Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaisi käyttää sängyssä käsirautoja ja suupalloa, minä en halua

Vierailija
14.05.2016 |

Hän sanoi että hänestä olis kiihottavaa kahlita minut sänkyyn kiinni. Minä kokisin tilanteen pelkästään ahdistavaksi. Olen sanonut ja sitten hän suuttuu. Mitä tehdä?

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ihan oikeita neuvoja?

Ap

Miksi sen pitää olla juuri sinä, joka sidotaan, eikä mies?  Et tietenkään suostu jos et halua ja jos sinulla ei ole täydellistä luottoa ja rakkautta ko henkilöön.  Voi muuten tulla ruumiita.

Vierailija
122/127 |
06.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään suostu. Sadisti kokeilee taivutko manipulointiin naurettavalla mykkäkoululla

N37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
14.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai suostut ja kokeilet. 

M69

Vierailija
124/127 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyväkroppainen mimmi niin ei sillo tarvii mitään rekvisiittaa syttyäkseen. Mut sit jos on joku isomasupaksujalkaläski sattunut jotenkin ihmeen kaupalla kiertoon niin ihan ymmärrettävää et tarvii syttyäkseen jotain virikettä. Jos sotanorsulla on paljon rahaa niin sit kai sitä voi panna vähän muuteski mut kyl se pitää tehdä pimeessä jos on terve mies ja itte tietty kondiksessa.

Vierailija
125/127 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eroottista lisämaustetta kaivataan ja heti alkaa poru. 

Vierailija
126/127 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virikettä tarvitaan silloin kun kumppani ei muuten sytytä. Virike voi olla seksivaatteet, mutta ihan yhtä hyvin joku voi syttyä käsiraudoista. 

Mulla oli joskus sellainen tyttöystävä, jolla oli mahaa sen verran että vei seksihaluja merkittävästi. Korsetti toimi siinä kohden.

Onneksi nykyään on niin kovassa tikissä oleva mimmi, että ei tarvitse tosiaan enää mitään rekvisiittaa. En missään nimessä haluaisi verhota hänen upeaa vatsaansa vaatteilla vaan nimenomaan leikitellä kielellä napaa ympäri. Eikä mitään käsirautoja. Tykkään hänen juuri sopivan lihaksikkaista aktiivisista käsistään.

Vierailija
127/127 |
20.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sport-man kirjoitti:

Virikettä tarvitaan silloin kun kumppani ei muuten sytytä. Virike voi olla seksivaatteet, mutta ihan yhtä hyvin joku voi syttyä käsiraudoista. 

Eihän se rekvisiitta pakollista ole, mutta kivaa aina välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän