilmiön takana, naiset ovat omituisia.
M34
Se ongelma taitaa olla ap:n asenteessa. Vähättelevä ja vihamielinen suhtautuminen naisiin, karkottaa kyllä kaikki itseään kunnioittavat naiset pois.
Sun pitää etsiä samanhenkisiä naisia, joku harrastus tai muu yhteinen kiinnostuksen kohde.
Kukaan järkevä ei halua rumasieluista miestä vaikka ei olisikaan lihava.
No tolla sun asenteella on aika paljon merkitystä jos nimittelet naisia ämmiksi ja lihaviksi ja rumiksi nii en ihmettele kun ei "ota" (vaikka ketään ei voi kyllä kirjaimellisesti ottaa) :D tottakai median antamat käsitykset 'kauniista ja viehättävästä' naisesta ovat sellaiset että naisen pitää olla hoikka, pitkähiuksinen, pitkäripsinen, iso tissinen ja pyöreä perseinen nainen ja ulkonäkö on se jolla valitsemme kumppanimme mutta naisia on niin moneen lähtöön niinkun on miehiäkin.. ja mä itsekkin "ottaisin" mielummin työssä käyvän miehen kun työttömän, kertoo paljon miehen luonteesta ja tulee sellanen mielikuva että mies ei vaan laiskottele kotona vaan myös tekee jotain. TOKI saamme myös syyttää Suomea siitä että täällä ei vaan oo töitä jokaiselle, mutta sekin helpottaa kun on opiskellut jonkun ammatin ja yrittää ahkerasti etsiä. 😁 Ja sekin riippuu ketä pitää nirsona ja millainen on nirso ihminen ;)
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä haaveile rakastumisesta ja romantiikasta? Ajatteleeko miehet VAIN sitä yhtä?
En usko tuommoisii hömppä juttuihin kuten rakkaus ja romantiikka. Parisuhteeseen haluan että saisin säännöllisesti seksiä.
Ap
Järkevät ihmiset on mieluummin kumppanitta kuin huonossa parisuhteessa. Kenenkään ei pitäs ottaa ketään ilman tunteita. Sinkkuuskin on jees!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuommoisii hömppä juttuihin kuten rakkaus ja romantiikka. Parisuhteeseen haluan että saisin säännöllisesti seksiä.
Ap
Käyt varmaan töissä? Mene huoriin. Tulee loppupeleissä halvemmaksi ja helpommaksi kuin parisuhteen ylläpitäminen, jos kerran ainoa syy parisuhteeseen on säännöllinen seksi.
Näin se on. Nykynaiset on nirsoja.