Mies haluaisi käyttää sängyssä käsirautoja ja suupalloa, minä en halua
Hän sanoi että hänestä olis kiihottavaa kahlita minut sänkyyn kiinni. Minä kokisin tilanteen pelkästään ahdistavaksi. Olen sanonut ja sitten hän suuttuu. Mitä tehdä?
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän moni nainen nauttii lievästä alistumisesta ja jopa pepulle läiskimisestä. Itse en nauti alistamisesta, mutta teen sitä ihan mielelläni naisen iloksi.
Itekin olen huomannut ettei sellanen romanttinen rakastelu kiinnosta juuri muita kuin uskovaisia.
s/m seksi kyllä kiinnostaisi mutta kaikki satunnaiset seurustelukumppanit joita minulla on ollut ovat olleet nössöjä.
Vierailija kirjoitti:
s/m seksi kyllä kiinnostaisi mutta kaikki satunnaiset seurustelukumppanit joita minulla on ollut ovat olleet nössöjä.
Nössö on helppo pakottaa. =D
Pakottaminen ei kuulu BDSM touhuun..
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kuuluu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kuuluu...
Kuuluu joops tietyillä sovituilla jäännöillä jne. Ei vastentahtoinen pakottaminen/kiristys tms.. Tai sitten se ei todellakaan ole BDSM!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kuuluu...
Kuuluu joops tietyillä sovituilla jäännöillä jne. Ei vastentahtoinen pakottaminen/kiristys tms.. Tai sitten se ei todellakaan ole BDSM!
Meillä on eri säännöt kuin teillä... ja niin on varmaan monella muullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kuuluu...
Menee jo haukionkala-osastoon, mutta BDSM:ssä on sovitut säännöt yms tai sitten se ei ole sitä. Termi, mitä käytät henkisestä tai ruumiillisesta väkivallasta parisuhteessa ei muuta sitä muuksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kuuluu...
Menee jo haukionkala-osastoon, mutta BDSM:ssä on sovitut säännöt yms tai sitten se ei ole sitä. Termi, mitä käytät henkisestä tai ruumiillisesta väkivallasta parisuhteessa ei muuta sitä muuksi..
Meidän BDSM:ssä ei ole sovittuja sääntöjä ja hyvin sujuu. Kiihotun nimenomaan vastentahtoisesta pakottamisesta.
Mikä sinä olet toisten sadomasokistisia harrastuksia määrittelemään?
Mua kiinnostaa joku ihan törkee nöyryytys, ilman turhia hienosteluja.
Tuliko juhannuksena irstailtua? Mitkään peruspanot ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko juhannuksena irstailtua? Mitkään peruspanot ei kiinnosta.
Masturboimaan joutui, koska olen nirso ja tarjolla ollut seura ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kuuluu...
Meidän BDSM:ssä ei ole sovittuja sääntöjä ja hyvin sujuu. Kiihotun nimenomaan vastentahtoisesta pakottamisesta.
Kukin pervoilee omalla tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä ainakin kuuluu...
Mitteepä tuota toisten touhuja määrittelemään sen kummemmin, mutta onko se nyt sitten vastentahtoista pakottamista, jos se kiihottaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis hän halusi että olisi kahlinnut minut sänkyyn ja laittanut minulle suupallon. Mököttää vieläkin kun en suostunut.
Ap
Onko tää vitsi?
Anna mököttää. Mitä siit? Saahan sitä mököttää.
Ei sinun...eikä kenenkään ... seksissä tarvi tehdä sellaista mitä ei halua.
Mä en haluais olla jonkun armoilla tuolla lailla. Pelottaisi.
Ehdota: Tee sä ukolle noita mitä se sulle haluaa ja sano, ettet sä halua itelles sellasta.
Voittehan te keksiä jotain mikä on ok. Anna sen mököttää aikansa. Siinä ei kukaan mee rikki. Mökötys sallittu.
Olen seurannut tätä keskustelua aika pitkään. Toi on aivan totta ettei ketään saa satuttaa jollei toinen halua, tuo mikä on tärkeää on turvasana ja missään-nimessä kellekkään ei pidä suupalloja laitella ainakaan ensimmäisillä kerroilla. Sopikaa säännöt mistä pidätte, kipu tuntuisi tässä osiossa olevan nautittavaa aika monelle. Seksiähän on BDSM mutta kaikkihan ei siitä pidä eikä tarvitsekkaan, yhden esimerkin annan jos vaimoni ottaa saunassa kovat löylyt ja itseltäni meinaa jo selkä palaa, vaimoni sanoo siihen että vihdo mun selkää ja ääntelee, mitä se kertoo?. Se mitä teemme bdsm:ssä on sovitut säännöt ja seksimme on rajua vaimo sidottuna esimerkiksi niin että on perse pystyssä. Ruoskin selkää ja persettä, välillä nussin suuhun kun minua himottaisi runttaa kalu takaapäin pilluun tuleekin käsky työnnä kätesi vittuuni ja ruoski persettä. Eli säännöt on selvät, suupallokin meillä on ja sitä käytetään lähinnä niin että vaimoni on pystyasennossa. Uskon tuon pelottavan tunteen jos sidotaan sänkyyn ja vieläpä suupallo ensimmäisellä kerralla, jos kiukuttelee tuosta asiasta niin pidä jalat yhdessä etkä anna pillua tuollaiselle mulkvistille. Tämä oli mielipiteeniM50+.
Anna äijän suuttua, eihän se ole enää seksiä jos inhottaa, pelkää tai muutenvaan et halua. Onhan niitä hyviäkin rakastajia.
Vierailija kirjoitti:
Hän sanoi että hänestä olis kiihottavaa kahlita minut sänkyyn kiinni. Minä kokisin tilanteen pelkästään ahdistavaksi. Olen sanonut ja sitten hän suuttuu. Mitä tehdä?
Mihinkään ei tarvitse vastoin tahtoa suostua, mutta toisaalta kumppanilta ei pitäisi myöskään kieltää hälle tärkeiden fantasioiden toteuttamista. Voisittako sopia että hän harrastaa noita S/M juttuja jonkun muun kanssa, tai kokeilee vaikka maksullisia palveluita?
Yllättävän moni nainen nauttii lievästä alistumisesta ja jopa pepulle läiskimisestä. Itse en nauti alistamisesta, mutta teen sitä ihan mielelläni naisen iloksi.